Uyuyacağım aşkım çok yorgunum dedi diyelim. Ertesi gün bir arkadaşının profilinde vur patlasın çal oynasın fotoğraflarını gördün. Klasik Celal ile Ceren olayı. Ne yaparsın? Görmezden mi gelirsin? Yalan söylemesine mi yoksa sensiz eğlenmesine mi kızarsın?
Uyuyorum dedikten sonra arkadaşlarıyla dışarı çıkan sevgiliye nasıl tepki verirsiniz?
Şimdi aklıma gelen tüm sorularıma kendi aklım çerçevesinde tatmin edici bir yanıt bulamıyorum.
Neden bana söylemedi? Çekindi mi, başka işler mi çeviriyor? Gelmem den mi çekindi yoksa? Çekindiyse benimle ne işi var daha, başka işler çevirdiği için mi söylemedi, gelmemi istemiyor mu yoksa *
Şu düşünce karmaşası bile yetiyor bana açıkçası. Kızdığım şey bana yalan söylemesi olur. O günden sonra ona karşı eskisi gibi olmam, orası kesin.
Benden daha çok değer verdiğini düşündürecek yalanı söylemesine çok kızarım. Düşünsene sen onun için eriyip gidiyorsun konuşmak için can atıyorsun ama uykum var deyip arkadaşlarla çalgı çengi yapıyor. Olay çıkar yeminle hatta ayrılığa kadar yolu var bence.
Sevgililer sürekli beraber eğlenecek diye bişey yok. Ki bu bence iyi bişey de değil, yalnız arkadaşlarıyla da vakit geçirmeli. Ama yalan söylemesi kızdırır insanı tabii. Demek ki konuşmak, görüşmek istemiyor ki öyle söylemiş. Böyle yalan konuşan, gizli davranan biriyle de olmanın bir anlamı yok.
Valla adam gibi doğruyu söylesin izin veririm ya da vermem ama en azından söylemiş olur. Öteki türlü yalana girdiği için ve benim ilişkilerde en tahammül gösteremediğim şeylerden bir taneside yalandır. O yüzden gittiği kişiye göre değişir tavrım. Muhtemelen ayrılırım.
İlişki mi tamamen bitiririm... Yalanını yakaladıktan sonra o günden önce ki söylediği her şey yalanmış gibi bir izlenim uyandırır ve de soöyleyeceği hiç bir şeye inanmam... Birkez yalan söyleyen daima yalan söyler ve de yalanın küçüğü büyüğü yoktur...
ben arkadaşlarıyla çıkıp eglenmesine karışmayacağım için söyler bana giderken ikili ilişkide nasıl tepki verirsen sonuçları o şekilde olur demekki bunu yapan kişi dışarı çıkacağını söylese büyük tepki alırdı eee çıkmak da istiyor mecburen yalana itilmiştir benim gözümde erkek arkadaşım bana söylemeden eğlenmeye gitse bende sosyal medyadan görsem salak derim bir is yapıyor onu bile tam yapamıyor 😂
bana soylemediyse tabikide asiri derecede kizarim ha tabiki disari cikabilir belki uyumaktan sonradan vazgecmistir ama eger arkadaslari erkek degilse ve gittikleri yerde duzgun yer degilse onla konusmam ne demek benden habersiz boyle seyler yapmak ustelik ben yanindada degilim
Aslında küçük bir şey gibi geliyor kimisine veya çoğuna. Ben ayrılırdım, neden? Çünkü bana yalan söylememeliydi. Bir kere söyleyen, hep söyler. Sonrasında nasıl güveneceğim, inanacağım o'na gerçeği söylese bile? Güven sarsılır, ilişki yürümez. İnsan gibi dese böyle böyle, zaten karışmam. Gidip eğlensin, biliyorum yani garip karşılamam sonra görünce. Ama böyle habersiz, belki izin vermem, kızarım diye düşünüp söylememesi; kötü olur.
vayyy pislik hem benle sevgili olacak hemde yalan söyleyecek canına susamis galiba alnımda mal mi yazıyor Susup devam etcem burnundan fitil fitil getiririm başta sonra bir güzel avcunu yalamasini izlerdim. bak tüylerim diken diken oldu yazarken bile. yapmasin yapacaksa sevgilim olmasın
Böyle bir sebepden dolayi neden yalan söyleme geregi duyuyor önce onu arastiririm. Sonra da iliskinin bitme noktasina gelebilecegini göze almismi almamismi onuianlamaya calisirim (ki bazi erkekler gercekten gerizekalidir düsünemez) Baktin sen bu sorulari sorarken kis kis gülüyor vur kicina tekmeyi arkana bakma.
Celal le ceren gibi olmus harbiii ama sen izin vermezsin diye yalan soylemek zorunda kalmis olabilir hani çok sıktıysan falan. Ama senden izin isteseydi ve sende izin vericek biriysen seni biliyosa buna ramen yalana basvurduysa o iliskiyi bir gözden geçirmekte fayda var
Vakit çok geç olmadıysa Bende hiç üşenmem kalkar giyinir süslenir onun olduğu mekana giderim O beni görünce tatlı rüyalar dilerim Hiç muhattap olmam sanki o yok gibi davranın eğlenmeme bakarım Vakit çok geç ise ertesi gün ona iyi uykular mesajı atıp engeli basarım haydi herkes kendi yoluna:)
nasıl bir tepkimi verirdim. :)) sana hayatında mutluluklar benim yalancılarla işim olmaz. heleki benimle gitmen gereken yerlere bensiz gitme meraklısı biriyle benim yarınlarım olamaz yarınlarım olmayacak insanla zaten bir dyalogum olmaz hadi eywallah. der hayatıma bakardım.
Eşimin ilk üniversite yıllarında yaşamıştık bunu biz uyuyorum deyip arkadaşlarının evine gitmiş evdede başka bir kız bunlar yanyana otururken birisi fotoğraf çekip bana atıyor evi basınca okey oynuyorlardı boşuna güvensizlik yapmıştım hala utanırım 😂
İlk önce dinlerim savunmasını belki sonra uyuyamama falandır ne bilim. Ama yalan söylediyse yalana dayanamam. Ağız burun dalarim o kadar. Ya sen de benim soruma tavsiye verir misin. benimki çok karisik
Ayrılırim. Bana yalan söylemiş sonuçta. "Kafamı dağıtmak istiyorum, arkadaşlarımla çıkacağım" dese tamam cik gez eğlen derim zaten. Ama böyle yalan söylüyorsa sakladığı bir şeyler vardır. Ve güvenim zedelenir...
Yalancı derken? Sevgilim var ve arkadaş ortamını biliyorum. Dışarı d istediği zaman çıkar bana söyler. Ama böyle yalan söyleyip çıkarsa ayrılırim normal zamanda ben çik gez diyorum zaten
Bana söylese sıkıntı olmazdı, ama uyuyorum diyip dışarı çıktığına göre bir şeyler karıştırıyordur muhakkak. Ayrıca tam salakmış bir yalan söylemeyi bile becerememiş diye düşünürdüm.
Burada önemli olan dışarı çıkmış olması değil bana yalan söylemiş olmasıdır, yoksa tabiki bensiz arkadaşlarıyla gece dışarı çıkabilir ama haberli çıksın yalan söylemesin neden bunu benden saklar ki.
arkadaşlarıyla dışarı çıkan sevgilinin yaptıkları ile görseldekiler uçurum. yani dan bilzerian gibi bişey olsa sana neden baksın? korkma en fazla mal mal dolaşıp çekırdek kola yapıyolardır napacaklar başka asdfgfgsd
bir de bunun profesyonelleri var yatakta uyuyormuş gibi selfie çekilip ortam fotoğraflardaki gibi mekanda olması fotoğraflı görüş olsa göstercektim örnek olarak.
Büyük ihtimalle sana eğleneceğini söyleyemediği için söylediği zaman sorun çıkacağı izin vermeyeceğin vs gibi sorunlar olmasın diye sana yalan söylemiştir.
YALAN SÖYLEMESİ BENİ APTAL YERİNE KOYMASINA KIZAR VE EĞER AŞIK DEĞİLSEM AYRILIRIM. AŞIKSAM ÇOK ÇOK ÇOK KIZARIM BUNU TELAFİ ETMESİ İÇİN YAPACAĞI ŞEYLERİ BEKLERİM. VE SALAK GİBİ YİNE GÜVENİRİM.
Hatayı kendimde ararım. Neden yalan söyleme gereği duydu diye. Ben onu çokmu sıkıyorum diye düşünürüm oturur doğru düzgün konuşur eğer hatam yoksa ayrılırım
Görmezden falan gelmem. Benden saklaması gereken şeyler varsa bensiz saklamaya devam etsin derim. Bitiririm böyle sevgili olmaz olsun güvenmeyeceğim birini niye tutayım yanımda.
Seni aldatiyor cok net. Eger sen cocukla birlikte olmuyorsan bu kacinilmaz son yok sen birlikte oluyorsunda bunu yapiyorsa bu cocuk maymun istahli. Gonder gitsin hayir gelmez o zaman.
kabullenemeyecegim cok az seyden biri yalandir. bu yuzden ona olan guvenim zedelendigi icin iliskinin guzelligi ve tadi kacar. devam etmesinjn anlami olmaz
onı alışkın olmadığı küfür tamlamalarıyla tanıştırırım , zefk-i alemini mest edecek son tokat vuruşu ile sahnelere , el âlem malı olma üzere hayatımdan uğurlarım
Sürekli kısıtlıyorsam adamı, ben mecbur bırakmışımdır onu yalan söylemeye ama genelde gezmeye falan kısıtlama getirmediğim halde yine bu tarz bişey yapıyorsa kafama sıkar giderim 😎
benim sevgilim olmayi kabul etmisse eger zaten bensiz nefes bile alamaz hele benim olmadigim ortamda ne isi olabilir ki zaten sevgilim olmayi kabul etmisse boyle birsey yapmaz rahat ol
En İyi Cevaplar