KYK da oda arkadaşlarimdan uzak duyuyorum yaptığım ayıp mı?

İçimden gelmiyor her gün akşam 8 den 12 ye oturup sohbet etmek gelmiyor içimden zorluyorum olmuyor başka odadan da kızlar geliyor 10 kişilik bir sohbette nasıl açık olayım 2 - 3 olsa neyse
KYK da oda arkadaşlarimdan uzak duyuyorum yaptığım ayıp mı?
Cevapla