Orta yolu buluruz.. önemi yok gibi bir şey düşünürsünüz sandım. İnan şaşırdım fakat güzell sevdim..😜👍
Harika yani sizinle aynı düşüncedeyim genel yorumları merak ettim sordum.☺️😜👍👏
Maalesef bu ülkede ve toplumda AKP'yi savunan, destekleyen ya da onu seven biriyle değil aşk ve evlilik, arkadaşlık ilişkisinin bile yürümediğini son seçimde bir kez daha görmüş oldum.
Normalde ılımlı davranmayı seven biriyim fakat söz konusu akp olduğunda keskin ve sert kurallarım var. 7-8 yıllık arkadaşlarımı bile bir kalemde sildim.
Görüşü farklı olabilir görüşünün haklılığını anlatacak kadar kendini ifade edemiyor da olabilir ama saçma sapan eleştiri yapıp zırvalarsa itin totosuna sokacak kıvama getirebilirim ama bunun için ayrılmam elbette
İlişkide birbiriyle aynı olması gereken dört şey var
Siyasi görüş
Kültür seviyesi
Sevgi seviyesi
Libido seviyesi
Teşekkür ederim🙂🌸
Cevap
14Cevap
Siyasi görüşü farklı olabilir ancak zıt bir görüşe sahip ise ayrılmaktan ziyade başlatmazdım..
Normalde hayır ama ne bileyim ya ysşamak lazım😂
Hayır ayrılmam kesinlikle sevgilimi gerçekten sevdiğim için bu gibi şeylere bakmam bile.
Şu saatten sonra her AKP'li ile selamı sabahı keseceğim. Sevgili de hayatta olmam.
Ayrilirdim büyük ihtimal. cunku siyasi görüş dediğiniz şey insanların düşünce yapısıyla, hayatıyla vs oluşan bir şey.
Ben farklı görüşten biri ile yapamazdim.
Siyasi görüş herşeyi etkiler.
Okunacak kitaptan, giydigin kıyafete, seyrettigin diziden tatil yapacağın yere kadar etkiler.
Siyaset farklı olunca her şey farklı oluyor demek istedim.
Ayrılırım önceden biliyorsam ilişki kurmam zaten.
burada bile tanımadığım etmediğim insanları engelliyorum yorumlarını görmemek için bu saatten sonra en önemli şey benim icin
benim sevgim böyle saçma bir şeyde bitmez ne saçma ya adam istediği yeri destekler yani beni aşağılamadığı sürece
Buna izin verilmemel
Ayrılmadım çünkü saygı duyuyorum o da bana duyuyor. Nitekim kendisi bir gün her şeyi anlayacak ve anlamaya başladı da.
Siyasi görüşüm ülkeye kim daha fazla fayda vericekse onu desteklemektir. Bunun tersinde düşünen birisiyle arkadaş dahi olmam.
Ayrılmayı kenara koy sevgili olmam ki sürekli bir çatışma içinde
Farklı olabilir ama beni kendi tuttuğu partiye tutmami zorlarsa ayrılırım
Siyasi görüşü varsa zaten selâm bile vermem
Siyaset den nefret ederim 😡
Kafa dengi olmalı düşüncelerimiz bir olmalı yoksa babamı bile tanımam kafa dengi değil se 😄
evet akp liyle olmaz
Hayır ama tartışmalar aşırı oluyo
Ayrılmam öyle biriyle sevgili olmam zaten
uç noktalar olmadığı sürece evlenirim
Ben olsam ayrılmazdım
Sevgilimle başka konu yok siyasetmi konuşacam :D
Saçmalık
Niye ayriliyim
Ayrılırım
Hayır.
Ayrılmam
Elbette
ayrılmam
Yani olmaz
Ayrılmam.
Sevgili olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?