Çıkma teklifini kabul ettim ama çok pişmanım nasıl ayrılıcam?

olayı kısaca anlatayım ben şimdi benim 7 aylık bir sevgilim vardı benden dıkıldığını filan söyledi ve ayrıldık sonra 1 hafta geçti ve arkadaşı teklif etti ben de kabul ettim ya biliyorum herkes bana şimdi gurursuz dicek hakılısnızda ama yaptım bir hata :( ve bu çocuk 2 arkadaşımında eski sevgilisi aslında çocuk çok düzgün biri kibar, küfür etmiyo , kıskanmıyo, kavgacı değil, çalışkan ama ben sevmiyorum ya ben nasıl ayrılıcam lütfen yardım edin bana :(
Çıkma teklifini kabul ettim ama çok pişmanım nasıl ayrılıcam?
Cevapla