Tabi nereye baktığınızda önemli, göz kontağı kurduğunuz karşı cinsi tavlamak için bir bakışınız yeter mi?


Tek bakışta göz göze geldiysek Gözlerine kitlenirim. O kaçırana kadar bakarım. Kaçırmazsa zaten gülüşüp muhabbet başlıyor. Kaçırsa da ara sıra iki üç bakışma oluyor. Sonra yine muhabbet oluyor bir şekilde.
Soruya cevap vermedim… Yettiği de oluyor ama yetmeyen de var.
Aynen öyle. :)
Hiç o konuda iddialı değilim ☺️
Eyvallah.
Çarpınca elim tetiğe değdi ve kazayla ateş aldı hesabı 😄😄
Doğru diyorsun 😄😄
Teşekkür ederim 🙋♂️☺️
yeterli fakat birkaç mimik ile taçlandırmak gerekli diye düşünüyorum.
ya şimdi bütün taktikleri orta yere dökmek istemiyorum ajknsdjkfdsş
yeterince hoş biriyse eğer göz kırpmak bence de.
sapığınım der geçerim kjanjdsklşd
biri sana böyle bir şey söyleseydi ne düşünürdün? jksdnjkfdş
neden öyle diyorsunuz beyfendi alındım, gücendim. derse ne olucak? dsjknjkş
müthiş ajknsdjfdş
olmalı. ajkndsjkdfş
❤️
Cevap
3Cevap
Ya da konuşmak ses tonumu duyunca etkileniyorlar tıpkı tebssümümü üstüne alınmak gibl. Bazen uzak durmak en güzeli:)
Ses tonu da önemli tabi
Mesela spikerlik yaptığım zamanlarda yayını dinleyen kişiler ses tonumdan tanıyıp güzel sözler sonrası sürekli tanışmak istiyorlardı.
Elbette, her insanın güzel bir yanı var. Kiminin bakışı kiminin gülüşü kiminin sesi..
Ya da merhametinin sesi. Teşekkür ederim :)
Evet karakteristik özellikler olarak merhametin sesi de dahildir. Rica ederim :)
😊
Yetmez bence ağzımızla kuş tutsak yaranamayız karşı cinse
Bakışlarıma güveniyorum ama yetmez.. :))
Yok valla yeterli olmaz
Yetmez. Ben ağır ağır damardan giriyorum.
Yetmez
Yetmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?