Yurt Oda arkadaşlarim bana psikolojik baskı yapıyor?

Arkadaşlar ben yurtta kalıyorum. İlk başta odada 3 kisiydik hepsiyle çok güzel anlasiyordum neredeyse her hafta bir etkinlik düzenliyorduk 1 yıl böyle gitti bir yilin sonunda odaya bir kız geldi adı Ayşe. Diger oda arkadaslarim Ayseye isinamadi hep bana gelip cok sinsi bir kiz bence kötü kokuyor vs gibi şeyler söylüyorlardı ama aradan zaman geçince kaynastilar gece 4 lere kadar oturup gülüyorlar şarkı açıyorlar ve ben onlarım yüzünden uyuyamıyorum. Uyardigimda ise sese alisman lazım biz yeterince sessiz konusuyoruz vs diyip üste çıkıyorlar. Ben onlarla tartistigim icin benim yüzüme dahi bakmıyorlar artık. Üçü bir arada geziyor şakalaşıyor mesela odada film izliyorlar hiç beni cagirmiyorlar kahve icer misin diye birbirlerine soruyorlar bana sormuyorlar kisaca ben yokmusum gibi davranıyorlar kendimi çok kötü hissediyorum bir anda güzel anlastigim insanlarla böyle olmak hem de sadece uyuyorum sessiz olun dedim diye tartismak o kadar sacma ki ha bu arada sadece uyurken degil ders çalıştığım zaman da ses yapiyorlar masalar yan yana ve ders calistigimi gordukleri halde konusup sarki falan aciyorlar cidden bıktım artık. Birbirlerine canim askim bitanem diyorlar beni de öldürecek gibi uzaktan izliyorlar
Yurt Oda arkadaşlarim bana psikolojik baskı yapıyor?
Cevapla