Sevgilim varken başka birinden hoşlandım ve sanki o da bana boş değildi?

Sevgilim ile 1.5 yıl oldu ve bu aralar oldukça çok sorunlar oldu ben evlenilecek bir insanım ciddi düşünürüm ama önceden düşündüğüm gibi şeyler yok onda misal sürekli tek başına şehir şehir gezmek istemesi ondan sonra sürekli eski konuları açması sürekli fevrilik ve ben ne yaparsam onunda onu yapması isteği işim gereği birsuru insanlarla tanışıyorum konuşuyorum ben iletişim fakültesin deyim sektörüm de iletişim o da sen kızlarla bulusuyorsun bende erkeklerle bulusucam diyor bakın ben öyle yasak koyan biri değilim ama ben bu kızla evlenince bu olaylar olursa yazık olur oyuzden bunları düşününce evlenilecek bir kız olduğunu düşünmüyorum

Liseden tanıdığım ve o zaman hoşlandığım bir kız var o da aynı unide ve kendisinin de halleri hareketleri bana benden hoşlandığını gösteriyor diye düşünüyorum önceden buluştuk bir saat kadar ya da yarım saat bir çay filan içtik kızın gülümsemesi gözlerindeki heyecan bir erkek bunları görür elini çenesine koyması beni ilk gördüğü zaman heyecanlanmasi vs aynı zamanda ilişkim hakkında bir şey sormamisti mesajlaşmalarda ama buluşunca kalkacagimiz zaman sordu nasıl tanistiniz vs bende kısa kestim çünkü herşeyi anlatamam belki onunla ilişkim olucak
Sizce sevgilimin halleri normal mi ve bu 3. Kişi benden hoşlanıyor mu?
Sevgilim varken başka birinden hoşlandım ve sanki o da bana boş değildi?
Cevapla