Kimi insanlar toksik ilişki sever. Bu sebeple izin isteyip izin verme olaylarını çok yaşamak isterler. Peki siz nasılsınız?
Bir yere giderken sevgilinizden izin mi istersiniz haber mi verirsiniz?

Kimi insanlar toksik ilişki sever. Bu sebeple izin isteyip izin verme olaylarını çok yaşamak isterler. Peki siz nasılsınız?
Bir yere giderken sevgilinizden izin mi istersiniz haber mi verirsiniz?

İzin ne ya ergen miyiz biz oldu olacak rapor sunalım. Haber vermem yeterli, oda benden izin falan almasın fikrimi sorsun ona göre bildiğini yapabilir.
Kocamla yıllardır anlaşamadığım bir konudur. Ben izin almasını değil sadece haber vermesini istiyorum ama onu bile çok görüyor ve unutuyor. İzin almak falan ne öyle çocuk mu karşındaki. Halı saha maçı ya da şehirdışına gitme hariç izin almasına gerek yok. Ama istişare iyidir
izin falan istemem neyin izni? Sohbet sırasında bahsederim çoğu zaman bunda saçma bir şey yok ama diyelim hiç söylemedim gelip bana sen niye söylemedin bana diye hesap soramaz açıkçası söylemek mecburiyetinde olduğumu düşünmüyorum sadece bilgisi olsun diye söylerim
Ben çok konuştuğum için zaten sormadan haber vermiş olurum reyizz😅 biliyorsun beni. İzin olayına gelince beni tanıyorsa zaten hoşlanmadığı bir yere gitmeyeceğimi de bilir.
O, 10 sorudan ben bile ürktüm reyizz şu an 😅
Cevap
15Cevap
Haber veririm acil Bir şey yoksa
Ben haber veririm tabi ki de
Uzun yolculuk değilse söylemeye gerek yok markete giderkende izin alacak değiliz ya tabi gezme vs ise söylerim ama ben tek gezmeyi sevmem yani gezersem sevgilimle gezerim o yüzden o bir sorun değil arkadaşım falanda yok xd
Ay sevgiliden izin almak nedir ya? Evliyim esimden bile arada izin aliyorum gonlu olsun diye o da. Cogu zaman ben su saatte surada olucam diye haber ediyorum sadece
Pardon? Sadece gidiyorum derim ve gideceğim yeri söylerim telefonumda açık olur ki beni arasın diye
Haber veririm asla izin almam benim sahibem değil sonuçta doğrıyu yanlışı bilebilecek yaştayım
Haber veririm ama o izin gibi de oluyor saçma bir döngü
İzin çok saçma geliyor bana. Birbirimizin sahibi değiliz sadece haber vermek ve iletişimde olmak yeterli.
İzin alıp vermek değil haber vermek onun adı, öyle olmalı
Yani sorarsa söylerim o an ya da söyleme hissi varsa
Biz sadece birbirimize haber veriyoruz. İzin almak çok abes bir durum.
İzin istemem, kimseden. Gittiğim her yeri, attığım her adımı değil ama haber veririm, karşılıklı verilmeli.
Ben haber veririm, o da haber versin yeterli
Haber vermekten yanayım
İzin istemek nedir ya haberi olsun yeter yapmayın kızlar erkoların egosunu yukseltiyorsunuz. Erkekler de ayni sekilde tabi ki
İzin almam haber veririm
Haber verirdim sevgilim olsaydı eğer.
😹😹.
Haberi olur izin istemem
Haber veririz
İzin almam, haber veririm.
Olsaydı haber verirdim sadece
Sevgilim olmadı
Haber verilmeli
Güven tazelemek tır !
Haber veririm mutlaka
Haber veriyorum izin istemiyorum çocuk değilim.
Niye izin şstensşnkş haber veirlir
Haber veririm.
sevgilim olunca bir gün, haber veririm..
ben haber veriyorum derim o izin alıyor der
Haber veririm
Haber veririm
Tabi ki haber verilir. Pardonnn :)
Haber ederim
İzin almayan 👎
Haber veririm
Haber vermek kafi…
Sevgilim yokki olsa haber verirdim
haber veririm
İzin isterim
Haber veririm
İzin isterim
İzin istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?