"Aşık olan erkek gül alır" diyorlar. Erkekler aşık olmadıkları için mi gül almıyor?

Aşık olmadıkları için mi "ben romantik değilim" diyorlar. Güller aşkı sembolüdür sonuçta. "Aşık olan erkek gül alır" diyorlar. Erkekler aşık olmadıkları için mi gül almıyor?
"Aşık olan erkek gül alır" diyorlar. Erkekler aşık olmadıkları için mi gül almıyor?
#Ayı #ruhlu #erkekleri #koruma #altına #alınmalı :D
"Aşık olan erkek gül alır" diyorlar. Erkekler aşık olmadıkları için mi gül almıyor?
Cevapla