Hoslandigim erkeğe duygularımı söyledim ve beni reddetti ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?

Ben bütün duygularımı içten ve samimi bir şekilde ona yaz dim. O da bana umut baglamamam gerektigini söyledi ben zaten şey demiştim sevgilim var sevdiğim var güzel değilsin gibi nedenlere hazırladım kendimi ama bana bisi söyle demiştim oda bu itirafımın üzerine konunun güzellikle ilgisi yok tamamen benim Hissiz ligim dedi ama ben inanmıyorum inanmak istemiyorum. O kadar şeyler yaşadığımı univ hepsi tes aduf olamaz bakışmalar felan. O zaten hissettirmeseydi acıkmazdım ben ona. Hissediyorum o benden hoşlandı neden reddetti bilmiyorum. Itirafim sonrasında 1 kere karşılaştık bakmadım yüzüne ama o bana 2 defa felan bakmış arkadaşım söyledi unutucam mecbur zaten reddedildim. Ama bisiler olabilirdi ya hissettim ve hala onun bana bisiler hissettiğini düşünüyorumbellki de salakça ama olsun ne yapmalıyım?
Hoslandigim erkeğe duygularımı söyledim ve beni reddetti ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?
Cevapla