Herkes bana evde kalmışım baskısı yapıyor üzerime geliyor sizce bu normal mi?

89luyum ailemde dahil herkes evde kaldığımı söylüyor..üzülüyorum ben güzel bir kızım ama işte kısmet olmadı.. Kendime göre birini bulamadım zaten buyuzden yeterince moralim bozukbirde akrabalar ve işyerimdekiler evde kaldığımı söyleyip gülüyor.. Çok üzülsemde belli etmiyorum. Resmen beni depresyona sokuyorlar ne yapacağım
Herkes bana evde kalmışım baskısı yapıyor üzerime geliyor sizce bu normal mi?
Cevapla