6 aylık sevgilimle ayrıldık barıştık ama bana karşı eskisi gibi değil, ne yapmalıyım?

İstemedigi hosuna gitmeyen ve ilişkimiz boyunca beni kısıtladığı şeyden birini yaptım yanlış anladığı için benden ayrıldı ama ayrilirken bi yemek yedik beni gidecegim yere kadar bırakmak istedi seni böyle bırakamam diyip. Barışmak için günlerce uğraştım ayrıldığımız sürede de irtibatımız vardı o da o sırada beni kıskandırmak için elinden ne geliyorsa yapti. Ben de benden başkası sana yar olmaz zorlama bence dedim. Sonrasinda kavga edip tartıştık ben seni istemiyorum artık sevmiyorum dedi. Sonraki gün bi şekilde iletişime geçtiğimizde bi konum verdi buraya geldin geldin yoksa yok artık dedi neyse gittim oturdum ee ben seni istemiyorum başkalarıyla konuşuyorum sevmiyorum artık dedi ben de kızlarla konuştuğunu kanıtla bu saatten sonra senin için çabalamicam dedim hatta yüzüğü de çıkardım elimde tutuyodum. neyse kanıtlayamadi zaten biliyordum başkasıyla konusmayacağını ama o an uzuldum yüzüğün düşecek dedi düşsün dedim at lan denize dedi tam atacaktım yok atma hadi gidelim artık dedi. sonra kalktık eve doğru gidiyoruz ee dedi ben seni istemiyorum bırak beni dedi ben de istiyorsun dedim bu konuşma böyle biraz böyle devam etti sonra napiyim ben sana şimdi dedi çekti öptü. daha sonra noldu şaşırdın mı dedi sarıldı. daha sonra bak bu sondu bidahaki hatanda yoksun dedi ben de farkındayım düzeltmek için çabalicam uğraşıcam dedim , çabaliyorum ugrasiyorum da o da bunun farkında. neyse sonra biraz zaman ama bi anda eskiye donemeyiz falan dediben de beklemiyorum boyle bir sey zaten dedim. ama barıştığımızdan beri bana aşkım bile demiyor en küçük şeye bağırıyor çağırıyor hi. bağırmadığı kadar çok üzülüyorum. ne zaman eskisi gibi oluruz bilmiyorum bu şekilde çok kiriliyorum ve değersiz hissediyorum. ben mi aceleci davraniyorum bilmiyorum ne yapmaliyim

6 aylık sevgilimle ayrıldık barıştık ama bana karşı eskisi gibi değil, ne yapmalıyım?
Cevapla