Aşık olduğum kişiden tam soğudum ama o da beni seviyormuş?

4 yıldır platoniktim. Beni sevdiğinden şüphelenince çok mutlu oluyordum aklıma geldiği an direk mutlu oluyordum. Ama artık zamanla soğumuşum son 5 ayda. Ve öğrendim ki o da beni seviyormuş. İçimde ona karşı hâlâ ufak şeyler var ama büyümüyorlar. Eskisi gibi yapmak mümkün mü? Onu görünce eskisi gibi heyecanlanmıyorum eskiye döner miyim dönmek istiyorum, hâlâ ufaktan hoslanti hissediyorum ama olmasa da olur moduna geçti artık
Aşık olduğum kişiden tam soğudum ama o da beni seviyormuş?
Cevapla