Anneniz evlenmek istese ne tepki verirdiniz?

Annemle babam ayrılalı 10 sene oldu babama karşı hiç bir sevgim yok çünkü o da bizi seviyor. annem 10 seneden sonra evlenmek istiyor çünkü ben ve kardeşim artık büyüdük ve ben 3 4 sene sonra evlenicem belki de. ama annemi canımdan çok seviyorum ve onu çok kıskanıyorum bir kız olarak annemi kimseyle paylaşamıyorum ve eğer evlenirse bize karşı sevgisi azalır diye çok korkuyorum. onun da şu hayatta herşeyden çok sevdiği biziz aslında tek isteği bu yaştan sonra anlaşabileceği ve durumu iyi olan biriyle evlenip bizimde geleceğimizin iyi olmasını istemesi bunu da kendi hep söylüyor aslında hem biz evlendikten sonra yalnız kalmamak için hem de bizim geleceğimiz iyi olsun diye. biz evlendikten sonra hem yalnız kalmasını istemiyorum hemde evlenmesini de istemiyorum. çok kötü bir durumdayım acaba evlenmesini istememekle yanlış mı yapıyorum
Anneniz evlenmek istese ne tepki verirdiniz?
Cevapla