3 aylık sevgilimle durup dururken ayrıldık hiçbirşey yokken ne yapmalıyım?

Beyler bayanlar lütfen yardım edin kız arkadaşımla çok güzel konuşuyorduk aşkım cicim falan sonra hiçbirşey yokken arayıp ayrıldık ertesi gün buluşup konuştuk bana sarıldı çok sevdiğini söyledi öptü falan ama birşey yapamıyormuş ne olduğunu bilmiyor ben onun ilk sevgilisiyim başka erkeklere bakacak bir kız DEĞİL ne olduğunu bulamıyor ve ara verdik ben sordum bu ara sonunda tamamen biter mi diye bitmesini istemem ama şu an bilmiyorum dedi ve ona bu verdiğimiz arada nasıl davranmalıyım lütfen yardım edin
3 aylık sevgilimle durup dururken ayrıldık hiçbirşey yokken ne yapmalıyım?
Cevapla