Bir sevgilim yok ki ben de şöyle anlamsız bir trip atsam. Cidden merak ediyorum. Şu durumda siz olsanız ne tepki verirsiniz? Aranızda böyle trip atan var mı?
Sevgiliniz uyup kaldığınız için trip atsa tepkiniz ne olur?
şimdiye kadar çok antin kuntin saatlere kadar mesajlaştım ama hiç uzun süreli uyuyakalmadım, uykum varsa gerekirse kısa kestirdim karşımdakine. bence insan söyleyebilmeli, "ben uyuyayım dayanamıyorum artık" diye. trip atılacak bir şey değil ama
mınnak bır sey olmaz adı ustunde sevdıgın bu demekkı onun her turlu kaprısı trıplerı hıc onemlı degıl ben hıc bu şekılde trıp atmadım atmıyorumda o attı ama agzıma kurek yemeye nıyetım yok valla ddd
Bu tür çocukluklara katlanacak kadar düşük IQ'ya sahip değiliz.. Trip atan karıyı bırak sevgilim yapmayı, selam vermem.. Hadi kazayla sevgili olduk diyelim.. Anında gõtünün ortasına tekmeyi koyarım..
"Hayatım şu an yaptığın şeyin ne kadar yanlış olduğunun farkındasın değil mi? Anlamsız ve saçma bir durum yüzünden güzel bir günümüzü mahfediyorsun bence uzatma" repliği ilk tercihimdir
En İyi Cevaplar