Kız arkadaşım çok sinirli , çok kırıcı. Canımı çok yakıyor sevdiğim için katlanıyorum ama tükeniyorum. Ne yapmalıyım?

Ben hiç bir zaman yüksek sesle sorun çözen olmadım , karşımdakine değer verip konuşarak çözdm hep. Kız arkadaşım çevresinde yaşadığı herşeyin acısını benden çıkarıyor. Ben hep alttan alıyorum sevdiğim için değer verdiğim için, 8 sene önce abimi kaybettim ve hep kaybetme korkusuyla büyüdüm. Hayatımda kimseyi kaybedecek gücüm olmadığı için herkese eyvallah dedim. Çünkü kalp kırmak kolay önemli olan kırmamaktı. Kız arkadaşım bir gece konuşurken mükemmel sözler samimi kelimeler diyor , ama bir gün sonra farklı biriyle konuşmuşum gibi davranıyor. Yeri geliyor sevgili olalım diyor , yeri geliyor arkadaş kalalım diyor. Belki 4-5 kere ayrılık oldu hep canımı yaktı ama yinede dert etmedim tamam dedim barıştım. Bana yardım edin? Ben her insana değer veririm çünkü kaybedince yerine gelmeyecek şeyler var.. ben değer veriyorsam saygı duyduğum için , sevdiğim için. Ama inanın ki gün geçtikçe bir hayvan yerine konuluyorum..
Kız arkadaşım çok sinirli , çok kırıcı. Canımı çok yakıyor sevdiğim için katlanıyorum ama tükeniyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla