
Evet ayrılırdım
Hayır tabiki
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

sadece şu kadarini söyliyim ben ateistim ve eski sevgilimde kuran kursunda hocalik yapan çarşaflı peçeli birisiydi. siyasi goruslerimiz dini goruslerimiz tamamen farkliydi ama tum bu zitliklar insani insan yapan seylerdir (birbirmize saygi duyarak bu zitlik bir avantaj olmustu) demem o ki saygi ve sevgi olduktan sonra ne din ne siyaset ne de para nin hic bir onemi yok..
benimde her dusunceye her inanisa saygim var 😂 olmasi gereken de bu
Koyu bir millliyetçi olmama rağmen, sosyalizmi koyu bir şekilde destekleyen kişilerle ilişkim oldu. Ama asla saygısızlığın zerresi olmadı. Ufak tefek tartışmalarımız olurdu ama çabuk biterdi. Bence bunun olgunluğuna sahip olamayan insanlar, bu durumun içine girmemeli. Sonu tam bir hüsran olur..
ayrılmam siyasi konu konuşmam herkesin düşüncesi kararı farklı olabilir sevgilim diye ben ne yapıyorsam ne düşünüyorsam aynısını düşünmesi gerek degil düşünce yapıları farklıdır sana göre o parti iyiyse ona öre farklı bir patı daha iyi olabilir bu gereksiz sebepten ayrılmaya ne gerek var
Benim sevgilimle siyasi görüşüm farklı. Ben aleviyim o hanefi ben başka bir partiyi o başka bir partiyi tutuyo ama bizim sevgimiz böyle şeyleri ezer geçer asla bunun için sevdiklerinizden vazgeçmeyin.
Cevap
35Cevap
ben dostlarimla asla siyaset konusmuyorum bu benim tarzim degil. daha guzel seyler konusmak varken
Yürümüyor olmuyor. Bir yerde problem çıkıyor. Neden mi? Çünkü ben siyaseti sadece bir vatandaş olarak değil aynı zamanda geleceğim olarak görüyorum. Bu hususta çalışıyorum. Bu şekilde bana zıt bir kişiliğe nasıl tahammülkar olabilirim?
dostlarimla goruslerim farkli ise siyaset konusmamayi tercih ederz.. illada acildi ise herkes fikrini soyler konu kapanir.. kirginlik olmadan
aslında evet... siyasi düşüncesi bana çok zıt ve koyuysa ayrılırım
kız arkadaşım malum partiyi destekliyorsa ayrılırım tabi ki daha da açayım bu ülkenin toprak bütünlüğüne zarar verecek düşünceler içindiyse ayrılırım tabi ki çocuklarımı neye göre yetiştireceğim ben bu ülke kolay kazanılmadı öyle yok saygı duyarım cart curt geçin bu ayakları yani gelipde bana ATATÜRK din düşmanı yok efendim suriyeliler kardeşimiz gibi saçma sapan şeyleri söylerse tabi ki ayrılırım. Öyle düşünclere saygı duyamam kimse de duymamalıdır unutmayın yavuz sultan selimin vatan uğruna ne yaptığını vücüdnüz 2 Dopamin hormonu salgıladı diye ülkenizden vatanınızdan vazgeçmeyin.
niye ayrılayım ki futbol takımı gibi o fenevli olur ben Galatasaray'lıyım
Siyaset herşeyi bozar. Onlar mecliste tartışacak sense sevgilinle. Ayıp.
Öyle
Biz siyaset konusunca bisey olmuyor ancak cahil barbarlar siyaset icin birbirlerine dusman olurlar
Hayata bakis açisi ayni olmadigi kisiyle birlikte olmam zaten
sana kalmıs ikinizde aşırı fanatikseniz ayrılırsınız ılımlıysanız dewam edersiniz
Bu biraz imkansıza kaçar @GencSavcı
"Vaktiyle bir Atsız varmış"
@GencSavcı 😘😘 işte benim sevdiğim adam
Ben siyasetçi değilim o yüzden siyasetle işim olmaz
hdpli olmadığı sürece sıkıntı yok hdp liyse zaten cıkmam
Siyaseti sevmem o ne derse ona uyuyorum
Bu konuda beni manipüle etmeye calismiyorsa hayir
Öyle bir durumum yok ama olsaydı müsade etmezdim
evet ayrılırım..
hayata farklı pencerelerden bakıyoruz demektir..
değerlerimiz karakterlerimiz farklıdır demektir..
Iki gorusten olmasin yeter
Tamamen farklı görüşlere sahibiz siyasi anlamda ama bu bence ilişkiyi zedeleyecek birşey olamaz bile
Akp chp MHP BBP Sp vs siyasi görüştür ama hdp tkp vp gibi partileri savunmak teröristliktir. Siyasi görüşten dolayı ayrılmam.
saygı gostermiyorsa ayrilirim
Hayır benden farklı düşünebilir sorun değil. Hdp falan desteklemesin kafi.
Ben siyaset konuşmam. Hepsine sövüyorum zaten
ben evet diyen bir arkadaşımla dostluğumu bitirdim sevgilim olsa zaten hiç istemem
Siyasi görüşü kişiliğinin bir göstergesi bence o yüzden önemli
Onlar kişiliği olmayanlar
Recep Tayyip Erdoğan'a hakaret etmediği sürece sıkıntı yok.
Fanatik değilse sıkıntı olmaz
Cahilse zaten kendinden sogutırdu
Belki.
Asla...
Ruhumu omuyamayanın, canını okurum
Siyaset çer çöpten başka birşey değil. Konuşmam
Hayir
Çomarsa ayrılırdım şimdi sizi kandırmayım
Hayır sanmam.
Uymuyor saygı duyuyoruz
hayır ayrılmam
Düşman sahibiyim onun için önemlidir
Hdpli çıkarsa sıkıntı
ayrılmam kuzum
Hayır tabiki
Akpli ile yapamam
hayır
ayrılırım kı ayrıldım
hdp dısında bişi olmaz
vatan haini deyilse ayrilmam
pkklı din karşıtı değilse olabilir
saygısızsa ayrılırım.
evet
Bilemiyorum yaşamak görmek lazım
Saçma olmaz mı
Hdp ye oy verirse ayrılırım
hayıır🙄
Ayrılmam tabiki.
Ayrılırım.
Evet kesinlikle
Ayrılırım.
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar