Sevgiliniz/eşiniz çok dar, kısa ve açık giyinirse sorun çıkartır mısınız? Ne giyecek ki başka?
Karışmalarına izin verir misiniz bayanlar?
Karışmalarına izin verir misiniz bayanlar?
Ben karışıyorum ve her erkek de karışmalı çünkü erkekler erkek kafasını kadının kıyafetine göre nasıl bakındığını (özellikle de yaşı biraz olgun erkekler) çok daha iyi bilir. Hatta erkekler genelde sokakta yanındaki kızla yürürken bakan itin kafasından geçenleri yine sözkonusu itin tipine bakışına ve yanındaki kızın kıyaftine haline tavrına bakarak tam olarak kelimesi kelimesine söylebilir. O yüzden erkek kızın kıyafetine karışıyorsa kızın "ya bunun bie bildiği vardır." diye düşünmesi lazım. Uzun yazdım kusura bakmayın.
Erkeğin kafası mı değiştirilmeli, kadının özgürlüğü mü kısıtlanmalı. Hep böyle diyerek fark etmeden kadının özgürlüğüne bir zincir de siz vuruyorsunuz hem de fark etmeden. Özgür olun ama böyleleri varsa şöyle giyinmeyin, sokağa çıkmayın geceleri.
@Sigaravarmı naparsan yap, adam kendi sevgilisinden bahsediyor?
Her erkek de karışmalı ibaresi lendi sevgilisinden mi ibaret oluyor adam bile ne demek istediğimi ananladı sen boş havlıyorsun defol saymıyim dedim 3 yoruma da muhalefet olmak nedi
öyle bir sevgilim olmaz ki benim olanlarda neden karışsın zaten baştan kabul etmiş.
Haklisin nasil tanistiysa o
aynen
erkek arkadaşım aşırı dar bir pantolon vs giyerse zaten kızarım kendisinin de kızacağı türden bir şey giymem
mümkünse yüzüne bakılmayacak kadar çirkin bir halde gezsin yanımda
Cevap
100Cevap
Ne giyecekki başka nedir ya. Çok dar giymeyen kısa etekle şortla alakası olmayan dekolteli giyinmeyen milyonlarca genç kız var. Vücudu öyle sergilemek saçmalıktan başka bişey değil. Ben Sevdiğime öyle bişeyler zaten giydirmem sevdiğim bana özeldir hiçkimseye sergilemem
İnsanların değer verdikleri seyleri kasalarda neden saklıyo sorusunun cevabı olabilir, neden devlet sırları en özel mesajlar gözümüzün önünde değil sorusunu sormak gerekebilir (kıskanc oldugum icin ayrıldık sevdigimi sarıp sarmalamak istediğim dogrudur sakayla karısık sana pece taksak yakısır dedigim oldugu gibi seni evden cikarmayip fanusta saklasammı ben dedigimde olmustur neden abartmamam gerektigini onu kaybedince anlasamda gevsek olmayı dusunmuyorum kızlar)
benim sevdigim kasap vitrinindeki et degilki. etini teshir etmekten hoslanmaz o. yani o sekilde deger kazanacagini sanacak kadar beyinsizde degil
💐💐
Kendine ne yakıştırırsa giyebilir ama fazla dikkat çekici olmadan
Benim bu saydiklarim fazlasiyla dikkat cekiyor ama. Acik sacik dekolte mini olmaz ama kotlar dar olur mesela onu bile sorun edenler oluyor
Olaya şöyle bakalım diyorum özel bir yerdir laf etmem ben kısıtlamayı sevmem ama güvenirim ama karşı tarafa güvenmem
Çıkarırım tabi. Ne demek ne giyecek piyasada düzgün kıyafet mi kalmadı :(
O ne giyeceğini zaten bilir, benim karışmam ona sadece hakarettir.
Nasıl kabul ettiğimle alakalı, öyle kabul edip sonrasında giyemezsin gibi düşünenler bana saçma geliyor. Mesele aşkın olabilmekle alakalı. Aştıysan birşeyleri sorun olmaz.
.
O isterse giyebilir tabiki,
ama ben bu şekilde istemediği açıkça belirtirim,
Gerisi ona kalmış ister giyer, ister giymez.
Bir daha asla konuyu açmam.
.
Benim öyle sevgilim olamaz.. Karışirim karıştırmam faslına gelirsek insanın sevgilisi icap ederse herşeye karışır.. Maharet karışmasına fırsat vermeden olması gerektiği gibi olmakta..
Evde oldukça dekolte giyinsin; hiç farketmez çok dar olmuş, açık olmuş. Hatta çok zevk alırım. Ama dışarıda olmaz.
Kıyafet özgürlüğü dıe bise vardır o kendine yakıştırıyor ise bende yakistirrim tabi mini ve kısa elbiseleri ben yanında iken seçmesini tercih ederim ben yanında olduğum sürece canı ne isterse gitmesinde bir sakınca yoktur
kıskanırım ya herkes orasına burasına bakar.
cıldırırım yavv.
sen giyoyn heralde
Haha sakin ol. Yok öyle soruda yazdigim gibi giyinmiyorum tabiki :D
nerden esti böyle bir soru sormak pekii
Soru iste Burda milyonlarca sorular var hepsi mantikli anlamli sorularda degil bende öylesine sordum bu Kadar dert etmeyin ya
hmm tamam yav kızma. ilerde sen istediğin gibi giyinirsin :D eşinde kızmaz umarım
Benim hoşlanmadığımı o yapmayacak onun hoşlanmadığını ben. İnsanlar sevdikleri için bazı şeyleri feda edebilmeli.
Evet, daha uygun bir elbise tercih etmesini isterim
ben kimseyi karıştırmam hayatıma, ailem karışmıyor erkekler kim oluyor :)
İzin vermem, dışarda elin adamı neden benim sevgilimin bacaklarına baksınki
Hayır benim sevgilim kıyafete karışan biri değil, öyle erkeklerden de nefret ederim
Tabiki de sorun çıkartırım bu yüzden kızacağım bir şekilde giyinecek birisiyle birlikte olmam...
kavat olmaya karar verirsem tabi izin veririm
Tamam :D
😂😂
sevgilinin olmamasının en iyi yönü de bu olsa gerek ciddi anlamda kimseyle münakaşaya girmiyorsunuz
Kendi hayatı ben onu öyle kabul ederim ama bakan olursa kiskanirim
kıskanmayacağın biriyle birlikte olmak fiziğe aykırı laf olsun diye mi sordunuz acaba
Ortak karara varmaya çalışırım. Ayrıca çok kısa veya çok dar giymem.
Turkiye'de isek evet engel olurum. Avrupa ya da baska musluman olmayan bir ulkede isek hayir.
dar olan yerlerimi genisletirim sanirim malum buyuk pipi olunca ister istemez boyle tepkiler oluyor kardiș
başkalarının eşime bakmasından hoşlanırım
kardes senin mezhep konya ovası mı
@Galatasayli1905 hayır gavatım
Ciddimisin dedem sen? Yas gelmis 80 e vay ne kadar da rahat bir bey
bunu dicektimde ayip olmasin diye dememistim
olm yardımdım ln XD
tamam kardeş atarlanma 😀😀@kamiltoe
Sen p. e.. z. e. v. e. n. k ve güzel kardeşim ariyorsun galiba?
soruyu adam gibi okuyup cevaplamiyacaksan buradan ikile
Çıkarırım, dediğimi yapmaz ise ayrılır, onunla sevgili olmayı bırakırım.
Güzel giyinmeyi, iyi görünmeyi seviyor olabilir ama çok da abartmasını istemem
insan kendine yakıştıranı giymeli... bu yüzden eğer yakıştırıyor empati yapıp giymesinde sakınca bulmuyorum.. nokta
Cikarmam ne giyiyorsa giysin. Karismayi ve karisilmayi sevmem. Mutsuz iliskilerin hepsinde kisitlama var.
Erkklerde bir degisik he sevgilisin istemiyolar oyle giyilmesini ama baskası giyse gozlei fal tası gibi acılır bakarken
Ya şimdi zaten herkes dar giyiyor dar giymesine bir şey demem ama çok kısa giyinmesine izin vermem
kızlar su mantıgı anlamıyor erkekler baskası giyerse bakıyor ama bizim giymemizi istemiyorlar bu onlara göre çelişki ama işte başka erkeklerin size öyle bakmaması için istemiyoruz öyle giymenizi
karşı çıkmam.. fakat evde temizlik için kullanacağı çeşit çeşit el bezi olur bu sayede :))
Ne giyecekki baska dogru giycek baska birsey yok zaten
Erkekleri anlayamadığın için böyle soru sormuşsun
ne alaka pardon? Istedigim soruyu sorarim kardesim
izin vermem. Vücut hatlarını sadecr secdiğine göstermeli.
kızarım çünkü bana özeldir sevgilim
Güzel yorum :)
:) sen giyiyonmu yoksa
Hayir ;)
sevindim sevgilim sadece bana özel olmalı bende aynı şekilde o nasıl şeylere kızarsa bende ona göre davranırım ilşkimiz ciddiyse çok kızarım iki katı :)
Nasılsın
Giymesin öyle nomal giyinsin
Dinlemezse yaoacak bir şey yok yol. orda bay
Karismak istemem ne giyecegini kendi bilmeli; ama bu durumu zorluyorsada karisirim
Benim yanımdayken isterse ciplak dursun sorun etmem :D ammmaaa çarşı pazarda açık saçık giydirmem meydan muharebesi çıkar...
ne giyecek ki başka, sanırsın kumaş bitmiş ülkede,
Ya tabiki öyle degil ama mesela kot, pantalon giyse oda dar olur ama onuda sorun eden oluyor. Ben orasini burasini göstersin demiyorum. Ben sahsen sevmem bol olan seyleri ama dekolte kisa vs. de giymem
kocanla konuşmalısın bunları eşim kapalı ben menunum
Yakışıyorsa giysşn...
Sana yakışıyor galiba.
Yok dedene yakisiyor bence
Rahmetli bol giyerdi. Kalıtımsal...
Öyle eş düşman başına bile günah.
Haklisin ;)
Yok urfalıyım :)
Anaaaa hemsom nasilsin
İyiyim abla
Bana güzelleşiyorsa sıkıntı YOK herşey serbest ama başkasına kemiklerini kırarım
Yerine gore giyinirse kimsenin kimseye bir soylemesi hos değil bence
bana yapılmasını istemediğim bir şey i başkasına yapmam
Otoritemi elimi masaya vururmuş gibi ortaya koydum giyse diye bir ihtimal dahi olamaz 😉
Otoriteden bahseden ataerkil, ilişkide kadına bu şekilde davranan erkeğe mi acısam, bu tür erkekle bir ilişki içinde olan kadına mı bilemiyorum. En yakın zamanda umarım kendinize gelirsiniz
@Sigaravarmı feminist miyiz? erkek düşmanı mı?
İnsanlar arası eşitliği savunurken neden erkek düşmanı olayım?
Senin de diğer yorumlarını görünce bence sen kadın düşmanısın eşitlik düşmanı ama eşit olamayızki biri
Yanında ben varsam olabilir onu kırmamak için izin veririm ama yalnızken çıkmamalı
abartılı olmamak şartıyla olabilir tabi hatta hoşumada gidebilir. Kıskanırsam başka o zaman :)
öyle giyinmeyi bile düşünemez😊
Benim kadar soyunmadığı sürece problem yok. :D
herşeyin bir ölçüsü bir sınırı olmalı
öyle giyinen kişi sevgilim olamaz ki :)
çıkarırım, o kadar da değil.
Karışmam
Ne kadar rahat bir bey
kan bile çıkar sorun da ne ya az bile
Karismasina gerek olacak bir sey giymem
Yumrugu agzina vurdugum gibi kirarim :D :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar