Siz ne yaparsınız?
Kanayan acı veren yarayi iyileştirmek
ya da o Yaradan tamamen kurtulmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kesip atmak lazım diyenler hayatın farkında mı acaba? Hiç bir yara iz bırakmadan kesilip atılmaz. Yarayı attığını sanarken kendi parçasını da uğurlar insanlar. Zaten anılar daimidir. Onlardan kurtulmak mümkün değil. Artık acıtmasa bile bilgisi her iki durumda da belleğimizde kalacak. İyileştirmek varken kesmek neden? Buna verilen cevap eminim ki "Tek iyleştirme yöntemi bu." olacaktır. Ancak burada hata var. İyileşmek gerçeği kabul edip gerekli pansumanları yapmakla mümkün. İnsan daha kendi ruhunu, benliğini bile tanıyamadan başkalarına kendini açarsa, elbette tedavi edemeyeceği yaralar kalır ardında. İyileşmek yaranın yerini bilmeden mümkün değil. Yapmamız gereken tek şey yarayı bulmak ve sebebini anlamak. Zaten yeterince özen gösterilirse tüm yaralar bir gün kapanırlar.
Kanama durmuyorsa, kangren olmadan kesip atmak gerek.
İyileşme umudu varsa da tedavi etmek ;)
Yaraya göre degisir ama genelinde yaradan tamamen kurtulmak gerek tekrar o yara kanamasin diye...
kanayan yarayı sarmak desem kesip atamıyorum çünkü duygularımla hareket ediyorum
Cevap
24Cevap
Her yaradan kurtulmayı seçmek yanlış olur. Kangren olan yara kesilir. Bazı yaralar iyidir. Vücudu güçlendirir. Kangren olmuş yara öldürücü olduğu için kesilip atılır.
kıcında basuru olan gotunu komple kesecekmi ne diyorsun birader
İki cevap da aynı sanki. Doğru cevap acıyla yüzleşmek olmalı kanaatimce.
En iyisi iyileştirmek , tamamen yaradan kurtulamyız hep izi kalır.
acı veren yara kangren olmuşsa eğer o zaman kesip atmak mantıklı :)
iyilestirmek yerine tamamen kurtul bosuna vaktini harcama 😌😌
Yara geçsede izi kalır kesin. O iz zarar verir sana geçiremediğini anlarsın.
Kurtul gitsin.
iyileştırmek , çünkü oyle zamanlar oluyor ki acısını bıldıgın o yarayı kanatmak istersin , kana kana !!!
Bataklığı kurutmaya bak. sinekleri öldürmekle sonuca varamazsın...
Kesip atmak gerek çünkü bazı yaraların iyleşmesi mumkun olmuyor.
Tamamen kurtulmak )
mıkrop kaptımı ona bakmak lazım!
tamamen kurtulmak en mantıklısı
Arkadaşım kısa ve net sonra uzuleyeceğine şimdi durma peşinden koş
Yaradan kurtulmak en doğrusu
önce iyileştirmek gerek
Tamamen kurtulmak en iyisi.
eskisi gibi olmaz kes kurtul
tamamen kurutlmak enfeksiyon kapabilirisn
Kurtulmak bence
keser atarım..
Kurtul gitsin
kurtul
A diyorum
Tamamen kurtulmak
Kurtul gitsin...
kantma artık
kurtul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar