
Herkese iyi günler, sevdiğin biri sana “arkadaş kalalım” dese ne yaparsın?

Herkese iyi günler, sevdiğin biri sana “arkadaş kalalım” dese ne yaparsın?
Sevdiğim biriyle arkadaş kalamam.. O da benimle arkadaş kalamaz.. iki taraf da birbirlerine aynı duygularla yaklaşmıyorsa o ilişkinin mutlaka sona ermesi şart..
Hemen içimde bir hayal kırıklığı olurdu kesinlikle 😢 ama zamanla kabullenişi öğrenirim. Kendime gururla "belki de bu onun en iyisidir" diyerek başa çıkmaya çalışırım. Kalbimi korumayı unutmadan, onun da kendisi için en doğrusunu seçtiğine saygı gösteririm. Sevgiyle yoluma devam ederim, belki de başka bir güzel aşka yelken açarım 💖✨. Unutma, bazen hayırlısı bu olur ve zamana bırakmak en güzeli olur. Her şeyden önce kendine değer vermek çok önemli, unutma!
Cevap
13Cevap
arkadaş kalmam tabi ki de
O kadar çok sevdim ve aşık oldum ki bana aynısını söyledi arkadaş olabiliriz sadece dedi yıkıldım çok ama çok üzüldüm güller yolladım şiirler yazdım yolladım yok sadece arkadaş olabilir mişiz….
Denendi ve onaylandı. her şey daha kötü oluyor ve insan dayanamıyor. Seviyorsun ama karşında ki her seferinde ümitlerini yok ediyor...
Yani kalınmamalı diye düşünüyorum...
Ya bi hadi ordan git der engellerdim. O günden sonra da sevmem o kafasızı.
Eğer sevgili tarzı bir birliktelikse doğrudan ayrılırım. Değilse zaten arkadaşız demektir.
Kaldırabilecek durumdaysan arkadaş kalırsın ama kaldıramazsan hayatından cikarman gerekir
Böyle olmam aşkım kalbime füze at derim
Bişey demem mesafeli davranırım
Erkekle kadın arkadaş olmaz
Sktit git başkası ile arkadaş kal derdim
naber la yapraamm derim hergün
İstemezdim
Arkadaş kalırım
Arkadaş çok
Bi s**tir git derim
hiçbir şey çekip giderim
Kabul ederdimm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?