Cesur ve karakterli erkek kimseyle takılmaz, ciddi ve kararlı duruşuyla niyetini tek bir kadına odaklar.
Yine de her şey erkekte bitmiyor kadınlar da kendilerini sorgulamalı, acaba erkeğe ne kadar güven verebiliyorlar? Güvenilir ve onurlu duruş ağır ve zor bir duruştur, samimiyet konusunda çok talepkârdır, öyle hadi ben güvenilir görüneyim deyince de her çakal güvenilir olamaz. Erkekleri bu raddeye getiren o kadar çok kadın var ki, insanın müstahaktır diyesi geliyor..🍀🍀
Ben aksine direkt diyorum. Konuşalım, tanışalım finalde sevgili olalım. Açık ve net. Arkadaş kalmakmış, falanmış, filanmış bana gelmez. Arkadaş olmak istesem arkadaşım, dostum, kardeşim diyorum zaten. Başta dediğim gibi konuştuğum kişi ya sevgilim olur, ya hiç bir şeyim.
Vakit geçirilecek kızlara karşı öyleyiz. Bakıyoruz ciddiyetsiz, anlık yaşayan, anlık duygularının yoğunluğuyla sevgili olmak isteyen birisi.. Pek de ciddiyet aramıyoruz.
Bunun çevirisi: Ben baskalarinin da tadina bakayim, sen hesap sorma, beni sıkma, üzerimde hak talep etme. İstedigimle istedigimi yapayım. Beni tersleyince zaten sevgili degiliz hayırdır diyeyim ama isime gelince de iki bebegimle seni kandirayim.
Bence onu diyen biri, kadının gitmeyeceğini onu bırakmayacağını bildiği için bu kadar rahat takılıyor.. Seviyorsan sevgili olursun, sevdiğin kadını sahiplenirsin 'sevgilim' dersin. Hee, tabii bir de sorumluluktan kaçmak, kısıtlanmak istemiyorlar. Öyle diyen biri varsa eğer, kaybetmek gerekirse bile bu dediğini kabul etmemek gerekiyor, yoksa bunun sonu gelmiyor. İnsan, sevdiğiyle sevgili olmak, benimki demek ister.
Özgürlük istiyorlar hani her akşam yanında gidebileceği birisi olsun ama sevgili kadar sorumluluk olmasın her şeyi yaşasın ama hiçbir zaman üstüne bir şey almasın.
Ben bi b.. anlamıyorum bu erkek milletinden gerçekten! Ne bırakıyor gidesin, sensiz olmuyor diyor.. Ne adam gibi sevmeyi biliyorlar! 😬😬 Yerin yedi kat altına yaniiii offf
kırılmaktan korkan tek siz değilsiniz maalesef bizde çok kırılıyoruz bizimde minnoş galbimiz var aldatılmaktan terkedilmekten üzülmekten kırılmaktan yanlış anlaşılmaktan sevgimizi hissettirememekten sadakatimizden emin kılamamaktan çok korkuyoruz ben bu yüzden kalbimi yalnızlıktan üşümesine rağmen yanmasın paramparça olmaşın diye kapattım ayaza terk ettim...
Erkekler kadınlar diye genelleme yapmak çok mantıksız 2 güne bi sevgili değiştiren kırmadığı kalp kalmayan kızlarıda biliyoruz hani o yüzden kadın erkek demek yerine bi birey olarak bakmak gerek beş parmağın beşi bile bir değilken böylesine genelleme yapmak sizin gibi zeki insanlara yakışmıyor
Genellemeler, genellemeler. Buranın Elon’u olsam adını ‘Kızlar Genelliyor’ diye değiştirirdim. Bu hareketin aynısını kadınlar da yapıyor demekten yoruldum ama evet, yapıyorlar. Şimdilerde herkes o kafada, herkese mavi boncuk dağıtayım, beğendiğimle takılayım, sıkılınca yenisine kısmet şekline dönüştü ilişkiler, istisnalar kaideyi bozmuyor. Bir kişiyle konuşurken başka kimseye bakmayan insanlar azınlıkta.
Çünkü tam sevmedikleri için. Cümlenin gerçeği şöyle olması gerekiyor. “Ben sana sadık kalamam, sevgili gibi olalım ama sevgili olmayalım.” İşin aslı böyle maalesef
sonra yara almak istemiyor sevgililiğin her parçasını yaşamak istiyor sahiplenmek de istiyor (aşkın 6 elementi sevgi-saygı, sahiplneme, aidiyet, şehvet ve anlayış) ama ait olmak savunmasız olmak istemiyor bu şekilde hem karşı tarafı kendine bağlı tutabileceğini hem de işler b*k yoluna giderse yara almayacağını düşünüyor
Seni beğnedim kafamız uyuyor Ama ben öyle karaktersiz bir adamım ki sorumluluk aşk meşk vs. istemiyorum ASlında bunlar bahane ben piyasadan çekilmek istemiyorum binbir çiçeğe konmam lazım
Yanlışın var. "Sevgili olalım ama aşk olmasın yani birbirimizi beğendiysek vücut beden veya özellik dış görünüş gibi sevgili olarak takılalım sadece ciddi ilişki yok, aşk yok."
O ne ya!¿Tekerleme gibi. Şu genellemelerden çok rahatsız oluyorum. Erkekler ne?¿Yani bu tamamıyla karakter meselesi niye bir veya birden fazla erkeğin yaptığı davranışı veya şeref sizliği bütüne yayıyorsunuz anlamıyorum. Sadakatsiz volkanlar çoğalıyor işte anlamı bu.
Macera peşinde koşanlar için skora oynayıp polen dağıtan arı görevini üstlenen üstlenmeyi sevenler , daima bir yedeğim olsun kafasında olanlar için böyle ama bu yalnızca erkeklerde yok ki. Arz varsa talep vardır. Tercih meselesi. Genellemeden girilmiş olsada böyle biri değilim
Şöyle ki sevgili olunca kalıba girer ama sevgili diye adı konmamışsa rahat olurlar başka kızlarla da flört ederler gizlidrn bazılarına göre aldatmaya girmiyor ya vicdanen rahatlar hem de kız bişeye karışınca biz sevgili değiliz derler kendileri rahat takılırken kızı da kendilerine bağlı kalsın isterler yedekleme gibi düşünebiliriz 😃
Hep bana Rabbena misali, yanında iken yetinmeyen, uzakta iken sevemeyen, hem yanında olsun, hem benim dediğim olsun diye düşünce yapısında olan, ya kendini yetiştirememiş, ya da kendini taşıyamayan, veya kusur kabahati hep yanındakinde bulup kendini örtbas etmeye çalışan erkekten ne sevgili olur, nede sevgili gibi gözükür. Acı ama gerçek.
Erkekler nerde hata yapıyor biliyor musun? Çok saflar , rol yapmayı bilmiyorlar, hemen yakayı ele veriyorlar. O yüzden öyle bir algı var. Ama kadınlar öyle mi :d burada tanıdığım da reelde tanıdığım da çoğu aynı mal. Tanrı şeytanın şerrinden değil kadının şerrinden korusun csfsgsf
Şöyle söyliyim sırf böyle karakterlerle takıldığı için kadınlar gözünün önündeki gerçek sevecek ona değer verecek ciddi anlamda düşünen erkeğide göremiyorlar.
Sevgili gibi ilgi görmek istiyorlar, sevgili olunca hayatlarına karışma hakkı doğacağını düşünüp onu da vermemek için sevgili değilmiş kafasında devam etmek istiyorlar 🤷♀️
Yarin bir gun baskasina gonlu kaydigi zaman ztn sevgili degildik kizim demek icin. Hesap vermemek icin. Aslinda seninle ciddi dusunmedigi sadece cinsellik dusundugu icin 🤦🏻♀️
Bağlanma korkusu olan, çocukluğunda sevgiyi ölçüsüz almış erkekler böyle davranır. Sevginin güzelliğini bilen biri böyle şeylere bulaşmaz. Direkt hem sever hem hayatını o kadına adar
İlişkinin cilve ve cinsellik tarafları güzel. Onun dışında ki tüm konular gereksiz detaylı ve problem yaratma konusunda çok yeteneklisiniz. Uğraşmak istemiyoruz.
Darlıyorsunuz çünkü. Hemen saçma sapan hayallere dalıp, hayatımıza hükmetmeye çalışıyorsunuz. Bir çoğunuz kendi özgüvensizliğinden dolayı yaşadığı aldatılma korkusundan erkeğin hayatını zindana çeviriyor. Yapmasa bile yapmış gibi muamele görüyor. Artık maymun gözünü açtı. Hiçbir kadının keyfiyetine hayatını ipotek etmiyor erkekler.
Benım arkadaşları görsen sırtlan gıbıler. Kanka sevgılı olalım desem benımle bıle olurlar. Adamlar arka cebınde ayna taşıyor. Kadının burnuna tutuyorlar buğu olursa tamamdır 😂😂