Evliyim, genelde hep evde çocuklarımlayım. Herkes böyle mi yoksa ben asosyal miyim?

Pek kimseye güvenemiyorum çokta arkadaşım yok öyle. Hepsinden kazık yedim. Bende evde çocuklarımla eşimle ilgileniyorum dışarı çıkacaksam arabamla geziyorum vs ama hani bi arakdasm yok şu an sadece bir tane var ara ara onunla telde konuşuyoruz o kdr. Kocamla geziyoruz birde. Bu iyi bisey mi herkes böyle mi

Evliyim, genelde hep evde çocuklarımlayım. Herkes böyle mi yoksa ben asosyal miyim?
Cevapla