
Gelen ilk soru "burcun ne?" oluyor bazı tanışma fasılların da alınan cevaba göre şekil verir misiniz gidişata?

çok kez attım çekinmeden de atarım ama astrolojiyle baya baya aram iyidir benim eski hesabımda bir bence vitrinde yayınlanmıştı falan zaten, kendim de yorumluyorum bir kaynak olmadan da mesela, ver doğum tarihini kişiliği tak tak tak tak çıkartayım mesela ama işte uğraşamıyorum bir de o sıkıntı var
Akrep diyeceksin. Akrepe kimse hayır demez. 😄
Diyen olur zoru sevmezler pek ama başka alandaki arayıcılar evet bayılır😄
Anladın sen onu sasdfv
Merak edilesidir burç evet ama gidişatı etkileyecek kadar değildir benim için zira umrumda olmaz.
Yok la birakir miyim hic sevdicegimi sacma burçlar icin asddf
Ama ikizlerse birakirim😂😂😂
Cevap
5Cevap
Pek inanmam ama yinede aklımda soru işaretler yok değil..
Burcum Yengeç; Yengeç, Terazi ve Oğlakla anlaşması daha zordur. Bu burçlar onu fazla sabit fikirli bulabilir diyorlar..
Burçlara çok takılmam, kişiliğe bakarım ama bu ara abime uyuzum oda koç burcu, en azından bu ara uzak dursun koçlar benden
Burcunu öğrenince direkt googleden uyuma bakıyoruz çünkü 😂😂 ama bu bir ilişkiyi etkileyecek kadar olmamalı, saçmalık olur ozaman..
Burçlar eğlenceli olabilir ama inanmam. Her insan farklıdır..
Kişiliğe bakarım.. burcunu merak edip sorarım belki ama birebir hayatımızı etkilemez bu bizim..
Burçlar da bir cekim oluyo ama ben inanıyorum, zaten burç uyumsuzsa elektrik alınmıyor.
Her ne kadar burçlara inanan bir insan olsam da birisinden hoşlandığım zaman sırf burç meselesi yüzünden geri adım atacak değilim…
ıkızler burcu olursa yanımdan gecmesın kova uzak hele balık yok yok kımse olmasın
Burcun ne ki :D
Burca inanmıyorum kovalar asi oluyor assff
Hayir tabikide. Bir yengeçle başak nasıl anlaşabiliyorsa en zit burçlar bile anlaşabilir 😀
böyle şeylere inanmam annem ben ablam aynı burctayiz ama 3 müzde bir birimizden farklıyız
Terazilerden uzak durulmalı :D.
Akrep de tehlikeli 😄
Terazinin neyi var ki
Cok tatlilar bence asdd
@KürkMantoluHayri ahaha :D sende mi terazisin...
Tatlı olmaya tatlılar da daha ne yaptığını kendi bilmez ben napim öyle insanı :D Uzaktan izleyeceksin aslında zevkli olur :) :)
O kadar da dengesiz değiliz yaa asd
En uyumlu burçmuşuz hatta
@KürkMantoluHayri İşte sıkıntı orada herkesle uyuşamazsın canısı :)
bir gün öyle bir gün böyle :)
Nette ne yazıyo biliyo musun oğlak terazi için
Bir gün göklerde uçacak kadar mutluyken öbür gün ölümüne acı çektirebilir
ben ne yazadım biliyo musun bir terazi ile
yukarda yazanı :) .
Oyle degiliz ama ya =/
Yanlis yorumlamissin bizi =/
@KürkMantoluHayri Şimdi seni tanımıyorum ama terazisin ya ne yaparsan yap belki hoşuma falanda gider ama arkasında bir bit yeniği olduğunu bilirim :D:D
Sen bizi aklında fena diye kodlamissin =/ Ne yapsam boş bence asd 😄😄😄
@KürkMantoluHayri Yok alakası yok kaç tane terazide denedim gördüm bunu.
Misal biz tanışsak sen benden etkileneceksin ama daha çok hayranlık biçiminde olacak
ama onun ayrımını yapamayacaksın falan...
Teraziler iki adım ötede dursun öyle çok daha tatlılar :D :D
Evet atarım attımda cunku bazı burclarlarla gercdkten anlasamıyorum
Evet inanıyorum
yengeç, balık ve oğlaklarla iyi anlaşırım.
Diğer burçlar benden geri dursun.
Balık yengeç ve başak beyleri uzak dursun yeter 😄
Hayır canım ne ilgisi var.
Burçlar önemlidir benim için. Kesinlikle etkiler.
burçlara inanmam , hayır..
Burç mu manyakmısınız ya
Hayır, saçmalık
Hayır tabikide :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar