AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
şu kizi admin yapsalar ya hergün patates bencesi kivaminda tavsiyelerinden usandik..
Ne aşki kizim yaşin kac başin kaç daha..
Demek ki kimse farklı yaşamıyor farklı hissedemiyor, hissettiremiyor
Duygular cok boyutlu yapiya sahip. bir fen gibi tek bir olguyla aciklanamiyor. tartismaya acik. ve ask aslinda kisiden kisiye degisiyor cunku aski adlandirdigimiz hisler de birbirinden farkli.
ayni kazaya sahit olan 4 kisi birbirinden farkli hikaye anlatir.
ask da bir nevi kazadir.
Ilkokulda öğrenmistik ya hani soyut somut falan filan
çünkü elle tutulur bir şey değil resmen bomboş ama bir o kadar da dopdolu bir şey
bir tanımı olsaydı sınırlı olabilirdi ama bir tanımı yok sınırsız herkese göre farklı aşkı değişik kılan da bu olsa gerek ☺
Kişiler değiştiği için aşkında değişmesi normal değil mi?
Aynı duyguları yaşayanlar birbirlerine aşık oluyorlar sanırım, birbirlerini anladıkları için..
Herkes farklı düşünce yapısında ve herkesin yaşadığı ve aşk sandığı olaylar farklı oluyo
Çok karmaşık oldu ama neysejfjfjf
Çünkü herkesin duygusu farklı fikri farklı kişiliği farklı ve tabi aşık oldukları onsanlar farklı.
her insan bir olmadığı gibi aik da kişiden kişiye yaşadıklarına göre şekillenir
Doğanın üremek için oyunu olan DNA sı zıt kişilerin birbirine çekim kuvvetidir.
her insanin duygulari farkli cunku her insanin zevkleri tarzlari giyimleri ayni degil onun gibi bisey ASK ta.
Ben aşk ın tanımını yapamıyorum hala. Yapabilene helal olsun. :)
Herkesin karakteri farklı. Herkesin karşısına çıkan insan farklı. Bundan olabilir.
İnsanların duyguları karmaşık da ondan
Bencede yanılsama
Kesin tanımı olan bişey değildir ve çoğu kişi basit bir hoşlantıyı aşk zannedebilir
aşk bambaşka birşey insan gördüğünü yaşadığını anlatır tabikide kişiden kişiye değişir aşk
Bakış açıları farklı insanların.. Büyük aşk ile evlenip, büyük bir hevesle boşanmak isteyenleri gördükten sonra aşk'a inanmıyorum!
Öyle bir dünya Yok güven olmadan aşk olmadan öyle bir dünya yok !
Dediğim gibi bayım, bakış açısı farklı herkesin. Farklı fikirlerimiz olduğu gibi!
Fikirler ayrı olsada amaçlar aynıdır ! Yaşamak için çalışmak gibi saygılarımı sunuyorum 😏
Teşekkürler bayım! Sevgiler..
Sevgiler sizden kalsın saygı bize yeterli olucaktır !
saygılar..
Mersi...
Beşeri aşk ilahi aşka giden yoldur. gerçek tanımsa gerçek aşk ilahi olandır..
Kimileri Aşkı 250 Gramda Arar Kimleri Gözlerde Fark Bu 😏
250 gram?
Vajina
tövbe estağfurullah 😳
Her Erkek Adam Olamıyor Malesef Ki 😒
malesef
Aşk herkes farklı yasar çünkü kimisi içinde kimisi dışında
çünkü Ask bu kimse içinden kimsi delice kimse tutkulu yaşar o yuzden herkes farklıdır.
Aski tarif etmek haybeden gerçek üstü bir cabadir. Icine etmek daha kolaydir 😂
çünkü herksesin kendi içinde yaşadığı aşk tanımı farklı
Çünkü herkes aşkı farklı kişilerde farklı şekillerde öğrenir
Kimi koklayarak öper kimi gönülden öper yani farklılık arzetmesi gereken birşey 👍
farklı hissedebildiğin için olabilir mi herkesin aşkı başkadır
Cunku herkes baska bir seye asik oluyor. ona gore tanim da degisiyor.
çok basit. kısıtlı birkaç insan hariç aşkı bilen yok da o yüzden. bildiğini sanan çok.
Herkesin kendine göre aşkı yaşama biçimi farklı da ondan...
hissettiğin duygular yüklediğin anlamlara göre renk alır.
Siz hala aşkın varolduguna inanıyor musunuz? yazıkk
7 milyar insan 14 milyar yüz var ee bırakta aşkın tanımıda farklı olsun 😉
Aynı olsa herkes aynı kişilere aşık olabilirdi belki de iyi ki farklı değil mi sizce de
aşk karşınızdaki kişiyi kötü huylarına rağmen sevmektir bence
herkes aynı aşkı yaşayamaz kimi karşılıklı kimi karşılıksız yaşar.
Aşk -iki insanın bir -birine karşı özel bir çekimine denilir.
Herkez Aynı şeyleri hissetse farklılık olmazdı ilgi çekmezdi
fiziğe göre her maddenin yanma olayı farklıdırda ondan
Ayni yemek biirmize tuzlu birimize tuzsuz gelebilio ki duygular hisler objektif 🎀
Aşkı herkes başka yaşar..! Eğer herkes aynı yaşasaydı aşk olmazdı.
50si aci ceker aski kötüler 50si mutlu olur aski guzellestirir olay bu:)
Zaten tanımlar yani bakış açıları aynı olan insan uyuşurlar. Yarım elmadırlar
Aşktan herkesin anladığı farklıdır... İki cins arasında olunca bu , kimi beğenir aşık oldum der, kimi hoşlanır aşk sanar, kimi hırs yapar aşk sanar..
Herkes farklı kişilerde aşkı bulur, kişilikler farklı dil farklı kalp farklı böyle olunca tanımda farklılaşıyor...
herkesin bir aşktan beklentisi farklı cünkü
kimisi haz bekler
kimisi ihtiras
kimisi güven
ortak olan tek şey hepsi mutlu olmak ister ama kimse mutlu etmeye çalışmaz
Her insan birbirinden farklı karekterde oldugu için :)
Herkesin yapısı kişilik karakterleri sevme anlayışları çok farklıdır
Aynı olsaydı eğer insanlar nasıl birbirlerine göre olduklarini anlayabilirlerdi ki dusun mesela herkesin tipi ayni olsaydi nasil olurdu
çünkü herkes yaşamak istediği gibi bir tanım kullanır
her insan farklı inanır farklı düşünür farklı hisseder
herkesin yediği kazık bile farklıdır, bırakta aşkın tanımı herkeste farklı olsun azizem.
Ya bu göreceki olduğu içindir ya da kimse gerçekten aşık değildir?
Herkesin bakış açısı farklıdır ki bazıları da aşka inanmamayi tercih eder.
aşk geçici duygu yoğunluğudur ve bitmeye mahkumdur
kralı gelse bu değişmez bütün yorumlar buna çıkar
Çünkü insanların karakterleri farklı farklı. Başkası aşkı pek önemsemez kimisi için her şeydir. Bence sebep bu
Çünkü göreceli bir şey la ne saçma bir soru herkes aynı şeyi söylese aşk olmazdı zaten bu
Çünkü herkes farklı hisseder , farklı yaşar ve istediği şey farklıdır.
keşke herkes herkesin ne düşündüğünü bilebilseydi