
sizi sevdiğini söyleyen birine "arkadaş kalalım" demesine rağmen sevildiğinizi bilmek hiç hoşunuza gider mi?

sizi sevdiğini söyleyen birine "arkadaş kalalım" demesine rağmen sevildiğinizi bilmek hiç hoşunuza gider mi?
Sevilmek güzel şey ne olursa olsun.. Kimse de "ayyhh, bana ne.." demesin.. 😄
Fakat heyecanlandırmaz, bir duygu oluşturmaz karşılığı olmadığında..
Cevap
4Cevap
Hoşuma gitmezdi, yaşayamadığım aşkı ne yapıyım
Arkadaş olarak sevmiş derim hatta safa yatamıcam daha iyisini bulmuştur. Altında bi bit yeniği vardır.
Arkadaş kalalım demişse hiç sevilmemişimdir demek. 🙄
Beni seven birisiyle arkadaş olarak kalamayacağımın bilincindeyim o yüzden hoşuma gitmez bu durum.
Arkadaş kalalım dediysem sevmesin diye demisimdir o yüzden hoşuma gitmez
Yok kalmam. Yeterince arkadaşım var zaten.
Evet çok hoşuma gider
Gitmez ya garip hissederim kendimi.
Bok gibi bir durumdur
Gider
Bakmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?