Eşimle ayrıyız vicdan azabına girdim sürekli kendimi suçluyorum nasıl kurtulurum?

8 aydır ayrıyız henüz boşanmadık ilk aylar eşim barışmak istiyordu ben istememiştim ailemle kavgalı diye birde ailemden baskı gördüm ona gidersen seni sileriz diye ağladı eşim gel dedi ev tuttu sürekli aklıma bunlar geliyor sonrasında eşim ztn yoldan cıktı beni sildi kadın kızada gitti bar içki 20 gündür yalvarıyorum barışmak icin seni sevmiyorum artık diyor bana çok kötü küfürler ediyor insan değilmişim giib davranıyor ama ben kendimi suçluyorum öldüresim geliyor nasıl kurtulurum bu azabtan birtane kızımız var
Eşimle ayrıyız vicdan azabına girdim sürekli kendimi suçluyorum nasıl kurtulurum?
Cevapla