Nişanlıma tahammül edemiyorum. siteden erkeklerle konuşsam pislik yapsam rahatlarım diyorum. tedavi mi olmalıyım?

çok küçük bir konuya sinirleniyorum 2 gün boyunca o konu üzerinden trip atıyorum zaten o konuyu unutana kadar 2 gün içinde başka sinir olacak konu buluyorum kendime... böyle kısır döngüye giriyor ikimizin de hayatı zehir olmuş oluyor. yıllardır birlikteyiz her geçen yıl tahammülüm azalıyor düğün mü olacak hemen olsun istiyorum her şey benim istediğim gibi olsun istiyorum istediğim şeyler olmadıkça günden güne sabrım taşıyor adeta intikam duygusu yüklüyorum kendime neden olmuyor diye. kavgalı olduğumuz zaman da onu hayal bile edesim gelmiyor gece rüyamda başka erkekler görüyorum sabah vicdan azabıyla uyanıyorum ve gene suçu onda buluyorum benimle ilgilenmedin başkaları canlanıyor bilinç altımda diye veya başka erkeklerin ilgisini çeksem intikam alacakmışım gibi geliyor. neyse ki onu yapmaya edebim müsaade etmiyor. çok farklı bir konuya kızmışken 2 3 yıl önceki konuyu ısıtıp önüne koyuyorum ailesine laf söylüyorum gene de tahammül ediyor bana sevmekten hiç vazgeçmiyor. ayrılmayı aklımın ucundan geçiremiyorum onsuz hayatı düşünemiyorum bile nasıl normale dönücem ben bilmiyorum.

not: uzaktan ilişki
Nişanlıma tahammül edemiyorum. siteden erkeklerle konuşsam pislik yapsam rahatlarım diyorum. tedavi mi olmalıyım?
Cevapla