Bugün doğum günü malum orucluyuz ve uzakta yaşıyoruz o yüzden yan yana olmadık malesef. Bende gönlünü hoş tutmak İcin bi kek yapıyım görüntülü arasın mum koyim üstüne üfler gibi yapsın dedim biliyorum coğunuza bu sacma ve cocuk su gelebilir ama bu günü onun İcin güzelleştirmekti tek amacım.
Beyfendi görüntülü aradı ben keki cıkardım sana kek yaptım mum da aldım üfliceksin oradan dedim. Tam mumu keke koydum "neyse canım beni askerden arkadaslar arıyor konusmamız lazım dedi kapadı" kalbim cıt, gözyaşım pıt. Cok kırıldım şu an. İcimi dökmek istedim birazdan tekrar ararsa nasıl davranmalıyım sizce?
Beyfendi görüntülü aradı ben keki cıkardım sana kek yaptım mum da aldım üfliceksin oradan dedim. Tam mumu keke koydum "neyse canım beni askerden arkadaslar arıyor konusmamız lazım dedi kapadı" kalbim cıt, gözyaşım pıt. Cok kırıldım şu an. İcimi dökmek istedim birazdan tekrar ararsa nasıl davranmalıyım sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Haklısın aslında ama sıkıntını onunla paylaş fevri davranmadan önce.
Yani ne diyebilirim ki sonucta oda yaptığının farkındadır dimi
Ayılık yapmış sen çocuğu düşünmüşsün elinde olan imkanlarla bi sürpriz yapmak istemişsin ama hiç umursamamış ben senin yerinde olsam bi daha yüzüne bile bakmam onun
Belki acil birşeydir olabilir insanız sonucta ama en azından özür dilerim askım valla cok önemli bir konuşma der kapatabilirdik. Kendimi bu şekil saygısızlığa uğramış hissettim
Benimki de böyle odun kırıldığımı söylesem de düzelmiyor boşver yapabilecek bişeyin yok düzelmez kötü davranırsan kaybedersin
Soğuk davranıcam aslında hic telefonu acmam'da doğum günü olduğu icin kötü olmak istemiyorum
Aşkım soğuk davran ama kıvamını da bilmen gerek benimki gibi biriyse İnan umrunda olmaz anlamaz bile bence soğuk yapmak yerine konuş direk kırıldığını söyle
Sessizliğimden anlıyor kırıldığımı o yüzden bişey demeyip soguk kalıcam bakalım tepkisi ne olucak
Allah yardımcın olsun. 😄 Umarım üzülmezsin
Bence çocukça değil çocukça olsa dahi onun için yapıyorsun yaptığı hoş olmamış
Evet kırıldım acıkcası beklerdi yüzüme iki güler öyle kapattırdı neyse derdim ama bu olmadı :(( aradığında nasıl davranmalıyım sizce
Bence kırıldığını belli et biraz soğuk davran yaptığının yanlış olduğunun farkına varsın ki bir daha yapmasın eğer hala umursamayıp yapmaya devam ediyorsa sana önem vermiyor demektir
Kişi önemsediği insanı kırmaktan çekinir
Cok haklısın aynen bende soğuk davranmayı düşünüyordum ama doğum günü diye tereddüte kaldım ama banada bi saygısızlık sonucta soguk davranıcam.
Bosver doğum gününü bu özel günde bu kadar naif kibar düşünmüşsün takacaksa o taksın üzme kendini
Gercekten doğru söylüyorsun. Bizdekide kalp sonucta
Hep düşüneni üzdüler bende çok düşündüm ama üzülen taraf oldum en iyisi akışına bırakmak ilişkinin yürüyeceği varsa yürür
Doğrusun su akar yerini bulur herkesin kendi karakteri
Cok mu aradin bu zontayi?
Hayır haha ya öyle deme
Haketmiyor seni.
Gelince verme uzun süre
Ya ne sacmalıyorsunuz erkekler bile erkek haliyle daha düzgün cevap vermiş
Doğrular
Odunmus 🥺
Aşırı😒
Kiz bence ne yapabilirsin ki uzaktan
Yani belki hoşuna gitmedi olabilir bekle hemen bi tatsızlık cıkartma dimi ama 😔
yapabileceğin bir sey yok uzaktan. Abartmis
Aynen oyle