AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
180Cevap
Tepki vermeyecek biri var mı?
tepki gosteririm.. oyle sacmalik mi olur
daha gercekci sorular sormalisiniz.
ana kuzusudur o olmaz
eveneceğim kişi bunu yapacak biri değil 😂😂...
Tepki gösterirler ama haksiz da sayılmazlar
Annesini bize çağırırım. 😏
O kız evlenmesin bir Zahmet
hoş karşılarım hanımefendi
o işi hallettikten sonra gidebilir :)
Madem öyle git bir dahada gelme derim kanks
Saçmalama! Anneni kaç yıldır görüyorsun derim😄
Gitsin geçrsin sorun yok
Ben geçirmem de sen geçirecek gibisin aşkım? 😘 😘 😘 😍 😍 😍 😂😂😂😂
@Aşkı_Orbit görüşü ben paylaştım bir keremm😂
Öyle olsun bakalım 😂😂😂
@Aşkı_Orbit 😁😁😁
Kalan ömrü benle gececegi için sıkıntı yok 😉
Nereye gidiyon la derim :D
Annesi olmadığı için kalamaz
kısaca saçmalık derim
dur daha karpuz kesecektik derim😁
Öyle bir şey istemez.
Tabi kii ki gidebilir. Bir daha gelmemek şartıyla
Omur boyu annesiyle basbasa birakirim onu
Yaptığına anlam veremem 😀.
Anasinin yanina yollarim direk👊👊
sende kukuları rüyanda görürsün bye bebek
😂😂😂
telefondan boşanma davası için gün alinir
Gidebilir. :)
icat çıkarma yav. .
Ben gösteririm heyecanını yensin diye
Bir omur benim. nasilsa bir gece anasinda kalsin
ananıda al git derim 😀
bende geliyorum ulan derim :D
Anlayış gösteririm
Kalabilir.
hangi mal gelin bunu der
ozaman niye evlendin derim, derim yani hakkım
Niye evlendin ozaman demek gerekmezmi...
Ohh rahat uyku güle güle aşkım
Cok sacma evlenmeseymıs
😂😂😂
evet
evet derken izin veririm anlaminda
Olur
Birlikte kalırız 😄
😂😂😂
Yohamina :D
Mantıksız
Anlayış gösteririm.
önceki gece kalsaymış ya
Tabikide hayır 😂😂😂
Ne kadar anlaşız öküzler olduğunu belli eden soru
Neyin anlayışı? Ne anlayışı yani? Anlayış gösterilecek durumun bir mantığı olması lazım. 'Ben annemle kalmak istiyorum' diyen kişinin hiçbişeyine anlayış gösterilmez.
Böyle biri herşeyden önce çocukluktan çıkamamıştır. Millette öküzlük yok, kimi kadınlar yetişkin insan gibi davranacak olgunluğa erişmiyor bizde hiçbir zaman.
Madem annenden ayrılasın yok, ne halt etmeye evlendin derler adama.
Bir günlükten ne olur ki onu olduğu gibi kabul etmeyince evlenmenin ne anlamı kalır
Öyle saçma şey mi olur? Niye yani, niye? Bir önceki gün annesinin yanında değil miydi bu hatun?
Olduğu gibi kabul etmekmiş, bir kadın daha evliliğin başında 'Ben anneme gidiyorum sen burda dur' diyerek seni tek bıraksın, saçma salak kız çocuğu tripleri atsın sonra bir de buna tepki verince 'Beni olduğum gibi kabul et' diye duygu sömürüsü yapsın.
Valla böyle birşey olsa evlilik daha baştan ağır darbe alır benim açımdan, salak yerine koyulmayı, hele evlendiğim kişi tarafından ciddiye alınmamayı ve mızmızca, aptalca sebeplerden ortada bırakılabilir olmayı şahsen kabul etmem.
Bulun kendinize her dediğinize he diyen, 'Ay senin duyguların çok önemli tıbiii cınım' diye sizi şımartan bir tane sünepe, hayatınızı istediğiniz gibi yaşayın o zaman.
Hepsini geçtim bu karakterde bir kadınla ömür mü geçer? 'Ay anneciğim' tribinden kurtulamamış daha bu.
Sanki temeli kalıyor belki annesi ile dertleşecek
Niye dertleşiyor? Evlenmeden bir gün önce dertleşeydi. Bu kadar ben merkezci ve ciddiyetsiz biri evlenmemeli zaten.
Dertleşecekmiş, Dünya'nın en önemli yükünü sırtlanıyor sanki, şu bizim ülkenin kadınlarının en mikindirik deneyimlerini bile abartmalarına hastayım.
Siz anlazmasnz
Anlaşılacak birşey yok, saçmalık resmen.
Anlamaya ihtiyacım da yok, evlendiğim gece karım gidip 'Ben annemle sohbet edip dertleşecem' diyemez. Gerekçesi ne olursa olsun.
Sen buna öküzlük diyebilirsin, ama aslında öküz yerine konmaya karşı olmaktandır bu.
O hassas duygularınızın etrafında dönmüyor Dünya.
Bikiyorum merak etme sadece anlamadgm sey su bunda ne var hic bisi yok
Yav saçma bir davranış, 'Bunda ne var' ne demek? Sen evleneceksin ve evli olarak yapacağın ilk şey koşa koşa ananın yanına gitmek olacak.
Bunu bir erkek yapmaya kalksa normal bir kadın da hoş karşılamaz.
Hımbıllık hiçbir şartta hoş değildir, insanın hele evlilik gibi birşeye giriştiyse bazı çocukluktan kalma şeylerden sıyrılması lazım.
Ki ben en ufak meselesinde anasına babasına koşan kadından ayrıca hazzetmem. Mesela bir meselede tartışsak ve annesinden babasından tavsiye alıp bana ona göre tavır alsa ayrıca irrite olurum.
O kadar değil tabiki sadece bur kere olunca ne oluyor tabi hersey kosulmaz ama bir kereden ne olur
Bak bu kadınların çok sık başvurduğu birşey. 'Bir kereden ne olur', çok şey olur.
Yani böyle bir davranışı 'Bi kereden ne olur' diye normalleştirip karşı tarafı meseleyi büyüten taraf haline getiremezsin.
Saçma bir davranış, dertleşeceksen annenle hayatında akşam mı geçirmedin? Başka zaman mı yok?
Daha evliliğinin ilk gününde annenin yanında olmayı yeğliyorsun, daha ne kadar saçma bir karar verebilirsin ki?
Bir daha yaparsa uyarırsn yani
Benim evlendiğim kişi böyle birşey yapamaz orası ayrı. Bu yapıda biriyle zaten işim olmaz.
25 yaşında koca kadın 'Ay evlendim annecim bana nasihat ver' diyecek ha? Oldu.
Ne diyim kolay gelsin senin evleneceğin kadına
Sesli güldüm o zaman eşim olmaz
göstermezler bende gostermem
gelin 13 yaşında mı
boşanırım.
Saygı duymalı
olamaz öyle bişi
Saçmalık
sacmalamayin ya
ııııı tepki veririm
annesini... elinden öperim
git ve orda kal derim :)
Ben de orada kalırım.
Çüş derim cuuusssss