Bunu aşk ilişkilerine çekelim ve karakter olarak değil de, kişi olarak hep en iyisini mi arar insan ya da siz elinizdeki insanın kıymetini biliyor musunuz? Belki onunla daha çok mutlu olacaksınız.


İnsanoğlu hiçbir zaman birşeye ömür boyu sahip olamaz.
Büyüdükçe sahip olduğu şeylerde, sahip olmak istediği şeylerde değişiyor.
Herseyin en iyisine sahip olsan ne olur iman olmayinca.
Iman olunca neyleyim herseye sahip olmayi
Doğru :) Ama bazı şeylere sahip olmadığı için mutsuz olmak kişiyi kazanma hırsıyla harekete geçirmesi açısından faydalı olabilir.
Tabi ki yetinen. Herşeye sahip olan doyumsuz olur ve hep fazlasını ister.
Cevap
14Cevap
herşeyin en iyisine sahip olup, sahip olduklarıyla yetinen kişiyi tercih ederim..
Sahip olduğunu seviyosan tadını çıkar ve çok mutlu olursun emin ol :)
Olduğuyla mutlu oluyorsa dahası nasip olduğunda musmutlu olur :D düz mantık
Elindekinin kıymetini bilen daha mutlu olur diye düşünüyorum.
sahip olduğu ile yetinmek her babayiğidin harcı değil
Ne olması gerektiğini @KızlarSoruyor demiş zaten
sahip olduguyla yetinen tekerin dönüyosa senden mutlusu yok
Sahip olduğum bana yetiyor şükretmeyi severim
Sahip olduğuyla yetinen daha mutludur
mutlu olmaya meraklı olan mutlu olur :/
Elindekiyle yetinen mutludur
sahip olduğuyla yetinmeyi bilen.
Yetinmeyi bileceksin hacı
Sahip olduguyla yetinen ve şukreden
yetinmeyi bilmek büyük servettir
yetinen
En iyisi
elimdeki
Yetinen mutlu
Bunu bilemeyiz
Kanaatkar mutlu...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar