Annemle babam ayrılalı 10 sene oldu babama karşı hiç bir sevgim yok çünkü o da bizi seviyor. annem 10 seneden sonra evlenmek istiyor çünkü ben ve kardeşim artık büyüdük ve ben 3 4 sene sonra evlenicem belki de. ama annemi canımdan çok seviyorum ve onu çok kıskanıyorum bir kız olarak annemi kimseyle paylaşamıyorum ve eğer evlenirse bize karşı sevgisi azalır diye çok korkuyorum. onun da şu hayatta herşeyden çok sevdiği biziz aslında tek isteği bu yaştan sonra anlaşabileceği ve durumu iyi olan biriyle evlenip bizimde geleceğimizin iyi olmasını istemesi bunu da kendi hep söylüyor aslında hem biz evlendikten sonra yalnız kalmamak için hem de bizim geleceğimiz iyi olsun diye. biz evlendikten sonra hem yalnız kalmasını istemiyorum hemde evlenmesini de istemiyorum. çok kötü bir durumdayım acaba evlenmesini istememekle yanlış mı yapıyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılAnnenin size olan sevgisi asla azalmaz buna kafanı takma annelik bunu gerektirir koşullar ne olursa olsun daima herseyden önce siz olursunuz onun için diğer bir yönden anneni paylaşmak istememen normal kimse istemez ama mantıklı düşün yarın birgün sen evleneceksin o zaman ayrılık olacak ve o insan bir basına kalacak burda senin yapman gereken annenin fikirlerine yardımcı olmak anneler öngörülüdür. Evladına veya kendisine zarar geleceğini bilsinler asla yanlış bir adım atmazlar Sen 1 düşünürsün Annen 10 düşünür bunu aklının bir köşesine yaz.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBu kadın 10 yıldır tek başına sen evlenmek biriyle mutlu bir birliktelik kurmak hayalleri kurarken annenin de bunu istemesi yanlış mı? Bu demek değilki sizle mutlu değil. Onunda duygusal anlamda birine ihtiyacı var. O zaman sen de evlenme sevgili yapma annenle kal hep :))) bnece annene haksızlık yapıyorsun o kadar sene kendinden ödün vermiş biraz da kendine zaman ayırmalı bence ;)))
20 Yorumla
Bence yanlış yapıyosun seni eleştirmek ya da kırmak için demiyorum farklı bir pencere açmak için. Şöyle düşün yıllarca sizin için evlenmedi ve size baktı sen şimdi annen için evlenmekten vazgeçer miydin. Her şeyden önce o bir kadın ve onunda bir hayat arkadaşına ihtiyacı var evlendiğinde o yalnız tek başına evde napıcak ve her zaman en sevdiği siz çocukları olucak unutma
02 Yorumla
Soran+1 yılcok haklisin zaten evlenmesini istemememin sebebi sadece onu çok sevdiğim icin onu paylaşamıyor olmam aslında bizim yerimize kimseyi koymayacağını biliyorum ve eğer evlenmek istiyorsa bunun en çok sebebi de bizim geleceğimizi düşünüyor olması. sadece cok sevdiğim icin nasil olur bilmiyorum
Benimde babam vefat etti 5 sene oluyor ben 19 yaşındayım ve şimdilik annemin evlenmesini istemem çünkü evde yabancı bir erkek olucak benim için bu böyle kendimi rahatsız hissederim yani rahat edemem ama ben evlendikten sonra isterse evlenebilir ve saygı duyarım
05 Yorumla
Soran+1 yıliste bende aynı senin gibi düşünüyorum Şu an 20 yaşındayım 3 4 sene sonra evlenmeyi düşünüyorum ama annem Şu an evlenmekten bahsediyor ben evlenmeden hic tanımadigim bir insanla aynı evde yasamak istemem annemi de başka bir adamın evine göndermem biz daha evdeyken o yüzden nasil olucak bilmiyorum
Soran+1 yılbenimde annem 42 yaşında 2 kardeşiz
Soran+1 yılbenim erkek
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
66
Cevap
58Cevap
+1 yılSORU:
Dul bir kadının çocuklarından veya eski kocasından habersiz nikah kıyması uygun mudur? Yakınlarından birinin bunu öğrenip onu cezalandırması ne kadar uygundur?
Tarih: 14 Ağustos 2009
CEVAP:
Dinimize göre nikâh ancak ve ancak bir denetim altında kıyılabilir. Bu denetimi sağlayacak olan ilk merci ise kadının velisidir. Veli, baba, dede, oğullar, erkek kardeşler amca vs. dir. Bunlar bulunmaz veya bulunur da görevini yapmazsa görev yetkili amire geçer.
Bunlar hayattayken kadın çocuklarından izin almak zorunda değildir. Hele hele eski kocasından hiç değildir. Velisi olan kişiler izin verdikten sonra kadın istediği kişi ile nikâhlanabilir. Bunun dışında hiç kimsenin onu cezalandırma hakkı ve yetkisi yoktur
Kaynak
www.fetva.net/.../...in-kimden-izin-almalidir.html00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBak canım sana belki normal gelmiyor bu durum hakta veriyorum ama annen yıllarını sana ve kardeşine adamış erken yaşta mutsuz evliliğinin cefasınıda çekmiş belliki bırak artık mutlu olsun en doğal hakkı bak kendin diyordun belkide bir kaç seneye bende evlenicem diye.
Benim annem babamdan ayrılalı 2 yıl oldu anneme diyorumki bu saatten sonra ben senin mutlu olmanı istiyorum biz evlenicez ömür boyu yalnız kalmanı istemiyorum herşeyden önce insanın bir hayat arkadaşına ihtiyacı var.
Annem bu saatten sonra olmaz diyor ama öyle birşey olsa en büyük destekcis ben olurum şüphesiz çünkü yıllar önce istemediği bir evliliği yapmış ailesi yüzünden ve anlaşamayıp ayrıldı neler yaşadığına ne kadar üzüldüğüne ben şahit oldum.
Eğer kendisi kendi için doğru olduğu bir adam bulduğuna karar verirse asla karşı çıkmam. Yıllarca saçını bize süpürge etmiş bu yaşındada olsa mutlu olsun artık.00 Yorumla
+1 yılBizimkiler ben 10 yaşındayken evlendi babamın 3. annemin 2. dusun senin yaş geçtikçe oda seninle beraber yaş olarak katlanacak Allah korusun elden ayaktan düştü diyelim doktora gidecek bakacak biri olmalı sen hep peşinde koşacak misin bunları düşün bencillesme
10 Yorumla
+1 yılSeni çok iyi anlayabiliyorum anneni paylaşmak istememende ama bence evleneceği kişiyi görüp tanımadan böyle bir karar vermen de hata olur anneni çok seviyorsun ve onun mutlu olmasını istiyorsun ama siz kardeşinle birlikte gittiğiniz zaman annen büyük bir boşluk içinde olacak yalnız kalacak sence annen yalnız kalmayı hak ediyor mu etmiyor dediğini hissediyorum buna karşı çıkmayın aksine destek olun
10 YorumlaEvlensin evlendiginde sen anneni evinde isticekmisin hayir ee ozaman annen sizin istediginiz hayatimi yasamak zorunda. Onun sevilmeye karsi cinsten ilgi gormeye uzuldugunde basini omzuna koyup aglayabilecegi bir insana ihtiyaci yok mu? Sen kimsin de annenin hayatina mudahele ediyorsun bu hakki kendinde nasil görebiliyorsun. Annen robot mu sevmek sevilmek onunda hakki ozaman sende evlenme kimseyide sevme
00 Yorumla
+1 yılAnneni kimseyle paylaşmak istemiyorsun ama, annen seni paylaşmak zorunda kalıcak. Hayatın akışı böyle. Size karşı da asla sevgisi azalmaz, böyle düşünme. Anneler için evladından değerli kimse yoktur. Anneni çok seviyosan, aslında onun evlenmesini, yalnız kalmamasını istemelisin. Annelerin mutluluğuyla mutlu olmak daha güzeldir.
00 YorumlaBen babamı hiç görmedim 98 senesinde vefat etti Beş kardeşiz üç erkek iki kız annemin okuma Yazması bile yok bizi büyüttü baktı Çok şükür evlenmedi de abim ablam kardeşim evlendi evlendirdik sıra bende inşallah annem evlense izin veririm ama sanmıyorum biz yani benim ailem eşine sadık olur 2. evlilik yok ama sizinki ayrılma vefat değil o yüzden olabilir Eğer ki senin yerinde olsam Annemle babam ayrılsa ayrılmış olsalar da anlaşamayıp da annemin evlenmesini isterdim
00 Yorumla
+1 yılHissettiklerini cok guzel aktarmissin.. anlayabiliyorum. ama sende anneni anlamissin aslinda ve onun mutlu olmasini istiyorsun.. bir tanis istersen annenin arkadasiyla kafanda rahatsiz edecek noktalar olursa annenle paylasirsin eminim cocuklarinin iyiligini bukadar dusunen biri onalarin sözlerine itimat eder.. ve eger anneni mutlu edecegine inanıyorsan ondan bunu esirgememelisin❤
00 Yorumla
+1 yılannenin hayatinda biri varsa ve onu yeterince taniyosa bence sorun yok ama iyce arastirmaniz lazim. malum tecavuzcusu katili cok bu ulkenin. onun disinda bence once cocuklarni evlendirip yuvalarini yapip sonra kendisi evlense tabiki daha mantikli olur hakkinda hayirlisi.
00 YorumlaYanlış yapıyosun o da bir insan o da bir kadın eğer onun mutluluğunu istiyosan kararlarına saygı duymak zorundasın eğer kendi mutluluğunu ondan önce tutuyorsan bu çok bencilce bir davranış olur. Ayrıca sırf sen istiyosun diye bir insan yanlız yaşamak zorunda değil
00 YorumlaBence gayet normal görmelisin. Onun açısından değerlendir. Söylediği şeyler de saçma şeyler değil. Mantıklı gerekçeler. Ve böyle bişey istemesi en doğal hakkı. Bunca süre böyle bişeye yeltenmemesi bile takdir edilecek bişey. Size olan sevgisi ise azalmaz merak etme. Ne olursa olsun o sizin anneniz. Canısınız onun. Ama sizde bir an önce kendi hayatınızı kurmalısınız
00 Yorumla
+1 yılAnnenizin evlenmesinde bir yanlışlık yok. Kabullenmeniz daha sağlıklı olur. Hem anneniz mutlu olur hem siz mutlu olursunuz. Siz olun kardeşleriniz olsun o evden illaki gideceksiniz. Çünkü sizde yuva kuracaksınız. Anenizin yalnız kalması pekde onun için iyi olmaz. Anneniz sizden asla sevgisini esirgemez. Göstermese bile anneniz kesinlikle sizden sevgisini esirgemez. Benim düşüncem kabullenmenizden yana.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇocukları olarak evlenip karınızı/kocanızı alıp evinize çekildiğiniz zaman o tek mi kalsın? Yalnızlık Allah'a mahsustur evlenmek istediğini size söylemese bile sizin sormanız gerekiyor. Senin bu düşüncen biraz bencilce geldi bana 👍 Mutlu olmak onunda hakkı
00 Yorumla Yok ya aslında o kadar takmamalısın evlenmek istiyorsa vardır bir sebebi belki arkasında duracağı bir desteğe hayatını paylasmak istediği bir adama ihtiyaci vardir birde böyle düşün eğer anneni seviyorsan ona yapman gereken saygı duymaktır canından çok sevdiğini annenin mutlu olması eminim senin için çok önemlidir nasıl mutluysa öyle davransin sende destek ol :) bu benim fikrim tabiki yinede :)
00 Yorumla
+1 yılYanlis yapiyosun.
Sen bir kac yil sonra evlenip gitcen o kadincagiz tek basina kalcak. Zaten mutli olamamis birak o da mutlu bir evlilik yapsin benci olma!
Ayrica anne sevgisi azalmaz inan bana evlelince sizinle daha cok bile ilgilenir kiskanmayin diye..
Ona destek ol ve evlenmesini iste... mutlulugunu iste00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılCok zor bir durum Annen tercihlerine cok dikkat etmeli İyice arastırmalı Adamı parasal dusunmeyin Psikolojiside onemli Siddet yanlısı biri ya da baska ruh durumları olan biride cıkabilir 2 ci evlilikler daha dikkat edilerek yapılmalı Allah yardımcınız olsun
10 Yorumla
+1 yılbelki evlecegi biri cok iyi cikicak hemeb onyargilara dusme zaten annen senin icin evleniyor eger maddi durumu iyi olan virisi ile evleniyorsa degerini bil babana karsi sevgin yoksa yeni babanin kiymetini bil sende evlenince zaten yuvan olacak sende annen gibi kader gorebilirsin o zaman senin cocugun boyle dusunse sen ona kizmaz misin?
00 Yorumla
+1 yılBence hiç tepki vermeyin oda hayatını kursun çünkü hakkıdır yarın bir sen Allah’ın izniyle uçup gidersin kardeşinde aynı şekilde gene yanlız kalan o olur senin helalin olacak kişi bir yere kadar kabul eder ve kardeşinin Eşide aynı şekilde çünkü bunu canlı yaşan kişi olarak söylüyorum sana bence tepki göstermeyin hakkında hayırlısı olsun annen için dua edin yeter ben karşı çıkmadım çünkü annemin üstüne babam iki defa evlendi oyüzden anneme karişmadım hakkıdır hayat kurmak dedim 🙏🙏🙏🙏🙏
10 YorumlaBende senin ile aynı durumdayım Ama Şöyle bir gerçek var Yaşlandıkça insanlar çocuk gibi oluyor Ve ilgi alaka istiyor Tek kaldıklarında bunalıma girip tribe giriyorlar Haliyle bu bütün aile fertlerine yansıyor kabullenmek zorda olsa Yalnızlık çok zor birşey.
00 Yorumla
+1 yılYaşım gereği annemin sadece ben evlenip kebdi duzenimi kurduktan sonra bunu yapabilmesi mümkünse yapmasını isterim. Evleneceği kişiyle aynı evde yasamak istemedigim icin o da. Yoksa gidip dısarda bulusuyorsa adamla yuzyuze gelmeyeceksem sorun yok.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılSen de evlenmemeyi göze alacaksan evlenmesini istemeyebilirsin. Fakat sen kendin için bunu isterken annen için istemiyorsan bunun adı bencilliktir. Artık büyüdün ve bunu aşman gerekiyor. Annenin de kendine göre bir hayatı olmalı...
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Evet yanlış yapıyorsun onun mutluluğu senin korkularından kıskançlığından önemli anne vasfının yanında bir birey kişi yaşamak istediği bir hayat ve geçen zamanın telafisi yok herkes bir kez yaşıyor bu hayatı
00 Yorumla
+1 yılBence izin ver kadın tek başına ne yapsın evde belki alacağı kişi onu çok mutlu edecek baban zaten mutluluk vermemiş kadına annenede yazık onunda bir kişiyi tarafından sevmeye ihtiyacı var
00 Yorumla
+1 yılAnnem babam evli.
Ama şumı diyebilirim ki annem de babam da evlenebilir. Onlar birer birey. Sevilmek, beğenilmek, bir erkek himayesi. Anlatabildimm mi00 Yorumla
+1 yılÇok yanlış yapıyorsun hayat yalnız geçmez bence daha anneni desteklemelisin. Siz gidip hayat kurunca o tek başına kalacak.. Ve bir annenin evlatlarına sevgisi asla azalmaz...
00 Yorumla
+1 yılBizimkiler de ayrı canım çok zor durum biliyorum ama annenin de bir hayatı olduğunu unutma evlenmesi onun için iyi olacaktır gerçekten de hepiniz evlendiğinizde annen yalnız kalacak. Onun da düşündüğü gibi evlenmesi sizin için de iyi bir gelecek olacaktır kararına saygı duy ne kadar zor olursa olsun. Ve unutma asla size olan sevgisi azalmayacak. İnsan kalbi çok büyüktür herkese yer vardır sadece bir kişiye daha yer açacak o yüzden böyle şeyler düşünme 😉
00 Yorumla
+1 yılEvlenmek istiyosa evlensin engel olmak isteyipde kimsenin ona sorun olmaya hakkı yok doğru karar aldiğindan eminn olsun sizle istisare yapsin iyi tanışıp öyle evlensin ama.
00 Yorumla
+1 yılYalniz basina hayat gecirmek zor. Hem annene hem de sana cok zorluk olur. Birak evlenmek istiyosa sevdigi biriyle evlensin. Herkesin yeri farklidir cocuk farkli es farkli
00 Yorumla
+1 yılKadının hakkı ben olsam izin verirdim kıskansam bile annem nasıl mutlu olacaksa ne yapmak istiyorsa yapmasını isterdim daima yanında olurdum ve destekçisi olurdum
00 Yorumla
+1 yılEvlensin tabi yalnızlık nereye kadar? Hepiniz kapınızı kapatınca o kadın yapayalnız kalıyor buz gibi odada. İnsanın birşeylerini paylaşabilceği biri olmalı hayatında.
00 Yorumla
+1 yılSiz evlenip gidince yanlız kalacak olan o. Bayramdan bayrama ziyaretinizi ne yapsın? Bırak evlensin onun da mutlu olmaya hakkı var. Çocukların yeri herzaman ayrı olur o adamla bir tutma kendini
00 YorumlaBencillik yapma. Bırak kadın evlensin. Ona destek çıkman gerekirken kıskandığını söylüyorsun...
30 Yorumlayanlış yapıyorsun sen evlenip mutlu olacaksın kocanın evine gideceksin sonra annen tek başına evde mi otursun 2 laf edeçeği konuşaçağı biri olması gerekmezmi yalnızlık ALLAHa mahsustur
00 YorumlaEvlenmesin. bekar kadinlar evleniyorda noluyor. senin annenle anca yaşli başli hasta biri evlenir hizmet için. bu yaştan sonra kimse kimseyle sevgi mevgi aşk için evlenmez
00 Yorumla
+1 yılBencillik yapıyorsun başka bir şey değil. Annenin de yalnız kalmaması gerekiyor hep seninle vakit geçiremez
00 YorumlaSizinle beraber yaşamaları sorun olucak ama annenide düşün özel hayatı olmalı sonuçta siz gidince tek kalicak bence adamı tanı sonra karar ver
00 YorumlaBilmiyorum çok garip bir duygu olsa gerek, bende izin bermedim sanırım, ama hakkı olduğunu düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılEğer evleneceği kişinin size herhangi bir zararı dokunmayacaksa olabilir.
02 Yorumla
Soran+1 yılama bunu nerden bilebilirim ki iste
- +1 yıl
Bilemezsin. Evliliğe kadar herkes melek. Ondan sonra göreceğiz kimmiş melek?
+1 yılEvlensin siz evden gittiğinizde yalnız yaşamak zorunda kalacak bir hayat arkadaşı olmalı yalnızlık allaha mahsus
00 YorumlaEvlensin ben karşı çıkmazdım ama yaşlı kadınlar nerden bulabilir nasıl güvenebilir bilmem biraz dikkatli seçsin
00 Yorumla
+1 yılYazık değil mi kadına senin yüzünden mutlu olmamasını mı istiyorsun hayatını tamamen sana mı adasın karışmayın bence
00 YorumlaAnnenizinde evlenmeye hakkı war yalnızlık ancak Allaha mahsustur
10 Yorumlabence evlensin iyi biri olursa sizde seversiniz annenizde yalnız kalmamış olur
10 Yorumla
+1 yılevlenmesin babanız yerinde olsam asla izin vermem, siz evlenin sonra anneniz isterse evlenebilir ama öcnesinde böyle birşey asla uygun olmaz, haberlerde görüyoruz okuyoruz sapkın ca haberleri
00 YorumlaYanlış yapıyorsun tabi, bencil olmayın. Kadın sizi büyütmüş yetiştirmiş işte onunda mutlu olmaya hala hakkı var yani. :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 351 cevap paylaştı.
+1 yıleğer seviyorsa evlensin üzülme zaten evleneceksin bırakta yalnız bir hayat geçirmesin
00 Yorumla
+1 yılkarışmamalısın o da evde bir ses bir nefes arar siz gittiğinizde
00 Yorumla
+1 yılBence biraz annenle konuş ve belki de annen cidden sevdiği birini bulmuştur öyle düşün
00 YorumlaEvlensin, normalde düğünlerde oynamam ama göbek atarım. Kendi isteğiyle birisiyle evlendiği için
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. kaç yaşına gelmiş kadın yalnız kalacağına evlensin derim. bence sende bencil davranıyorsun kendini annenin yerine koy
00 Yorumla
+1 yılAnnende kendince haklı anlayış göstermen gerek artık çocuk değilsin yaşamadan göremezsin üzülme
00 YorumlaYa zor karar. Evlenecegi erkeği iyi taniyin cok zor olay ya
00 Yorumlabeni alakadar etmez di sonuçta o evleniyor mutlu olacak o
00 Yorumla
+1 yılUmrumda bile olmaz kimin nikahına girerse girsin görüşmüyorum
00 Yorumla
+1 yılevlensin kadın dokunma. onun da istekleri var sonuçta
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı. Benim babam vefat etti annem 1.5 yıldır dul evlenmek istese karşı gelmezdim sonuçta kendi hayatı mutlu olmasını ısterim kaç yaşına gelmiş zaten erkekleri benden daha iyi tanır
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılHangi erkek ayrilinca evlenmiyor
Rahat birakin kadinlari00 Yorumla Annemi kimselerle paylaşamam ama kendi hayatı kendi tercihleri, saygı duyarım.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılAnnen yetişkin ne istediğini bilir kendi tercihini yapsın mutlu olmak onunda hakkı.
00 Yorumla
+1 yılYanlış yapiyorsun ben diyorum mutlu olcaksan bizim ne söylediğimizi umursama
00 Yorumla- Devamını Gör (64)
Devamını Gör(109)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar