Çoğu kişi rus kızlarının güzel olduğunu savunur peki çirkin rus kızı var mıdır?
Var ise çirkin rus kızının duygularını açılayabilir misiniz bana? :)
Var ise çirkin rus kızının duygularını açılayabilir misiniz bana? :)
hepsi güzel değil zaten, kırsal kesimlerinde yaşayanlar bildiğin çingeneye benziyor, şehirlerde yaşayanlar güzeller.. birde çoğu profesyonel makyaj yaptırıyorlar, oralarda ucuz tabi burdaki gibi değil ;) leopar desenli ve kürklü kıyafetlerden vazgeçseler daha güzel olacaklar ama birtürlü kurtulamıyorlar o sevdalarından :)
Herhalde var.
Artı ruslar enteresandır. 30 - 35 ten sonra maymuna dönüyor. Bakın söyle orta yaş üstü rus bayanlara hepsi pörsümüş
makyajdandır :)
makyajdandır işte bozar o yüzü başka nasıl değişecek
Var vallaha var.
Benim tanıdığım biriyle evli kadın 90-100 kilo civarlarında ve çokta çirkin..
link bu kız rusmuş.
bu kız değil bildiğin öcü
Bu kız insan değilki Rus olsun
Yeni bir hayvan türü :D
Cevap
24Cevap
Çirkinide var güzelide var. Ama erkeğin dilinden de onlar anlar ;)
senin hesaba ne olmuş?
Patlattılar bugun ya uyuz oldum
geçmiş olsun beni bile patlatamaddılar seni patlatmışlar bak görüyon mu :D
ne oldu niye patlatmışlar
Cinsel içerikli paylasımda bulunmusum güya. Lavugun bıtanesını bugun cok kotug*tettim dayanamamıs sıkayet etmıs herhalde. 5. hesabım bu ansını satıyım
:)
Kızlar Soruyor u arkadaslık lıstemden cıkardım :D
:D bende ona kafa tutuyorum kanka olcam ama kendisini şikayet ettim üyeliği kapanacak mı diye :)
:D hahah
hepsi torna tezgahından çıkmıyor sonuçta araya üretim hatalılar girmiştir elbet :) bide kırk yıllık geyik yapayım,abi rus kızları güzel de 35'inden sonra dağalıyorlar be :)
çirkin yoktur öyle görünen sadece bayanlar için veya erkekler için orspu olarak görür temiz değil ve evlenilmez tek gecellik olarak görürler yanii
var bn antalyada bikaç tane gördüm her millet gbi onlarında olcak tbi ama çok zor bir durum orda nadir rastlandığı için çirkin kıza çok sırıtıyolar :D
2008 de ölüdenizde bir otelin barında calısırken olga isminde bir kızla tanısmıstım.Çok çirkin ve kiloluydu.15 gün boyunca kaldı içip içip geyik yaptık.Çok güzel kafa yapısı vardı ama çirkindi.Sevişmedik evet
Evet var bazi filmlerde gorym ben oyle bir durum yasasaydim kendini kuguya donusmeyecek cirkin ordek yavrusu gibi hissederdm :)
Benim çok rus kız arkadaşım oldu. Yani rus diye onlar melek değil :-) güzeli on kişi de bir tane çıkar. Türk kızları hepsinden iyi. Millete cazip gelen sarısn mavi gözlü olması.
rus kızlar candır dedm ne var bunda
neden eksi verdiniz kezbanlar
ben + veririm her daim bana kızma :/
sağol
En çirkini böyleymiş link
Ne kadar cirkin olursa olsunlar. Yatakta hertürlü mukemmeller.. bir kere burdan 5-0 önde başlıyorlar
Tabii ki var benim anne tarafım Rus. Öncelikle rusların geneli güzel olur ama her ırkta çirkini var yani.
Yoktur sanırım googlede bile aratsak zor buluruz heralde :)
Ya biraksana en cirkini bile benimle esdegerdir :D inanmyorum oyle bir sey olamaz
Çirkin ördek yavrusu kadar yalnız olduğu için onu seçerim.
%3 lük kısım cirkin onlarda trafik kazası ya da diger saglık durumalrından ötürü :)
türk kızını hiç bir şeye değişmemek gerek :)
Var tabi ama onların çirkinleri bile bizim kızlardan güzel
yoktur ki
ne anlatalım
vardır be o kadar kusursuz değllerdir heralde
Yoktur (Cevabın çok uzun ya da çok kısa!)
birsürü var hemde.
olmami sürüsüylen...:D
teşekkürler ;)
yok hepsi melek
az votka vardır:D
az vodka vardır :D
rus kızlar candır
Sanmam yoktur bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar