AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
73Cevap
Uyuyan taraf ben olduğum için bişey diyemiyorum cbixlgfsdşhkdflşh
Bsy demem bende uyurum. O uyuduysa gece bitmiştir benim için
Şimdiye kadar uyuyup kalan taraf hep ben oldum😀
Akıllı kız :D
uyusun yazıkkk kıyamammmm sabah kızarım asdf :D :D
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya ayıp
yok be o kadar da olmaz benim sevgilim olcak bide bunlara cesaret etcek vurrrummm onu
@byposeidon kendisi sahittir :D :D
Yok yok kesin o şılpıntıyla kırıştırıyolar ben anlarım aksjdaskd :D
olmayan sevgilim mi ne hali varsa görsün :D :D
Herkes mi sap olur arkadaş :D
sap takılmayı seviyoz 8) :D :D
İyi bakalım :D
Uykusu gelmiş derim gunun iceresinde yorulmuş demekki
hayırlısı olsun derim. dd
www.teknik-bilgi.com/.../...oot_volume-300x224.jpg
insanlık hali olabilir böyle şeyler
Kesin sevmiyo seni andatıyoo
biz çoktan ayrıldık zaten ve hiç bir açıklama yapmadan. havada kaldı ilişki anlıcağın
Üzdün kanka bende yeni ayrıldım :(
gideni yolla :)
İnsanlık hali, uyuyabilir.
Kesin aldatiyoo senii
Canı sağolsun
www.teknik-bilgi.com/.../...oot_volume-300x224.jpg
Ben uyuyakalmıştım. Sağılsın hiç kızmamıştı. şu an ayrıyız 😀
tabikide anlayışla karşılarım
Kesin aldatıyorrr
Uyku bu git desende gitmez.
Kesin başkası var !
Başka bir uykumu
Hayır sabah onu çok yormuş yelloz !
Çok düşündünmü
Poff çok sıkıcısın kanka hadi git
Cok oldu bisey demem. Yorgunluktan
Sabah kesin başka biriyle yorulmuş haydaaaa
Yok bee. Ben de de cok oldu anlams oldum onu😄 ikimzde uyuyakalmstk😅
Sırayla mı uyuyosunuz :D
Yoo ses seda kesiliyo uyumus oluyoz😀 sabh bakyom bazen tel acik oluyodu😂 ama bitti ha
Ne bitti hea :ÇD
Hea😂😃😃😃😅😂😂
Ayrildik olummm
Tamam hacı abla niye bağarıyon :D
Bagirmiyom ne bitti diyon bea😄😄 ne bitebilr sence😂
Ney ne bitti kanka kim demiş onu aslşda lkşd
Asfhchchjjcjstjjvkbkbkgd
Uyuyor die sevmediğini duşunen var mıdır?😐
Kesin başkası var sabah onla akşam senle görüşüyor o yüzden çok yoruluyor kim bu yelloz acaba ayıp senin gibi kıza yapılır mı asdjkalsd
Oha cidden oyle mi duşunur 😲
Sen düşün diye dedim bea :D Çok sıkıcısın azcık atar yapar insan
Anlayışlı olurum yorgundur derim
Kesin butun gün o yellozla oyalandi vay şerefsiz ahdjfkr :D
Yok ya 😂😂😂
Yanında olmadığım için üzülürüm. Onu uyurken seyretmek isterdim
uyuyakalırım hep , hiç sorun yapmam uyursa uyusun
O nasıl 1 nick mk asldkşas :D
Üzüntümden verem olurum :(
Aynen kanka üzülmelisin ya artık seni sevmiyorsa? Kesin aldatıyor bu seni o paçozla sabah yorulmuş bunlar
günaydın mesajı atmam
Hm zekice ;)
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya ayıp. Kesin o kız yormuştur
şu an sevgilim yok yorum yapamıcam bu dedigine
Ya herkes mi yalnız burada :D Ben erkekleri sap zannederdim adkljsa :D 2 makara yaptırmadınız ya
talip çok isteyen yok hesabı benim durumum :d
Olmaz ama evde kalırsın sonra :D
Bekarlık sultanlıktır
Bekarların uydurduğu yalanlardan biri :D
Yorgundur uyumuştur derim.. Fesatlığı hiç sevmem.
Oooooovv
Sabahın köründe kalkiyo kiyamam uyudu derim
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya ayıp. Kesin o kız yormuştur
Yok be sabahın köründe işe gidiyo
İşyerindeki şılpıntı sekreterle kırıştırıyolar ben sana dim anlarım ben kanka alşsdkas :D
Konuşurken nasıl uyusun. mesajlasirken uyur.
Öyle 1 uyunuyor ki :D
Ben çok uyuya kaldığım için bir şey demem :)
Kesin aldatıyo seni sevmiyo sşldakd
Yine uyudu salak diyorum :D
Kesin başkası var sabah onla görüşmüş kim bu yelloz asdklasd
Yelloz kelimesini kullanmıyorum :D
Aynen çift kaşarlı desek daha doğru olur yazık ya bu kıza yapılır mı ad. a
Mete beni aldatmaz zor buldu zaten :D
Bilemessiiin meteler çok hızlı olur :D
Yavaşlatıyorum :D
El frenini mi çekiyosun :D
Ne bilim ya yavaş saten benim sövgölömm
Sövgölöm?
Hea :D Tamam bağırma tamam anladım
bir zahmet :)
Çok mu yovoş gece sırtını donup yatmasın sonroo asdlşas :D
Defol :D
asldkşaskl :D Yaşasın başardım bu sitenin en büyük trolü benim :D
Dalga geçeri m ömür boyu.😂😂😂
Ya başkası varsa kim bu orr. ajdlka s
Anlamadım kim başkası.
O paçoz işte okuldakii kesin o yormuştur
İnsanların hayatı cinsellikten ibaret değil.
Çok sıkısıcın
Hadi canım
Çok yoruldu herhalde ya derim
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya ayıp. Kesin o kız yormuştur
Beni aldatamaz. 😎
Kesin aldatıyor ben anlarım şılpıntıyla kırıştırmışlar
Sende aldatma kapasitesi var demek ki ama ben evleniceğim adamın sadece dış görünüşüyle evlenmem karakterine ve imanınada bakarım öyle evlenirim o yüzden beni aldatamaz.
Onu bilemessin :) Kimseyi aynı evde yaşamadan tanıyamassın
Var surekli mi uyur 10 demeden ya
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya ayıp. Kesin o kız yormuştur
Yoo benim askim yapmaz
Yok yok ben anlarım kesin o şılpıntıyla kırıştırıyo bunlar daslşdas
No no
Beni umursamadığını düşünürüm.
Kesin aldatıyor seni o yellozla
Olmayan birşey uyuyamaz zaten o yüzden no pro.
Üzdün kanka :(
Why? ben gayet mutluyum😄
Bekarlık sultanlık mı kanks
No mans no cry kanks😄
Anladım lezbiyensin peki saygı duyarım sdaşl d:D
Ahahah yo degilim ne alaka😄😄
Nesin seen :D Manyak mısın :D
Deli olabilirim😕
Tamam kanka kızma :D
Kızmam ben sinirlerimi aldırdım geçen sene😊
Ne güzel ferah ferah :D
Yoruldu herhalde derim ya
Ya seni artık sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya o pacozla gorusuyorsa? Serefsize bak ya ayıp. Kesin o kız yormuştur
Ya niye oyle dedin bak simdi😮
Yok yok ben anlarım kesin o şılpıntıyla kırıştırıyo bunlar asşldkas :D
sevmıyor dıye dusunmem adam yorulmus demekkı
Ya sevmiyosa? Ya seni aldatıyorsa? Ya sabah o pacozla gorustuyse? Serefsize bak seenn !
onu anlaman zor benım eskı sevgılım ıkı ay konusmadıgımızda bırısını buldu sonradan ortaya cıktı bu
Aynen erkek milleti işte nabican
Normal bir durum gereksiz kuruntu yapmam
Aldatıyo olabilirr
uyumazsa zaten amnakoyim
ahashdas :D Sakin :D
normal ya uyuyakalabilir ne var bunda
Kesin sevmiyor senii
467853 tane senaryo çıkıyordur emin ol
Kesin aldatıyor !
O en basiti😂
Acaba hangi yellozla kırıştırdı da bu kadar yoruldu off çıldırıcam asdljkas
Hahahah
Kizarim da kiyamam sonra 😂
Kesin aldatıyor senii
Her gün ya o uyuyor ya ben alıştık djsnfn
SAŞd adasda
Dün bendi mesela djjd
Sırayla mı :D
Yok bazen ben 2 gün arka arkaya oluyor cıkdfk
Mal işte uyudu yine derim.
Erkek arkadaşın öküz mü kanka
erkek arkadaşım yok
Niye kanka amazonlarda mı yaşıyosun :D
ne alaka?
Güzel kızsın yalnız kalmana şaşırdım bağarma hemen kanka :D
Bağırmadım. İşte insan bu kadar mükemmel olunca birini bulamıyor yanına. Şaka yaptım tamam adsdfs ne kadar egolu bir kızzz diye başlama sende. asddfd O senin güzel görüşün diyelim. Henüz bulamadım ruh eşimi. :)
Peki kanka ama bulursan dikkat et gece uyumasın :D
hahahah, sen rahat ol o iş bende :D
Ertesi gün dayağımı yer😊
Kırbaç cezası mı kanka?
Sizin aşırı dozda testesteron salgïlayan beyin algılamadı tabi, normal yumruktan, tekmeden bahsediyorum, dayağın anlamını beyninizle düşünün
Sinir olurum onemsemiyor derim kavga ederim 😂
Kesin yine o yellozla görüşüyo alşsda
Pis serefsiz gostercem ikisinede gününü 😂😂
İkisini de kırbaçla :D
Sevgisinden şüphe duymam.
AYnen kesin başkası 1 yelloz var
Niye başka biri olsun güvendiğim için şüphe duymam dedim zaten. Uyuyabilir normal.
Ya varsa? Sabah belki onunla görüşmüş çok yorulmuş olamaz mı? O mu uyuyo sen mi ayakta uyuyosun uyan kanka ! Aç gözlerini askjldas d :D
Aman ya sevgilim yok çekemem kimseyi zaten. 😄
Ahah :D Çekemez ki çekemez ki :D
Uyuyabilir bende uyurum
Kesin başkası var bütün gün onunla meşgul olmuş yelloz karı
Ahahah böyle triplere girmem çünkü başkası olamaz imkansız o
Ya varsa? Ya şeytan tüyü varsa aidjfror :D
Bence git uyu
Hahah :D Çoktan içine kuşku düştü kedinin dusunmeye başladı :D
Sevgilim yok kim için kuşku düşsün? Sen kendini kurtar😄
Bana 1 kere küfür etmisti kanka :D Genelde ben uyurum :)
genelde ben uyurum fjchfjd
Uyku önemli kanka :D
aynen :D
Kızmam. Anlarım. Bende uyurum :)
Ya seni sevmiyorsa artık ? Ya aldatıyosa? Ya o paçoz yorduysa onu ayıp ya şerefsize bak !
Böyle bir şey varsa ortaya çıkar nasılsa.. Eğer aldatıyorsa ayrılırdım
Yok yok ben anlarım kesin o şılpıntıyla kırıştırıyo bunlar daslşdas
Çok yorulmuş bugün diye düşünürüm
Eveet kesin o paçoz yormuştur onu ayıp ya şerefsize bak asdşlkasd
bende uyurum napcam:d
KEsin aldatıyoo başkası olmalı sabah yormuş onu paçoz sana vakit ayıramadı asşldkasdk lş
Ben uyuyorum o da uyuyabilir
Uyku önemli tabi kanka
Kesin başka biri var asjshsggsh
Yelloz kadin afshsd :D
Yok artik ustume iyilik sağlık ayol 😄😄😂😂
Tabiki kanka önce sağlık :D
Sağlık olsun be 😄😄
Böyle birinden sevgili olmaz.
Günaydın mesajı atana kadar mesaj atmam.
Ah canıım uyudu herhalde derim (dedim :/)
2023'e kadar konuşmam
bende uyurum hacı. erkeğe trip yakışmaz.
beni önemsemediğini düşünürüm
Evet kesin aldatıyooo
yorulmuştur uyumuştur 😊
Neee yoruldu muuu? Acaba hangi yelloz yormuş onuu kesin aldatıyor seni asdjlkas d
sevgilim olsun da uyusunu anasını satım :D
Uyusunda büyüsün :D
olsun olsun :D ilk bir
Olsun da uyusun o zaman :D
Uyur yorgundur insanlik hali.
Sabah çok yormuş onu yelloz kim acaba asdasd
Uyursa uzun mesaj at :)
Ne gibi :D
Uyudu heralde der pc başına geçerim.
Ah canım çok yoruldu derim :P
Kötü düşünemem yani doğal uyuyabilir
Kesin sabah biriyle kırıştırmış o yüzden yorulmuş vay şerefsiz aalsdk