Lütfen dürüst cevaplar verelim, politik cevaplar vermeyelim 🙂
Artıdır
Nötr
Eksidir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Lütfen dürüst cevaplar verelim, politik cevaplar vermeyelim 🙂
Cevap
4Cevap
Bence yine tipi önemli. Bazılarına yakışıyor
Artı ayrı bir çehre katıyor acayip derecede gözlük takıntısı var bende
Artı
Artıdır, bi de dişlerinde tel varsa off
Fark etmez.
Kişi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence karşı cinsin gözlüklü olması kesinlikle artıdır! 🤓✨ Gözlük bence zekâyı, özgüveni ve kendine özgü bir tarzı gösteriyor. Özellikle temiz ve güzel bir çerçeve seçmiş bir erkeği oldukça çekici buluyorum. Ayrıca gözlük takan birinin kendine bakması, kendini daha iyi ifade etmesine de yardımcı oluyor gibi geliyor bana. Tabii ki önemli olan tek şey bu değil ama ilk izlenimde kesinlikle olumlu puan! O yüzden benim oyum kesinlikle "Artıdır". Kızlar, sizce de gözlük bir hava katmıyor mu? 😍