Flörtüm benim için birşey yapmadı doğum günümde hep kavga ettik ilgiyokeski sevgilimin yaptıklarını söylesem iyi mi olur kötü mü?

Gece uyumadan önce 5 kata kadar birsürü kalpli balonları çıkartmıştı camdan bah demişti birsürü kalpli balonlar sonra arabaların üstünü ismimin baş harfleriyle tek yek mumlarla süslemişti kalpler falan çiçekleri saymıyorum bile sizce söyleyeyim mi?çünkü çok rahat
Flörtüm benim için birşey yapmadı doğum günümde hep kavga ettik ilgiyokeski sevgilimin yaptıklarını söylesem iyi mi olur kötü mü?
Cevapla