
Gidipte ex aşkiniza soramazsinda illaki kendi kendinize soylenmissinizdir☺

Yoo hiç o triplere girmedim daha doğrusu ben bitirdikten sonra nerde kimle napıyo gibi detayları pek umursamadım banane diye geçtim hep
Genelde eski sevgililerimden haber bile almıyorum ya bütün iletişim gidiyor yeni sevgililerden haberim olmuyo
En guzeli askinda simdi soyal medyadan takip moda ama
Bilmiyorum ben pek merak etmiyorum benden sonrası ilgilendirmiyor ne hali varsa görsün bana ne yani o saatten sonra
Önemli olan işlevi kanks
Cevap
1Cevap
Girmem çünkü cevabını biliorm
Neymis neymis☺
Kiloluyum aman zaten sevgilim yok olan düşünsün benane
söylenmem bıraktıysa kendi eksiği benim değil 😂
o dediğiniz tribe ben değil de o girer
Giden gitmiştir, gittiği gün bitmiştir.
Hiç terkedilmedim 😎 şükür tabi
Girmem bos isler buar
Biten biter bana ne.
asla ://
Söylemem
Hayır
Yok be banane ki
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar