Neden erkekler karşılarında , ekonomik özgürlüğü elinde olan bir kadın istemezler?
kadın illaha ezik olmak ve erkeğe boyun eymek zorunda mı
kadın illaha ezik olmak ve erkeğe boyun eymek zorunda mı
Ekonomik özgürlüğü olmayan kadın istediğimizi nereden çıkardın? Bu çıkarıma varmak için kaç kişiyle görüştün, sohbet ettin bu konuda? Şahsen kendi ayaklarının üzerinde duramayan kadınla işim olmaz, parası var ama herhangi bir işte çalışmıyorsa da işim olmaz.
Şahsen kabul etmesemde doğa bunu yaptırır. Doğa da erkeğin rolu genellikle dişisini kollayan koruyan bakan olmuştur. Bu dişi imajının insanlarda da olması gerektiği konusunda yetiştirilmiş toplumlar arasındayız ülke olarak. Kadın erkeğinin eline bakar, erkekte Kasım Kasım gerilerek erkekliğinin gururunu yaşar 🤗
Ekonomik özgürlüğü elinde olan güçlü birini isterim tabiki aile kurmak için bilhassa ileride benim başıma bir şey gelse ya da ayrılsak bir şekilde geride kalacak çocuğumuza bakabilecek hayatla mücadele edebilen birini isterim. Tabiki tek mesele çocuğa bakmak değil ama kısaca ifade etmek istedim
Ben de bunu hala çözemedim. Bu yüzden eşim çalışmasın diyen erkekleri direkt aptal sınıfına atıyorum. Çünkü ekonomi bu haldeyken geçirebileceğini zanneden adam aptaldır jsjsjsj
Cevap
25Cevap
Ben ekonomik özgürlüğü olan kadın isterdim. erkekler genelde kendilerini bağımlı olsun isterler. bu yanlış
Genellememek lazım. Beni kilomdan dolayı işten çıkardılar, eşim zumba ve pilates hocası ayrıca kardio eğitmenliği yapıyor, ekonomik özgürlüğü elinde. Ben de bu süreçte evdeki işleri yapıyorum. Bundan gocunmamak lazım. Ve iyi ki ekonomik özgürlüğü elinde şu an geçinmemizi sağlıyor. Kadın da en az erkek kadar iş hayatında etkin olmalı ve eşler arasında eşitlik olmalı
Hayir, isterler. Belki sizin cevrenizdeki erkekler boyledir ama saglikli, duzgun iliskiler kurabilen tum yetiskin insanlar, iliskiye girdikleri insanin bagimsiz, kendi ayaklari uzerinde durup kendine saygisi olan insanlari tercih eder. Bence cevrenizi degistirmeyi dusunebilirsiniz…
İsteyip istememeleri sıktı artık evde oturan da kadın çalışanda kadın ama hodugun tekiyle evlenip bide dört dörtlük temizlik yemek isteyen adama denk gelirsen yandın bide bnde çalışıyorum dersen ne işte huzurun olur ne evde canın çıkar
Valla ben çalışan bir kadın isterim, birbirinize destek olacağız, barış içinde olacağız. Herşeyden önce sevgi:) Sanki iki düşman mıyız da aramızda rekabet doğacak, karı kocayız yahu : )
Böyle istiyen adam ağır kardeşim önde gideni bağnaz bir lavuktur aklı başı da insan kadının kendi ekonomik özgürlüğünün olması bişeylere ugraşmasını kariyeri olmasını ister
Bunu kim düşünüyorsa gereksiz hemcinsimdir. Gerçi insanoğlu elinde olsa bile özgürlük ağzı yayvan gibi çıkarları için mutlaka birgün gelip kullanıyor. Özgürlüğü biz farklı anlıyoruz insanoğlu olarak.
O tür erkekler bezelye beyinli oldukları için kendilerinden daha zeki kadın görünce kuduruyorlar size ufak tavsiye o tür erkeklere şunu söyleyin “sg mk kara cahili.”
Asla değil ve erkekler diye konuya giriyor olmanız üzücü geliyor fakat haklısınız kendine mahkum kabaca tabir le ipler kendi elimde olsun düşüncesi çok karaktersiz ce bi davranış
Özgüven eksikliği olabilir, kendine güvenmemek başka bir neden olabilir.
Aşırı muhafazakar olmak başka bir neden olabilir.
Kişi bazlı nedenler farklılaşır, değişir.
Yönetilmesi kolay kadınlar varken neden uğraşsın kendine itaat etmeyecek olanla? Sonra da gider aldatır zaten nasıl olsa bu kadın gidemez der
Aynı şekilde çoğu kadın aldatıyor yalnız onu ne yapacağız?
Kendini geliştirmemiş erkek güçlü kadın istemez.
Belli bir statü sahibi ve kendini geliştirmiş erkekler evde oturan kadın istemiyor mesela
Kendine güveni yoksa.
Onun kendisine muhtaç olamayacağı için.
Bence kadın ne kadar ozgurse hayat o kadar güzel devam eder.
Yo aksine artık çoğunluğu kadının çalışmasını zorunlu görüyor, sadece itiraf edemiyorlar. Erkeklerin fabrika ayarları ile oynadılar. 😁
Valla ben isterim neden istemeyeyim? Hem o zaman beni gerçekten sevip sevmediğini de anlamış olurum paramı yemeye mi çalışıyor diye düşünmem.
Çalışan kadın istiyorum çalışmayan kadınla evlenmem diyorum diye bana da karının parasında gözün mü var diyorlar
Eee var.
İyi de o da senin evde yemek ihtiyacını karşılayacak evini temizleyecek gömleğini ütülecek niye böyle bakmıyorsun olaya bak sen bir kadına çalışıp çalışma diyemezsin bir kadın kendisi istiyorsa çalışır istemiyorsa çalışmaz zaten sen eşini böyle görüyorsan hiç evlenme evlilik böyle bir şey değil
@hayatıbeklemek Kadını işçi adami da patron yaptın bir kadın olarak yazmışsın bir de bunları kusura bakmada düşünmüyorsun kalıp kalıp terimler jsjsjsj
@Sorusormayageldimben şimdi ben 6 yıllık evli bir insanım ve mesleğim var hani çocuklarım olduğunda çalışmadım şu anda çalışmıyorum çünkü çocuklarım var ama velakin bir kadın çalışmak zorunda değildir bu yasalarımızda da böyle anayasada bir kadın eve bakmak zorunda değil ama kocası kadına ve eve bakmak zorunda Ben çalışırsam kendi isteğimle çalışırım. Bir erkek bana çalış ya da çalışma diyemez çünkü farklı anlamlar çıkar çalış dese param da gözü var derim çalışma dese Hanzo derim benim o yüzden fikrime saygı duymak zorunda eşim de şükür olsun hiçbir şekilde bu konuda karışmaz bana bunun haricinde ben şunu demek istedim aslında hani bu diyor ya ben bir kadına bakmak zorunda mıyım diye genel olarak bir kadına baktığın zaman onun da sana baktığını evde olduğunda da baktığını söylemeye çalıştım böyle olsun demedim
Abla senin evlilik den beklentin çocuk doğurup evi temizlemek yemek yapmak olabilir büyük saygı duyuyorum ama ben evlenince çocuk istemiyorum eşimle tatillere gidelim yeni şehirler görelim istiyorum bunun için eşimin de çalışması gerekiyor ayrıca eşim çalışsın ev işini de tek yapsın demiyorum ev işinin yarısını yaparım diyorum ya da o çalışsın ben çalışmam demiyorum her şey bu kadar eşit olsun diye uğraşıyorum buna rağmen paragöz oluyorum bence saygısızsınız
Kızlar çalışmayan erkekle evlenmem derken sorun yok ama erkek diyince sorun oluyor ne hikmetse. Bence bizim milletimizin idrak edemediği bi durum var : artık evlilikteki cinsiyet rolleri değişmiş durumda. Bu tarz rollerde ekonomiyle birlikte değişir eskiden erkek çalışabilirdi sadece artık böyle bir şey yok. İki tarafta çalışabilir. Bunun cinsiyete bi ilgisi yok. Bir kocası karısından çalışmasını isteyebilir o çalışıyorsa kadın neden çalışmasın hem çok adaletsiz olurdu hem de zaten artık kadın çalışmak zorunda bu ekonomik şartlarda .
@Miavlayan tabii ki de çalışmayan erkekle evlenmem diyecek çünkü anayasamızda kadın eve bakmak zorunda değil erkek eve bakmak zorunda yaşadığınız ülkenin anayasasını bilin biraz ya
Nereden çıkarıyorsunuz bu bilgileri 🤣 O senin dediğin İslam hukuku olmasın :D Senin dediğin anayasa 20 yy'den kalma . Hani senin dediğin şey boşanma sebebi olabilir ancak bu kadın içinde geçerli bir evde erkek çalışmazsa ve kadın çalışırsa kadın erkeğe yardımcı olmalı, iki tarafta birbirine ekonomik olarak yardımcı olmak zorunda zaten evliliğin anlamı budur.
Herşeyi geçtim anayasada böyle bir şey yok ama olsa bile bu durumun doğru olduğunu göstermez kendini devletin yasalarına göre sınırlama üstelik Türkiye gibi bir devletin yasaları eleştirilmeye fazlasıyla müsait , herşeye eleştirel bak , bana kalırsa erkeğin soyadını almak da absürt bir durum...
Ben İsterim No Problem
Kendine Özgüveni olmayan Sefil Erkeklerden değilim
Yoo isterim neden istemeyin.. onunda para kazanması daha güzel bence...
Böyle bir adamla da senin ne işin var, boşveeerrrrrr
O eskidendi artık ekonomisi iyi olanla evlenicen ki para yetsin ayrıca işi gücü olmayan kadınla evlenmeyin kardeşlerim yoksa boşanırken ömür boyu yoksulluk nafakası kilitlerler.
İsterler bu zamanda çalışmayana bile neler deniliyor istemeyen kim
yoo çoğu kendi parasını kazanan kadınlardan hoşlanıyor
Ben çalışan birini isterim. Yeri geldi mi kendi ayakları üzerinde durabilmeli
Niye bildiği gibi yapsın dedin o sana isteyerek zarar vermediki
Böyle safsatalara inanmam. :D Emin ol hemen her erkek de ister :D
Her kadının ekonomik özgürlüğü olmalı ve güçlü olmalı. Bunun için evlenmeye ihtiyacınız yok bir erkeğe boyun eğmek zorunda değiliz. İstemeyenler de dar görüşlü yobazdır. Net!!
Çünkü seven erkek kadınının ihtiyaçlarını karşılamak ister ve terk edilmek istemez.
Kim o erkekler. Şahsen ekonomik özgürlüğünü eline almış kadın isterim.
Evet istemiyolar çok garip :( en okumuşu bile sen yorulma diyolar aslinda güzel iste koca parasi yiyin sfdgfhjk
Ben tam aksini istiyorum kendine güveni olmayan insanlar o tarz kadın ister
Evlenınce senın paran benim param mı var
Sacma dusunce
Basından ne gectıı
Ezik erkek yapar bunu
Yönetmek için istemezler
Yoo bence tam tersi bazıları bunu istiyor
Ezik egoları kaldırmıyor
Tatlım yalnız senin anlattığın olayda ekonomik bir özgürlük yok senin hiçbir şekilde bir ekonomik özgürlüğün yok sen babanın çıkarlarını kullanarak çocuğa teklifte bulunmuşsun ekonomik özgürlük senin tek başına çalışıp kazanıp paradır
Ben isterim, tanıdığım çoğu erkek de ister.
Aşağılık kompleksi.
Korkak oldukları için
Rekabet doğuyor
Aksine ben isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?