AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
kimse hıcbır nedenle hor görülmeye mahkum degılıdır. Yıllardır erkekler calısıp didinip kadınlara baktı kımse kımseyı hor görmedi sımdı kadınlar ıs hayatında fazlalastı dıye hakları yok buna
Kadın çalışsa , kocası onun parasını yeyip evde otursa karısından göreceği saygı neyse çalışmayan kadının göreceği saygıda odur. Kadınların ekonomik gücü olmalı.
ben bir kadının ya da erkeğin böyle bir olayla karşılaşmaması için çalışması taraftarayım.. kimse kimsenin acil bir durum olmadıkça eline bakmasın. herkes zevkine göre harcasın kazandığını kimsede laf edemez
Hor görülme ihtimali çok yüksektir diyelim. Kimseye güvenmemek lazım..
Adam öküzse ister doktor olsun ister ev hanımı hor görür görenler de var bu iş paraya da bakmıyor adamın öküz olmaması lazım
Hiç bir kadin horgörülmeyi hak etmez ama kadin da akilli olucak ve ezdirmeyecek kendini bir erkek her zaman kadinin da çekip gitme ihtimalinden korkmalidir
evli oldugum kadin benim her alanda ortagimdir butun hersyim onundur ne hor gormesi evli degilim ama oyle olur benim icin
Kucuklukten beri okutulmayan egitilmeyen onlar şimdi niye hor görülmeye mahkum olsun
abi yanlış bence ev hanimida olsa senin çocuklarını bakıp büyütuyo
Kocaya göre değişir. Bazı eşler kendisi eşinin çalışmasını istemez
Kadının ekonomik özgürlüğü yoksa hor görülmeye mahkum olup olmadığı kocanın insanlığına kalmış.
Mahkumdur tabiki, her kadın ayaklarının üzerinde duracak. Evde göbeğini kaşıyıp feminizmden bahseden kadınların samimiyetsizliğini görmek istemiyorsak, her kadın duracak ayaklarının üzerinden abi. Kaçarı yok bunun.
ekonomik özgürlüğü yoksa kocası çalışmasını istemediği icindir. Sebep ne olur sa olsun hor görülmemeli
Ilkokul mezunu ev hanımı bir ablanın kocası savci ve esinin üzerine titrer. Karsi komsum kari koca doktor. Kadin beni ogretmenim diye kucumser küçümserve kocasından kıskanır ve kedi köpek gibi kavga ederler. Önerme yanlış değil ama genellemen yanlış
Maalesef evet.
Ya iyi bir ev kadını, iyi bir anne ve iyi bir eş olmalı.
Yani evin her odasında en iyi olmalı. Tabii değer bilecek bir de eş lazım.
Çok katılmıyorum, sevgi yoksa bir uyuşturucu kaçakcısı kadar zenginde olsa benim için bir şey ifade etmiyor.
benzetmen farklı
@GizliAşkum bence siz dikkatlisiniz..
teşekkürler.
@GizliAşkum çok naziksiniz bir şey yapmadım rica ederim.
bunlar hep zengin koca arayan ve kadını satın alabileceğini düşünen zihniyetten kaynaklanıyor :) ilişkinin sağlamlığı saygıya bağlıdır bence
buyuk oranda maddi guc. ask gelip geçio. para ille huzur getrcek diye bisey yok ama yokluğu mutlaka ki bişeyleri götürür
Çoğu zaman.. ama durum eşit olursa kimse kimseyi hor görmez. "davul bile dengi dengine derler. bu söz bir çok durumla bence eşdeğer
aynen öyle. takip attım size. sizde bana atar mısınız
Aska bagli tabiki ewinin gulu gidince parayi al yanina otur bisey ifade edermi? Bide tam tersini dusun
Bence her insanın ekonomik özgürlüğü olmalı. eşi nekadar anlayisli olsada bir şey istemek bazen kolay olmayabiliyor
Her zaman kadının çalışıp kendi kendine de yetebilmesi taraftarıyım ama bu dediğine katılamadım. Çünkü Aşk'a bağlı..
Kovanin !!! Ay pardon kocanın insanlığına , adamligina bağlı..
Hayır öyle bişey olamaz annelerimiz kuz kardeşlerimiz eşlerimiz bizim başımızın tacıdır el üstünde taşımak gerekir
Sevmeyenler için ekonomik güce bağlı, sevenler için aşka ✩
Aşka dayanır tabiki. Eşe göre değişir bence bu durum. Zaten kötü eşe denk gelipte paran yok senin eziksin denmesin diye oku kızım der büyükler, fikrimce.
Hayır değildir.
İlişkinin sağlamlığı Sevgi saygı ve anlayışa bağlıdır.
Hayır karaktersiz bir adam tarafından hor görülmeye mahkumdur
hayır. mahkum değildir. ekonomik özgürlüğü olsun veya olmasın kadın hor görülüyorsa, onu hor görenin kişiliği ile alakalı bir durumdur. kadının durumuyla alakalı değil yani
haklısın
Hiçbir kadın hiçbir durumda hor görülmeye mahkum değildir. İster çalışarak eve destek olmaya çalışsın ister ev işlerini yaparak çocuklara bakarak. İkisi de takdir edilecek şeylerdir.
Asla bu çok adice bir şey insana kadına verilen değer para pul ile ölçülmemeli
Daha bir kaç yıl öncesine kadar karımı çalıştırmam diyen erkekler öyle bir konuma geldi ki karım çalışsın ben evde duruyum modunda !
Evlilik maddiyata dayali evlilikse, para, gelir, kariyer devamli ön plana cikar.
Evlilik cikar iliskisi degildir, sevgi, saygi, güven, dostluk ömür boyu arkadaslik iliskisidir.
Mantik evliligi yaptiysan para gercekten sevdiysen ask. Baktigin pencereye gore degisir
Bence bir kadında çok ekonomik özgürlüğü de erkek istemez
evet mahkumdur adam öyle veya böyle ezer ezmezse de kadın kendisini ezik hisseder.
Hayir tabiki, ama bu kocanin dusuncesinede bagli olan.
İlişkinin sağlamlığı karşılıklı sevgi, saygı ve hoşgörüye bağlıdır. Bunlar yoksa hiçbir şeyin önemi yoktur.
Bence ve etrafımda gördüğüm kadarıyla alakası yok.. yani o erkeğin karakteriyle ve kadının edebilecek alakali bir durum
Sen çok yanlış gözlemlemişsin çatır çutur yıyenler daha çok gözde
hayır..
bu karşındaki kişinin Adamlığı / insanlığı ile alakalıdır..
Ressamım diyorum ama işin ne diyorlar kocadan önce toplum var
kesinlikle maddi güçe dayaniyor aksini söyleyene inanmam
Tabii ki de mahkum değildir. Kimse kimseyi hor göremez
Çalışıp maaşına kocası el koyan nice kadınlar var o çalışmaktan ziyade insan olmakla alakalı emin olun
Çoğu zaman öyledir. Aslında parası olsa da öyledir. Öyleyse öyledir yani.
Hayır, ama kadın da ekonomik özgürlüğünü kazanmalıdır.
Bu durum erkege bagli. Fakst kandi once kendi degerini bilirse erkek onu kolay kolay ezemez
Herşey maddiyata bağlı bu devirde kadınlar çalışacak arkadaş kendi paralarını kazanacak başka yolu yok bunun
sırf para için tavır degistiriyorsa adam değildir... ama kadinin ekonomik özgürlüğü olursa daha özgüveni yüksek olur
kimse kimse tarafından hor görülemez ekonomik özgürlüğe gelince ben böyle bayanları görünce duyunca çok ama çok üzülüyorum
asla öyle birşey söz konusu olmaz olamaz ben eşime kredi kartı bile çıkardım birşey beğendiğinde alsın diye canım o benim canım
âşk diye birsey zaten yok sevgi ve saygi olursa maddiyati kim görür ki
Yararlanan var kullanan var aşk ile evlenen de var mantık evliliği bence çare
Hayir tabiki kadinin ailesi durumu yerinde olablir illaki kendi çalışmak zorunda degil
Evet bundan dolayı ekonomik özgürlüğü elde etmek gerekir
Her kadin özgür olmali. Kensi paranizi kazanin muhtaç olmadan..
değiliz ama biz günümüz kadı kadınları mahkum olduğumuzu hissettiriyoz
mahkum değil seviliyorsa mahkum çalışıyorsa bile sevilmiyorsa
hem para hem aşk gerekli sen akrablarimdan yola çıkarak diyorum ev hanımı hergün 200tl bir bk almasa olmaz illa alcak sözde borç var