Sonunda ayrıldım ondan ama üzgünüm nasıl geçirmeliyim bu süreci?

Sevmiyor belliydi benim alttan alıp ittir kaktır 8 aydır süren ilişkim bitti. Halbuki ilişki içinde kendimi değersiz hissettiren biriydi. Ama yine de üzgünüm bu süreç nasıl geçecek?

Sonunda ayrıldım ondan ama üzgünüm nasıl geçirmeliyim bu süreci?
Cevapla