Sevgilimle kilo konusu? Lütfen bir fikir verin çözemiyorum sevgilimi? Herkese +1 ?

Arkadaşlar belki saçma olacak ama fikir almak istiyorum sizden. 2 yıldır bir ilişkim var. 167 boyunda 61 kiloyum. Sevgilim balıketli kızları çok seviyor. Bana kilo al diyip durdu hep. Ben yemek yemeyi severim, ay kilo alacam dedikçe al al çok ye derdi. Aman ne farkeder ben seni her halinle severim derdi. 45 kilo kız mı daha güzeldir 80 mi dediğimde 80 derdi. Yani aşrı değil ama 65-70 arası idealdi onun için. Ama ben devamlı zayıflayacam kiloluyum diyip dururum. Belim çok incedir basenim vardır biraz. Geçen hafta dedim ki ideal kilo kaç benim için dedim. 67 dedi. Sonra yok ben diyete girecem falan diyince vazgeçtim 55 kilo ol dedi. Nasıl yani dedim. 55 istiyorum dedi. Ben zaten diyete girdim ama onun birden fikrinin değişmesini anlayamadım. İnanmadım ona, sinir oldun bana kilo aldım diyip duruyorum diye ondan 55 diyosun dedim. Hayır fikrim değişti diyo yeminler ediyo. 55 istiyorum artık diyo. Az önce yine açıldı konu. Fikrin aynı mı dedim aynı 55 istiyorum diyo. Yani inanamıyorum çünkü o zayıf kız hiç ama hiç sevmezdi nefret ederdi. Fikrim değişti diyo ama bu kadar kolay mı. Bide 55 demeden 5 dk önce 67 dedi. O ne alaka diyorum. 67 derken şaka yaptım diyo 55 istiyorum ben diyo. Çok ciddi yani kolay kolay yemin etmez. Ama anlayamıyorum ve kendimi kilolu hissediyorum. Hani bana her halimle aşık olan adam diyorum. Sizce napmaya çalışıyo çok sinir oldum
Sevgilimle kilo konusu? Lütfen bir fikir verin çözemiyorum sevgilimi? Herkese +1 ?
Cevapla