Memleketime geldim, sevgilimle 4 ay ayrı kalacağız. İçim acıyor ne yapmalıyım?

Biliyorum çok saçma bir başlık. Ama geleli tam 9-10 saat oluyor. Karantina sürecini üniversite şehrimde sevgilim ve ailesiyle geçirdim. Yaklaşık 2 senelik bir ilişkimiz var. Ailemin isteği üzerine memlekete döndüm. Dönmeden önce, erkek arkadaşım da ben de hüngür hüngür ağladık. Resmen kopmak istemiyorduk. O kadar bağlanmışız ki bize çok zor geldi. Ama şimdi yatağımda yatarken bunu daha fazla hissedebiliyorum. Kalbimi sanki biri sıkıyor çekiyor. Ailemle de aram biraz limoni olduğu için tamamen yalnız hissediyorum. İkimiz de helak olduk resmen. Nasıl atlatabilirim bu süreci? Akşam yemeği bile yiyemedim üzüntüden sıkıntıdan. Ona dokunamamak onunla beraber olamamak çok acımasızca. Arkadaşlar bir çözüm yolu bulun Allah aşkına ölecekmiş gibi hissediyorum
Memleketime geldim, sevgilimle 4 ay ayrı kalacağız. İçim acıyor ne yapmalıyım?
Cevapla