Öyle duyumlar aldım. :( Oturunca ayakları yere değmeyen hatunlar evde kalıyormuş. Doğru mu?

Not: Ben evde kaldım o zaman kimse almaz beni :( Erkekler ayakları yere değmiyen kadın alır mısınız? :(
#minnnak

#minnnak

ayaklari yere degemyen derken kendini kucumseyen insani kendi basina biseyler basaramayan insani kimse sevmez kendi ayaklari uzerinde duramayn insan evde kalir evlensede kole gibi yasar onun disinda sacma
Oturunca degmez eyvallah da ayaktayken bile degmiyorsa sikinti buyuk
Hiç alakası yok evde kalan kızlar her şeyleri ile etrafa devamlı yanıma kimse gelmesin mesajı verirler ve istedikleri olur kimse uğramaz civarlarına..
:D hahaha aynen doğru yere yakın olandan korkucan :D
Cevap
37Cevap
Ata sözü var kadının iyisi küçük olandır anlamlı sen hala ohooo minnak sen evde kalmazsın ben kalırım sen yine kalmazsın 😂😂😂
O laf öyle değil zaten. Çok takılma sana bir şey olmaz.
Onun için yerde otururum gerekirse...
Bende çok uzun değilim zaten
insanları boylarıyla ayrıştırmamak lazım bence normal
İlk o hatunlar evleniyor aslında. Çevremdeki tüm minnaklar birileriyle beraber, mutlu takılıyor.
minnoş kızlar evde kalsa da kaldıgı bellı olmuyo üzülmesin kimse #minnnak
sende böyle gülcenmi kocana 😛😅 insanlıgımdan sogudum ya gife bakarken
Kader, kısmet, nasip olsada kısa bacakları hiç sevmem.
Otunca ayapı yere değiyorsa tamam diye başka bir şey için söyleniyor. Boşver o kategoriyi sen
Yanında tabure taşıyacaksa sürekli neden olmasın? Assdf
Vurdu gol olduğu😂😂😂😃😄
Evlilik düşünmüyorum zaten.
bence değil :) evliyim
ayak ucum değiyor gibi :D
Benim de ayaklarım yere değmiyor :(
Aboo kesin evde kaldim,😂😂😂
O duyum yanlış yanlış, yanlıştır dimi? 🙄
sandalyeye oturup ayağın yere değiyorsa olur 😂😂
yok mınnak yaaa ınanma şehır efsanesı onlar hep
Zaten evden çıktığın mı var minnak boşver.
160 boyla evde kalmazsın bence :D
bodur tavuk her daim piliç..
tabiki evlenirim..
yoo cok şirin geliyolar
kalmiyolar bizzat gozlerimle gordum. evlendiler
:D ben yurt dışından evlenicem umarım yani
Ne kadar meraklısınız erkeğin kahrını çekmeye.
Kim demiş onu ya benim için geçerli değil o
Kimler evde kalmadi sen de kalmassin minnoş.
Kucuk Tabureye otur madem 😊
ilk defa duydum hahhha
Minyon hatun iyidir iyi..
Evde kaldım o zaman 😂
Alırız ya neden almayalım 😊😊
Kıçı yere yakın insanlar iyi olmuyor Evet
Doğru değil, sanmam.
Onların yatakta tadı başka merak etme.
seven çıkınca alır giderler
yok canimm
ben alırım
güldüm reis :D
Yalan
Evet dogru
almayız :D
Alırım.
seviyoruz sizi.
Cüceyse doğal
Kalmaz korkma😊
Üzülme minnnak
Pufa otursun
Kısa mısın o kadar?
Hayır
doğrudurrr
Dogru değil
almam :D
oturdugun yere bagli
Boyun çok mu kısa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar