Ah canım ya çok yoruldu herhalde mi dersin yoksa yine uyudu kesin sevmiyor bu beni diye mi düşünürsün? Ya da sürekli uyuya kalan var mı benim gibi :D
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılAy ruh ikizisiniz heralde, sabah hafif imali konuşuyorum isteyerek uyumuyorum kendi kendine gidiyor diyor. Elimde olsa niye yapiyim diyo. 1 yildir çözemedim bir insan nasil engelleyemez bunu yahu hadi yatarken uyuyorsun kalk otur diyorum kalkamiyorum diyo 😂😂 Ayrica telefonda ben bu tarafta konusurken karsida uyuya kalmisligi var 3 4 kez. Acik ara birincidir kendisi 😝 Ovunmek gibi olmasin 😒
13 Yorumla- +1 yıl
hahah :D
- +1 yıl
Yazık sana :D
- +1 yıl
Sorma ya 😭
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yıl323 Yorumla- +1 yıl
asdjkad :D Küfürü basıcan sandım ama işler değişti :D
Cevap sahibi+1 yılYok artık daha neler
https://vocaroo.com/İ/s1a7lybvSMZo :D
Cevap sahibi+1 yılhttps://vocaroo.com/i/s1a7lybvSMZo
onda hatalı olmuş anlamadım niye öyle oldu :/- +1 yıl
Alttaki açılmıyor :) Ama kesin başkası var yapılır mı senin gibi kıza ayıp ayıp kim bu yelloz asdljasdlj :D
- +1 yıl
Ahah :D Rüyasında oynamaya başlar artık :D
Cevap sahibi+1 yıl:) :)
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim lüzum yoktu aslında ama :)
- +1 yıl
O kadar emek vermişsin hak ettin :)
- +1 yıl
Ses kaydini nereden gonderiyorsun ogretirmisin
Cevap sahibi+1 yıl@katates_pizartmasi
Yahu dinlediğin siteden işte vocaroo yaz YouTube de Nasıl kayıt yapılacağına dair her şeyi öğrenirdin basit bir şey- +1 yıl
Ha sonra buraya linkini yaziyosun anladimm merci poku
- +1 yıl
Sesin çok tatliymis lan valla 2 3 kere dinledim kız :)
- +1 yıl
dobra delikanlı kız
Cevap sahibi+1 yılA teşekkür ederim sağolun
@eşekliprens111111
@çılgıngezgin- +1 yıl
sende sağol sabah sabah enerji dolusun
- +1 yıl
Sesli cevap ver bana :P
Cevap sahibi+1 yılÇok rica ediyorum seviyesiz muhabbetlerinizi görüşümün altında yapmayın!
Cevap sahibi+1 yılEn iyi görüş için çok teşekkür ediyorum @Soran
- +1 yıl
Rica ederim beyler sitede onlarca götü başı açıp poz verenler var gidin onlarla uğraşın
- +1 yıl
@Ponchik knka takiliyorum be bakalim ne dicekler :)
Sizde saolun iyi aksamlar:) - +1 yıl
uyuyamaz tabii
Kendimden biliyorum ben direk uykum geldi yatıyorum diyip telefonu yerine usulca bırakıp ikinci sevgilim olan yastığım ile baş başa kalıp yatağımda sessizce yatıyorum. Bu sevgilimi sevmediğim anlamınamı geliyor? Tabikide hayır :D
Oda bunu biliyor ve anlayış ile karşılıyor oda uyusa bende bir şey demem :D30 Yorumla
+1 yılhep uyurdu zaten farketmez artık
12 Yorumla- +1 yıl
Uzdun kanka :(
- +1 yıl
Yok be bro sal gitsin
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
180
Cevap
71Cevap
+1 yılHiç birşey dusunmem uykusu gelmiştir uyumustir bunu d sorun yapmayın kendinize ben hep uyurum ondan önce hatta iyi geceler mesajı atma gibi bir giyim hiç yok bir de bakmış ki uyumusum sorun yapmaz o da ee ben de sorun yapmam ikimzde çalışan insanlarız sonucta.
13 Yorumla- +1 yıl
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya ayıp
- +1 yıl
Bunlar ihtimal tabi her zaman olabilecek şeyler kişi karakterine yakıştırıp yapıyorsa bize de yol vermek düşer. kimse için kendimi sıkıp uzemem keyfi bilir..
- +1 yıl
Yok yok kesin o şılpıntıyla kırıştırıyor ben anlarım asjdklasd :D
+1 yılKonusurken surekli uyuya kalirim heralde bilmiyorum :D o uyursa da yani yorulmussa bisey demem kiyamam cunku. Zaten uykusu oldugu halde sirf benim icin hec saate kadar telefona bakarak gozlerini yorarak bana verdigi degeri gosteriyor. Bisey diyemem :)
110 Yorumla- +1 yıl
Kesin başkası var kim bu yelloz ayıp senin gibi kıza yapılır mı bu aksldas d:D
- +1 yıl
Aa benim sevgilim mi varmis :D gorurseniz selam soyleyin :D
- +1 yıl
Yokmuş mu :D Seni nasıl pas geçmişler kanka nerde yaşıyon sen amazonlarda mı ayıp
- +1 yıl
Yok Mars'lıyım ben kanka :D ben pas geciyorum onlar değil :D
- +1 yıl
Orada havalar nasıl? Benim nasada çalışan dayıoğlu var gece çok soğuk oluyormuş asdka :D
- +1 yıl
Yok iyi hafiften esiyo sanki ama iyi yani sjsjs
- +1 yıl
İstersen tanıştırayım seni 2020 de geliceklermiş oraya iyi çocuktur belki koloni falan kurarsınız uzaylı çocuklarınız olur 4 bacaklı 8 gözlü falan asdlşka :D
- +1 yıl
Yok ben 5 bacakli seviyorum 4 olursa ı ıh :D tanistir ajhsksbk :D
- +1 yıl
Erkek olursa 5. bacağı da oluyor kanka :D
- +1 yıl
Oo iyimis 😂
+1 yılGenelde uyuyakalan taraf ben olurum :D ama sevgilim uyuyakalsaydı derdim ki canım benim ya benim için uykusundan feragat ediyor, uykusu varken bile benimle konuşuyor. O yüzden konuşurken uyuyakalması beni hiç üzmez
15 Yorumla- +1 yıl
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya ayıp
- +1 yıl
Belki rüyasında beni görüyor? Belki benimle uyuyup benimle uyanıyor? Ne malum :D
- +1 yıl
Yok yok ben anladım kesin o şılpıntıyla kırıştırıyo bunlar aslkjdasjkdl :D
- +1 yıl
Onun gözü başkasını görmezz :D
- +1 yıl
Görür kanka erkekler hayvandır kendimden biliyorum :D
+1 yılBir iki tamamda surekli böyle yapiyorsa beni sevmiyor degilde beni takmıyor diye dusunebilirim. Uykun varsa yaticam uyucam de arkadaşım. Tam 40 dk whatsaapta cevrimici (o da bende) bekledim cevap vermesini. Ne o çıktı ne ben deli oldum.
16 Yorumla- +1 yıl
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya ayıp. Kesin o kız yormuştur
- +1 yıl
Uyuya kaliyor diye bu kadar suphelenceksem bir dakika daha onunla konuşmam. Calisiyordu uyuya kalmasi normaldi bir iki kavgadan sonra ben uyucam demeye basladi ondan sonrada hic konuşurken uyuyakalmadi
- +1 yıl
Oo o daha kötü demek ki sıkılmış senden yok yok ben anlarım kesin o şılpıntıyla kırıştırıyo bunlar ahdjaskjd :ÇD
- +1 yıl
Artik umrumda mi😏 Sanmıyorum simdi pesimden kosuyor ama nafile
- +1 yıl
😂😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. benımle konusurken uyuyakalmış sonuçta.. uykum geldi yatıcam ben diye gitmek yerine beni yalnız bırakmamak için uykuya direnmeye çalışmış... baldır o adam bal :) güzel bir iyi geceler mesajı atar susarım :)
13 Yorumla- +1 yıl
Tebrikler aldatiliyosunuz ve aslinda ayakta uyuyosunuz alkış
- +1 yıl
Kesin sabah o paçozla görüşmüş çok yorulmuşlar yapılır mı sana bu ayıp ayıp vay şerefsiz üzüldüm sana kanka evde kaldın tüh asldkjasd :D Şaka şaka teşekkürler cevap için kızma :D
+1 yılflört döneminde uyuyorsa fazla değer vermediğini düşünürüm ama ilişkimiz ilerleyince hergün sabahlara kadar konuşcak halimiz yok uyumadan söylemesini rica ederim ozamanda :D
11 Yorumla- +1 yıl
Uyusun da büyüsün yazık asd. A S
+1 yılSevgilisine kıyamayan kızlar. Kıyamadığınız sevgilileriniz hiç pes oynarken uyuyor mu? Neden sizinle mesajlaşırken uyuya kalıyorda pes oynarken uyuya kalmıyor?
13 Yorumla- +1 yıl
Üzdün kanka :(
- +1 yıl
Gerçekler :D
- +1 yıl
Pes oynayan kıza kıyılır mı hiç ayıp
+1 yılUykum yok diyip sizi gecenin ortasında nescafe icittirip 20 dk sonra uyuyosa sizi bırakıyosa bir basınıza kızmaya hakkınız var bence
23 Yorumla- +1 yıl
Sakin ol kardeşim :D
- +1 yıl
Çıldırtıyolar beni :D
- +1 yıl
Oha ciddi olamazsın 😂
+1 yılBeklediysem cevao vermesini, haliyle sinirlenirim. Ama anlık olur ertesi güne unuturum. İnsanlık hali.
21 Yorumla- +1 yıl
Kesin sevmiyor seni aldatıyor şerefsiz shdjfg
Benimki hep uyuyor... Bugün mesela beni aradi selam dedi uyudu... Bende telefonu kapattim horlamasini dinlemek istemedim😅
11 Yorumla- +1 yıl
asdaşdş ad çüş :D
+1 yılBen önceden değer vermiyor moduna girerdim hemen ama artık uyu istersen hayatım moduna geçtim çünkü artık kendim her gece uyuyakaliyorum 😄
12 Yorumla- +1 yıl
Yaa işte eden bulur kanks
- +1 yıl
Valla aynen öyle oldu 😄
Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı. Önce bozulurum ama sonra anlayışla karşılarım uyusun ama arada benimlede sabahlasın hep uyuya kalınmaz öyle
15 Yorumla- +1 yıl
Evet kim ki o uyuyacak hadsiz ! yoksa başkası mı var kim bu yelloz acaba aslşdaskl dş
- +1 yıl
Nasıl yok kesin aldatıyor seniii !
- +1 yıl
:D İyi peki
+1 yılBenimkide sürekli uyuya kalıyor bazen kızmıyorum değil ama naparsın bazen cidden uyuya kalıyor falan niye oluyo bilmiom 😂
15 Yorumla- +1 yıl
Uyku önemli kanka :)
- +1 yıl
Biz kızlarda önemliyiz ama yani öyle hissetmek isteriz hep uyu uyu nereye kadar 😂
- +1 yıl
Aynen nasıl uyur hadsiz ! Kesin sabah başka 1 yellozla yorulmuş kim acaba bu kız asdaşld a
- +1 yıl
Yaa yok artık Kemalim yapmazz 😂😂 şaka bir yana yazik okul ev yoruluyor cocuk olcak artik o kadar napalim
- +1 yıl
Okuldan birimi acaba yoksa komşu kızı mı? Yazık bu kıza üzüldüm :(
+1 yılBişey düşünmem bazen onun attığı mesajları 3 gün sonra farkdiyorum, konuşurken cevap vermese de farketmem muhtemelen.
11 Yorumla- +1 yıl
Sen nasıl bişesin :D
+1 yılBiraz safım sanırım ama benimle konuşurken uyuya kalmasını rahat, huzurlu olmasına bağlarım gerçi ne konuşurken uyuya kaldığına da bağlı :D
13 Yorumla- +1 yıl
Ya ben bir defa kendimden gecmisim içimden ne geçiyorsa kıza anlatmıştım. Kendime geldiğimde Faruk ne diyosun sen diye bagariyodu bana agsjd :D
- +1 yıl
Ben bir kaç uykmuda mesaj attım :D :D sabah uyanıp okuyunca çok komik oluyor :D ama yüzyüze konuşarak uyumak gibi güzeli yok bence
- +1 yıl
Evet çok acaip oluyor :D
+1 yılBen çok uyuyom o yüzden olmayan sevgilimin rahatsız olcağını sanmıyorum :D
23 Yorumla- +1 yıl
Ne kadan çok uyuyosunuz kanka ya beni de uyutun bende istiyorum :D
- +1 yıl
Nini felan :D hikaye okurum ben sana
- +1 yıl
Yaşasın :D
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Uykusu geldiği halde soylemeyip konuşuyorsa ve elinde olmadan uyuya kalyrsa bu değer verdğnin göstergesidir sadece ☺
21 Yorumla- +1 yıl
Her gece uyuya kalmalı evet :D
Kıyamam kesinlikle çok uzun bir mesaj çeker sabaha mutlu uyanmasını isterim :)
22 Yorumla- +1 yıl
Helal olsun kardeşim :)
+1 yılBir iki çemkiriyorum sonra bir şey olmamış gibi devam ediyorum sohbete 😄😄
25 Yorumla- +1 yıl
Kesin başkası var yelloz karı ahsdjf:D
- +1 yıl
Hahahahah yok o tarz değil cemkirmelerim 😄😄
- +1 yıl
Ne tarz? Bana 1 tanesi 3 gece ust uste olunca uyumasana oc demişti :D
- +1 yıl
3 gece üst üste olursa ben tribin allahini atarim konusmam bir kac gün vallahi o. O
- +1 yıl
Gsdjfs :D Ama uyku en sevdiğim ya napim :D
+1 yılUyusun kıyamam ben ona hem o kadar konuşmaya gerek yok 💕
21 Yorumla- +1 yıl
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya sjdjff
- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılUyuması önemli değilki
Önemli olan sabaj uyanınca aklına ilk senin gelmesi31 Yorumla- +1 yıl
Mükemmele yakın :)
Uyuyakalmakla sevmemenin ne alakası var allah aşkına😂😂😅yorgundur
11 Yorumla- +1 yıl
KEsin aldatıyoo başkası olmalı sabah yormuş onu paçoz sana vakit ayıramadı asşldkasdk lş
+1 yılBen ondan önce uyuyup kalacağım için o dusunsün :D :D
11 Yorumla- +1 yıl
asdlkas akıllı kız :D
- Aşk İlişkileri konusunda 509 cevap paylaştı.
+1 yılBenim sevgilimde hemen uyuyakalır ama çok yoruluyo normal ne diyim yani onun sevgisini biliyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya ayıp
- +1 yıl
Yapmaz yapmaz o güveni aldım ondan ben
- +1 yıl
Yok yok ben anlarım kesin o şılpıntıyla kırıştırıyo bunlar daslşdas
- +1 yıl
Yokki öyle birisi ki yaparsa da kendi kaybeder yani
- +1 yıl
Aynen yani seni kaybedicek sonuçta borumu asjdklas :D
gece gece konusulurmu yav zaten gündüzleri kurt mu yemiş :D
11 Yorumla- +1 yıl
İlginç :D
Zaman'ı gelir elbet o Zaman bende kıçımı dönüp uyurum yanında 😎
13 Yorumla- +1 yıl
Yuuuuhh :D Ayıp ama
+1 yılAh canım ya çok yoruldu derim ama sık sık yapıyorsa işler değişir
11 Yorumla- +1 yıl
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya ayıp. Kesin o kız yormuştur
- Aşk İlişkileri konusunda 662 cevap paylaştı.
+1 yılKıyamam yazık yorulmuştur bir daha bu kdr tutmayayım derim
15 Yorumla- +1 yıl
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya ayıp
- +1 yıl
Öyle olsa bnmle ne işi var gitsin onlarla uğraşsın
- +1 yıl
Aynen ya yellozla kırıştırıyolar bide seninle çıkıyor askjdasd :D
- +1 yıl
Sevgİlim yok pampa olanlar düşünsün
- +1 yıl
Bu sitenin bütün kızları sap onu anladım ben :D
Gece yani dogal olarak uykun gelir :) sevgiyle ne alakasi var
15 Yorumla- +1 yıl
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya ayıp. Kesin o kız yormuştur
- +1 yıl
Yok yok ben anlarım kesin o şılpıntıyla kırıştırıyo bunlar asşldkas :D
- +1 yıl
Ya azcik sinirlenir insan 2 atar yapar bu ne böyle :D Bu kadar iyimserlik fazla ama :D
+1 yılah canım uyuyakaldı derim sonra bir daha konuşmam :)
11 Yorumla- +1 yıl
asdlkşas
İnsanlık hali onun da yapısı öyledir uyudu diye sevmiyor ilan etmek biraz abartı olmaz mı :D
11 Yorumla- +1 yıl
Kesin aldatıyoo adkljasd
alıştık artık 3 yıldır kafaya takılmıyor bir süre sonra :D
13 Yorumla- +1 yıl
Aa 3 yıldır aldatıyoo senii
- +1 yıl
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya. Bence sen ayakta uyuyosun kanka asşdlasd :D Şaka şaka
+1 yılBenimle konuşurken uyursa sevinirim başka işlerle uğraşmaz en azından. Ama ben uyuycam derse o zaman suphelenirim
13 Yorumla- +1 yıl
Neeey? Asıl sen ayakta uyuyosun kesin sabah 1 yellozla kırıştırmış çok yorulmuş uyuya kalmış askdjlas d:D
- +1 yıl
Aksama kadar benimle konuşuyordu en gec 5 dk sonra cevap veriyordu ki zaten günde en az 3 saat telefonla konuşuyorduk. Öyle bişey yapması imkansız yani
- +1 yıl
Ahdifg tamam şaka yaptım :D
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yıluykusu varsa söylesin yatıp uyusun -.- hem mesaj atıyor hem de sızıyor -.- sabah görür o -.-
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen ya bıktık asdjklasd
5 dkda uyur yanımda'da aynı 5 dk içince uykuya dalar sinir oluyorum ya ınsan pat diye uyur mu?
11 Yorumla- +1 yıl
Kim bilir sabah hangi yelloz yordu onu aslkşdasdkl
+1 yılsürekli oluyorsa bu bir bokluk vardır :D ayrılırım bile
18 Yorumla- +1 yıl
Oooooov
- +1 yıl
Sabah uyanınca bana "uyuyakalmışım aşkım ya" der ama gece kim bilir neler yapmıştır... Direkt ayrılırım... Geri dönüşü de olmaz 1-2 olur affedilir ama sonrası yok yani :D
- +1 yıl
Psikopat :D
- +1 yıl
Ahahahah :D yani erkeklere güvenmiyorum diyelim ona biraz
- +1 yıl
Erkekler hayvandır kanka :D
- +1 yıl
Kendi cinsinin ne olduğunu nasıl güzel biliyosun aferim lan :D
- +1 yıl
Hayvanları sevin koruyun ama :D
- +1 yıl
Ahahahaha :D hayvanına göre değişir
- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılGece mesajlaşmam ki. Belki de sevgilim beni bu yüzden aldatmıştır tekmeyi yemeden önce 😆
15 Yorumla- +1 yıl
Üzdün kanka :(
- +1 yıl
Yok ya fazla önemi. Zaten bir gün ayrılacağımızı biliyordum..
- +1 yıl
Tüh evde kaldın ne olacak şimdi asdkjlas d
- +1 yıl
Çok da umurumda 😆😆
- +1 yıl
Alkışlıyorum :D
Güveniyorsam eğer yorulmuş ki uyudu derim sıkıntı olmaz yani :)
13 Yorumla- +1 yıl
Ya başkası varsa yazık değil mi eceye :/(
ya tüm erkekler uyuyakalıyor galiba :D çok gıcık oluyorum özellikle söylemeden direk uyuması -.-
12 Yorumla- +1 yıl
Sabah başkasıyla mı görüşüyor acaba o yüzden mi yorulmuş kim bu yelloz asdjhka
- +1 yıl
O numara, ikinci hattan devam :P haha 😂😂
Yapicak birsey yok, zaten uyumus😅 Ama bu yüzden gönül koymam...😊
111 Yorumla- +1 yıl
Helal sana :)
- +1 yıl
Ama ya başka 1 yelloz varsa? Sabah kesin onla yorulmuş ayıp ayıp asd. as d
- +1 yıl
Bence sill kesin başkası vardır kesin asş i:DS
- +1 yıl
Yazık gül gibi kızsın yapılır mı bu sana? Sil gitsin ya değmez :D
- +1 yıl
Ya akjsldjka :D Herkes yalnız kalmış hep aynı cevap :D
- +1 yıl
Tüh evde kaldınız :D
1 buçuk senedir sevgiliyiz bir kez olsun uykum geldi demedi uyuya kalmak mümkün değil
11 Yorumla- +1 yıl
Vay be büyük aşk :D
+1 yıl:DD ben telefonla konusurken uyumuştum o kadar cok konusuyordu ki uykum gelmişti tekrar sesine uyanmıstım
11 Yorumla- +1 yıl
Xhsid aynen banada çok oldu :D
kurban olurum yorulmuş bugün işte diye düşünürüm birşey demem ona :)
13 Yorumla- +1 yıl
Helal sana kanka :)
- +1 yıl
Allahına Kurban Kremkız :D
Gizli Üye(25-29)+1 yılAz önce uyuyakaldı :) uyanınca okusun diye iki üç iyi uykular seni seviyorum uyuyakalman önemli değil mesajlar attım öyle yani çok yorulduğj için normal karşılıyorum :)
111 Yorumla- +1 yıl
Helal sana kanka :)
Cevap sahibi+1 yılBen bir şey demiyorum da o çok üzülüyor uyuyakalınca :/
- +1 yıl
Desen üzülmez işte kanka :)
Cevap sahibi+1 yılBeni yalnız bırakınca üzülüyor, şu an sevgilimi bir kez daha sevdim ıyyk umarım miden bulanmamıştır iyi geceler dilerim :D
- +1 yıl
Niye öyle dedin ki kNk
Cevap sahibi+1 yılGenelde başkalarının yanında bu tarz şeyler yağınca rahatsız olurlar mesela bakışırlen gülümsersem en yakın arkadaşım karnıma bir tane vurur :D rahatsız edici sanırım
- +1 yıl
Ben seni hiç anlamadım kanka :D
Cevap sahibi+1 yılNeden ki?
- +1 yıl
N demek istediğini anlamadım :)
Cevap sahibi+1 yılÖnemli bir şey değildi zaten boşver
- +1 yıl
Peki kank :)
+1 yılBazen Trip bazen bir şey olmamış gibi. Kendim uyuyakalırsam sende uyuyakalıyordun savunması :D
13 Yorumla- +1 yıl
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya ayıp
- +1 yıl
Çok film izleme
- +1 yıl
Yok yok ben anlarım kesin o şılpıntıyla kırıştırıyo bunlar asşldkas :D
Aşk İlişkileri konusunda 519 cevap paylaştı. Yorulmuş, uyumuş diye düşünürüm, aa uyudu kesin beni sevmiyo diye bir düşünce çok saçma bence
11 Yorumla- +1 yıl
KEsin aldatıyoo başkası olmalı sabah yormuş onu paçoz sana vakit ayıramadı asşldkasdk lş
Yanında olsam bir öpücük kondururdum yanağına, üstü açıksa örterdim, sonra karşısına geçip uyumasını izlerdim, sonra bende uyurdum ona yakın ama onu rahatsız etmeyecek bir mesafeden.
20 Yorumlasevgilim yok olursa öyle bişey olursa o kişi ben olurum uyuyan çünkü çalışıyorum yoruluyorum normal birşey
11 Yorumla- +1 yıl
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya ayıp
uykusunu bölmemek için kapatırım telefonu yazık onada uyusun
16 Yorumla- +1 yıl
Kesin başkası var kesin seni sevmiyor artık kesin aldatıyooo
- +1 yıl
asdlkasdkjl tamam tamam :D
- +1 yıl
Ne demek görevimiz :D Bozardım da nişanlanmışsın kıyamam :D
+1 yılşayet olsaydı uyusun canım derim yorgundur derim :)
11 Yorumla- +1 yıl
Üzdün kanka :(
Gizli Üye(25-29)+1 yılYani ben uyudu diye üzülürüm konuşmak ister insan ama uyudu diye kızmam sevmiyor faln Bilmem o tripler fazla sıkıcı
13 Yorumla- +1 yıl
Kesin sevmiyo senii aldatıyo
Cevap sahibi+1 yılSevgilim yok ki :D
- +1 yıl
Üzdün :(
Gizli Üye(25-29)+1 yılUyursa ki uyuyor bir ara dinliyodum horlamaya başladı😂 Kapattım yüzüne aradı sabaha kadar açmadımda😏
11 Yorumla- +1 yıl
askdjas kljd
+1 yıl4 yıldır tanıyorum manitamı , yorgunluktan uyur uyursa.
11 Yorumla- +1 yıl
Manita ne demek kanks
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyy benim başımda da var bir tane ama çalışıyor sabah 7de kalkıyor çokta yoruluyor ben kıyamıyorum :)
13 Yorumla- +1 yıl
Kesin aldatıyoo seni sabahh
Cevap sahibi+1 yıl6 senelik ilişkimiz var yani birlikte büyüdük onunla :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılTelefonla konuşuruz geceleri. Bazen o uyuyor bazen de ben. Uyurken nefes alıp verişi değişiyor. Dinliyorum iyi oluyor huzurlu oluyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Horlama sesi de geliyor mu ahshffj
Cevap sahibi+1 yılbir kere olmuştu öyle bişey 😃 sıkıntı değil insanız sonuçta
- +1 yıl
Kesin sabah yellozla kırıştırmıştır o o yüzden yorulmuuuş asdklşasd
Cevap sahibi+1 yılÇok yılışıksın ve iticisin biliyor musun
- +1 yıl
Sende çok sıkıcısın ve çok gizlisin kanka utanmıyomusun asdlkjas :D
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılaşırı tepki vermem çünkü benimde çok yapmışlığım var 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Ayıp ayıp :D
Hayatımda mesaj manyağı olduğum bir dönem hiç olmadı. sevgilimi yormam ki uyusun
11 Yorumla- +1 yıl
Helal sana :)
+1 yılUyuyakaliyordu genelde. Bende öküz mal pust diye saydiriyordum ☺
13 Yorumla- +1 yıl
Hahah :D Bana 1 tanesi ana avrat kufretmisti
- +1 yıl
Valla bende ediyordum. bir gece uyudu diye sinirlendim. Çaldırdım sürekli telefonunu. Anneside açtı en sonunda. Bağaaaa bakıyonmu sen arayıp durma oğlum uyuyor bide esmerim diye kaybetmiş şerefsiz annesini anam diye kaydeder dedi kapadi teli. Sabahta sevgilime o kızı almam ben demiş 😂😂😂😂
- +1 yıl
Ahah fena :D
+1 yılBen sevgilim olduğu dönemde uyuya kalmazdım bilerek uyurdum uyuya kaldım derdim. Uyumak için trip falan her şeye katlanılır.
20 Yorumla
+1 yılErtesi gün telafi edebilme yeteneğine göre şekillenir hissedeceklerim :) O anda ise bir burukluk olur sanırım...
20 Yorumla- Devamını Gör (191)
Devamını Gör(236)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar