AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
73Cevap
eğer uyuyorsa net heyecan bitmiştir, heyecan bittiyse de çöptür o ilişki bence.
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya hangi şılpıntıyla kırıştırıyor acaba asldaskdl
Bende surekli uyuya kaliyordum yorgunluktan ve uyudum diye azar isitiyordum.
Üzdün kanka :(
Tepkisiz, insanlık hali uyumuş olabilir ama sürekli ayni durum varsa rahatsız olduğumu belirtirim
Kesin aldatıyor sevmiyor seni artık !
Hı hı aynen aldatıyor
Aynen kim bilir hangi pacoz yordu onu ahsjdf
Yine uyudu camis diye dusunur
Sabahta burnundan getiririm
Kesin sevmiyo senii
Uykusu geldiği halde beni bırakıp gidemiyo tatlı sevgilim derdim :)
Kesin aldatıyor seni sabah o yüzden çok yorulmuş kim bu yelloz acaba asdjklaslkd
Yoo güzel bir şey bence de kizamam da yani sürekli olursa kulahlari degisiriz
Ne yaparsın mesela kırbaç cezası mı verirsin aşsd
Abart😅
Yoo bence gayet modern 1 ceza :D
Yok ben kullanmıyorum 😅
Uyuyakaldigini akıl edemem yav he insan bir se yazarda napcaksa yapar diye sinir olurum
Peki kank (anlamadım çaktırma :D)
Zaten ben yav He falan yazmadım bu kızlar soruyor fena site ya sa... lak yazmıştım yav He yapmış
Ahsjffi anladım kNka :D
:))
Atarlı mesaj atarım sabah ozur dılerse pozıtıf devam ederım
Kesin başkası var yelloz karı ahdifr :D
Bugun bende okudum onu😂
Neyi okudun kanka :D Herkese aynı yorumu yazıyorum onu mu diyosun başka birşey mi
Bugun aynı yorumu erkeklerın ıc sesı yazmıstı
Hea gormedim ki :D
. D Ben sürekli uyuyakalıyorum ama bu gece pekte sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Neyse hayırlısı
Niye ki kanka yeni mi kalktin
Yok knk kavgalıyız yazmam bu gece. d
Bu gece de onu dusunurken uyuyamassin sen kanka
Aynen, yazarsa yazsın yazmazsa bende yazmam haklı olan benim
Tabiki sen haklisin kanka kadinsin sonuçta 1 de omu haklı olcak
:D aynen
Uyuması için ısrar ediyorum uyumuyor benim uykum geliyor bahane buluyorum yarın dersin var bişe olmaz ben uyanırım diyor keşke uyusa
Ah canim ya cok yorulmus ama yine de gozleri kapanana kadar benle konustu derim
Kesin aldatıyor !
önce bir olsun sevgilim gerisi kolay hocam :) haftada 1 konuşsam bile kafi :/ İnsanlık hali :D olu o kadar diyip geçerim gamsızım biraz :D
Yorulduğunu düşünür ve kızmam veya herhangi bir şey demem
Tebrikler
Yoruldu diye düşünürüm tepki göstermem ergenler gibi
Helal sana kanka :)
Konuşurken uyursa o uyurken sürekli öperim sonra gelecekteki hayallerimi anlatırım belki rüyalarında yaşıyor olur o anı :)
:) uyuduysa şükür benim için de uyku vakti geldi derim :D
Saat 11 olduğu gibi bir uyku çöküyor gözlerime ne olursa olsun uyanık kalamıyorum.
Hatta bir ödül verecek olsalar bile uyurum. 😂
Ne olacak benim bu hâlim bilmiyorum
Uykun düzenli işte ne güzel :)
Bazen toplanıyoruz arkadaşlarla onlar gırgır şamata ben bir köşede uyuyup kalıyorum fena oluyor yaa
Olması gereken o ama :D 22.00-02.00 arası uyumak çok önemli bu saatler arasında uyuyanlar 8 saat uyumuş gibi oluyor. Birde belirli hormonlar bu saatlerde salgılanıyormuş yorgunluk çıkıyor yani :) Belirli cilt hastalıkları gibi birçok hastalığın çaresi aslında. Peygamberimizde bu saatlerde uyurmuş :)
Haklısın.
Saat 23.00 -4.00 arası deliksiz uyurum. Tabi bu sabah namazı vaktine göre değişiyor. Namazdan sonra da saat 7 ye kadar yarı uyku yarı uyanıklik arası dinleniyorum. Ama saat 7 den sonra akşam 11 e kadar harika bir gün geçiriyorum. Ve kolay kolay hasta olmam.
Peygamber efendimiz yapmışsa elbet vardır bir hikmet 😉
Tabiki :) Birde ben uyuyabilsem :D Hep düzensiz yaw
Kendine kural koyarsan yaparsın bir hafta sonra da vucut alışır zaten 😊
Sevgilimle konuşurken onu uyuturdum sesimle. :D
Hikaye anlatıyordum bir ara seans vakti geldi diye.
Kıza alo alo dıyordum ses yoktu ahaah :D canım benım diiii!
Genelde uyuyan taraf ben olduğum için sen bni svmydun s. s mesajıyla uyanıyorum sabah
telefonda konuşurken uyuyakalıyor sevgilim alıştım artık sorun etmiyorum
KEsin aldatıyoo başkası olmalı sabah yormuş onu paçoz sana vakit ayıramadı asşldkasdk lş
hahaha sabahtan akşama kadar beraberiz :D
Nalet olsun :(
aa neden
Trolleyemedim :D
:D :D
Ah canım çok yoruldu neyse mesaj atmıyim da uyusun derim
İlk seçenekdeki gibi tepki veririm😌
Çünkü ben de uyuya kalabiliyorum😄
Yani bir veya iki gece uyuyakalsan anlarım ama sürekli yaparsan dediğin gibi düşünebilir:) uyumadan ona iyi geceler mesajı yolla. öyle uyu bence:)
Eskidendi o kanka ayrıldık ;(
Hadi yaa unutamadın mı yoksa
Soruyu yazarken ayrılmamıştık :D
Sürekli uyuyakaldığı için alıştım artık bir şey diyemiyorum...
asdöasd yazık sana üzdün :(
insanlık hali olabilir derim bende de olmuyor değil büyütülecek bir durum olmaz
bende yatarım saat o kadar geç olmuştur demek ki :D
Kesinlkle yorgun olduğu için uyuyakaldğnı düşünürüm kıyamam yaa derim üzülürüm tatlı bir mesaj bırakırm sabah okur :)
Kesin bütün gün o yellozla uğraşmış o yüzden bu kadar yorgun vay şerefsiz ajsbfkrr :D
Yok o güveni verdyse sıkntı yok yalnızzzz eğer ki kurt düşürdüyse içime acabaa uyumuyoda bna mı böyle yapıyo dye düşünürüm çnkü eski nişanlımdan çok gördüm bu davranışı. Uyudum deyip dışarı çıkıyomş arkadşlaryla içmeye çok çektim ben ya bu erkeklerden yine nerden nereye geldim bak.
Bidahaki uyuya kaldığı zaman çocuğa yZik olucak :D ahzkxdkd
Kmseye yazık olmıcak çünkü hayatma kmseyi almayı düşünmüyorum uzun bir süree böyle iyi :)
Uzdun kanka :(
Hı pardon kimi?
Beni :(
Sebepp
Ben seninle konuşurken uyuya kalıp kufur yemek istiyodum ahsjdjde :D
Yalnız kalicM dedin ya ona üzüldüm demek istedim
Niye küfür ymek istiyosun kardeşim küfür saatin falan mı Geldi hayırdır. :)
Evet yalnız kalıcam iyiki de öyle yapıcam oh
İyi tamam niye kiziyon ;)
Uyuyamaz zira uyursa beraber uyuruz yan yanayız 😆😆
@britomartis sana diyor bak. gerci sen durup dururken uyuyon ama 😂😂 biz alistik ya 😂
yatmadan önce gidiyorum ben diyorum bir kere -.- hiç mesaj atmadan uyudum mu hiç -.-
@britomartis saka len saka seni seviyam 😅
bırak yaa kar taneleri nankör olur derlerdi de inanmazdım -.-
@britomartis 😤
fırtına çıkıyor bir elamet geliyor vuhiiuuu kaçın :D
Kızlar çok trip atıyor bu konuda adamın uykusu gelmiş uyumamak zor tutuyor yok uyuma beni sevmiyorsun sevseydin uyumazdn
Ben bir ara bu olaya çok sinirlenirdim. Uykun varsa söyle uyu beni neden merakta bırakıyorsun sonucta.
Uyuyan hep ben oluyorum. Ama hiç kizmaz bana. O uyursa bende kizmam kiyamam ki ona.
Uyusun da büyüsün :D
çok oldu uyudugum ne yapayım onun için uykusuz mu kalayım...
Ah canım ya kiyamam yorgun herhalde derim sevip sevmemeyle alakali bir mevzu degil bu bence
Kesin aldatıyo seni haberin yook ! Aslinda o uyumuyo sen ayakta uyuyosuun
hiçbir şey. iyiki uyumuş derim. benim için uykusuz kalmamalı ergen gibi tribe gerek yok
Ay kiyamam ya benim yuzumden uyudu butun gun evlilik icin para kazanmak için yoruluyo askim derim
Kesin sabah başka 1 yelloz yormuştur onu yazık değil mi sana yapılır mı sana buu kesin aldatıyor asdlkşasd :D
Yok beea ne aldatcak hem tilkinin dönüp dolasacagi yer yine kürkçü dukkanidir😉
Ohoo kanka o mu uyuyor yoksa sen mi ayakta uyuyosun yazık yazık çok üzüldüm sana askdja
başıma geldi ilklerde sinir oluyordum ama takmamaya başladım
Allah rahatlık versin der ben de yatar uyurum nolcaktı :)
Yorgunsam genelde gidiorum bende, bilir o:)
Sevgilinden daha mı önemli uykuu ayıp sanaa yuuuuh asdlkşasd
Onunda uykusu var bak, insaniz :p
Kızacak halim yok ararım iyi geceler tatlı uykular canım cicim falan sonrada kapatırım
Genelde uyuyan taraftim tepli almiyorum :)
Uyku önemli :D
Evet :)
Bencede :)
Aynen yes
çok yoruldu canım benim derim.
Alkışlıyorum :)
teşekkür daha sevgi sözcüğü kullnırımda uzun olur :)
Rica o zaman kısaca :)
Uyumadan önce uykum var denir uyunur diye biliyorum
Ruh haline göre değişir heralde
Aldatıyo kesin o şılpıntıyla aşlsda
Ahahah hiç sevgili olayını yaşamadım tam olarak bilemem gözlemlerim o yönde😂😂😂
Uyuya kaliyorum ama gec saatlerde 😊
asdlkasd akıllı kız :D
Ahahah
Kırılırım herhalde. Yaptığım fedakarlıklar karşılıksız olsa da, uykum geldi demeyip uyursa beni önemsemediğini düşünürüm..
Bendd çok uyuyakalıyorum ya 😅
Uyku daha mı önemli sevgilindeen? Ayıp ayıp ahsdjf
Sevgilim yok😏
Ya yinemi :D 2 makara yapamadım lan herkes tek tabanca bu ne :D
Bende uyurum canıma minnet :D
Yok yok ben anlarım kesin o şılpıntıyla kırıştırıyo bunlar asşldkas :D
O anki duruma göre degisiyor
Hangi durum kanks
samimiyet derecemize bağlı
O neymış bea :D
sevgililiğin de dereceleri vardır
örneğin sivilcelerini sıkabiliyorsan, uyumasını pek önemsemezsin ay canım kıyamam yorulmuş falan dersin
ama henüz sivilcelerini sıkacak kadar yakınlaşamamışsanız (biliyorum çirkin bir benzetme ama yanında osurabilmek örneğini versem bu daha çirkin olurdu :D) konuşurken uyuması büyük sıkıntılara yol açabilir
Kanka ne diyosun sen ya :SD Ne sivilcesinden bahsediyon asdlşas Ahah :D
inan bana ben de bilmiyorum
Sevgilim de ben de uyuyakaliyoruz :D
O kadar zorlamayın :D
Uzakta ozluyorum ancak konusabiliyoruz
Üzdün kanka :(
😔😔😔
Kıyamam uyudu der seni seviyorum diyip kapatrdim
Kesin başkası var kim bu yelloz !
Uyabilir insan sonuçta
Alkışlıyorum
Yoruldu herhalde diye düşünürüm
Ya başkası varsa oooov
Uykusu geldiğini yorgun olduğunu düşünmek isterim
Kesin başkası var yelloz karı
Kime diyosun
Ona diyorum
Ben de sürekli uyuyakalırım :) uyku önemli abi ya
Evet bende çok severim :)
Kimse için vazgecemem yani :) ee bir de koç burcu uykusu alamazsa agrasif olur o da bunu istemez :D
Aynen koç sağlam kafa atar kizarsa :D
Aynenn :D sag kroşem de iyidir
Hoppa koç stayla :D
Olabilir napalım yani
Kesin sevmiyo senii
Bende onu sevmiyorum :D
asdşlkasdk
Çok yorulmuştur felan derim. :D
Kesin aldatıyor seni kim acaba bu yelloz asdjlkasd askl
A-aa sugfjcwsıhgjıfocdskjah
Uyusun yani normal birşey (:
Kesin aldatıyor seni kim bu yelloz yazık senin gibi kız aldatılır mı ayıp adlkasjd jka
Simirlenirim 😤😤😤 beni uyutsun sonra uyusun banane 😠 zaten ben uyuyakalıyorum erkenden😂😂
ooooo kesin seni sevmiyo acaba kimle aldatıyo seni sabah o yelloz çok yormuş demekki uyuya kalıyor asdkljasd