tabi ki de savunmayız bu yaptığın sağlıklarını tehlikeye atıyor çünkü. sağlık ve güvenlik insanın kişisel özgürlüğüdür ve sen buna müdahele ediyorsun. başka şeyler yap ne biliyim git kavga et, muhabbeti kes, sınav notu verme falan ama bu doğru bir şey değil.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Abi böylelerini eşek sudan gelinceye kadar döveceksin. Kimse bana medeni olmaktan bahsetmesin şiddet hiç bir şeyi çözmez geyiği yapmasın
nedem sadece ben mi suçluyum
Sen kendi temizliğine dikkat et karabük üniversitesi olayıda aklının bir köşesinde bulunsun. üniversite okuyorsun belli ki !
Allah uzun ömür versin pislik insan birde utanmadan yazmışsın
Amin sanada
Senin gibi ruh hastasını aralarına almamak ile akıllı davranmışlar
Kedin cok guzel bana ver
Sana günahımı vermem psikopatsın sen
Degilim
Kediyi ver
İmkanı yok psikopat kız
Nolursun çok güzep
Sen onun suyunu da klozetten falan doldurursun
Aslaaaa aslaaa
😂 ne olursa olsun vermemde zaten
Yerlerinde olsam senin kafanı klozete sokardım kul hakkı bu
benim yuzumden hasta degiller
Peki onlar senin içtiğin suya isteseler güzel olurmuydu
bana laf ediyosunda onları ben götürdüm hastaneye
3 de hastalaniyor senin yüzünden hemde aynı anda sonra ben götürdüm diyon
Sana bir şey soracağım
sor
Sahibelik ruhunda var mı
Köle sahibe ilişkileri istediğini karşı tarafa yaptırma arzusu
abi siz kadınlar ne tehlikelisiniz arkadaş.
iyi yaptim
hasta ruhlu olanlar yapar bunu
neden onlar beni dışlayıp lokantaya gittiler ama
@Sedefffe kesinlikle öyle. bu kadar nefret nedir ya?
@soran göbek bağınız birlikte mi kesildi? başka arkadaşlar edin sen de. bu yaptığın duyulursa başına gelecekleri düşünebiliyo musun?
niye abartiyorsunuz zaten diş fırçaları ve klozet aynı ortamda zaten sifon çekince mikrop geliyo fırçaya benim yüzümden hastalık kapmadılar
beni neden savunmuyorsunuz
saçmalama istersen kendine gel. bu yaptığın bir insanın yapacağı şeyler değil. senin arkandan bu yapılsa hoşuna gider mi?
onlarda az zeki olsunlar benim fırçam dolabımda duruyor banyoda değil
tabi ki de savunmayız bu yaptığın sağlıklarını tehlikeye atıyor çünkü. sağlık ve güvenlik insanın kişisel özgürlüğüdür ve sen buna müdahele ediyorsun. başka şeyler yap ne biliyim git kavga et, muhabbeti kes, sınav notu verme falan ama bu doğru bir şey değil.
bak benim yuzumden olsalardi coktan olurlardi
bak bu yaptığın bünyelerine zarar verebilir anlıyor musun? zehirlenirlerse neden zehirlendikleri çok kolay bulunabilir hastanede.
bulunsun fırçaları zaten orada benim ki dolapta ama
hem zehirlenmediler gripler grip
tamam yapma bunu diyorum sana kızım kendine gel.. griplerse de iyileşsinler. diş fırçalarının kirlendiğini söyle değiştirsinler.
demezler mi durduk yere firca ne alaka
dişlerimi fırçalarken gördüm kirlenmiş de geç
Gerçekten neden böyle bir şey yaptın ki amacın neydi yani s*l*k mısın m*l misin
Hakaret etme kimse durduk yere yapmaz tamam mı
Kim yapar psikopatsin sen ya
Psikoloğa git
niye abartiyorsunuz zaten diş fırçaları ve klozet aynı ortamda zaten sifon çekince mikrop geliyo fırçaya benim yüzümden hastalık kapmadılar
Üffff gz**kalı
Bizim yurtta da buna benzer olmuştu kız hastanede yatıyor yapan kişileri dava etti yapma çok ciddi sağlık sorunları oluyor
Ay bu yuzden olsa coktan olurlardi grip bunlar
Hemen belli etmiyor o kızda da 1 hafta sonunda karın ağrısı halsizlik başlamıştı tabi seninki daha sonradan çıkar diş fırçası cok etkilemez
Bana gelsene bir şey soracağım çok merak ettim
Ne sorca
Gelirsen soracağım işte burdan sorsam sorardim zaten 🤣🤣
Yanlız seni yakalasaar alirlar fircayi dayaralar amiye
Beyinleri olsaydı farkedelerdi fırça kokuyo diye
Beyin ne gezer
Iyyyy bunu neden yaptın sen nasıl bir insansın
niye abartiyorsunuz zaten diş fırçaları ve klozet aynı ortamda zaten sifon çekince mikrop geliyo fırçaya benim yüzümden hastalık kapmadılar
Yok artik.. Bu kadar kötü olamazsin.
Bu mu kotuluk
Düşman dötüne cidden şaka mısın sen
Cok guzelsin
İnsan olamazsın
Allah allah acile bile gittim yanlarinda ben mi insan degilim
Nasil bi pskopatsn sen ya
bensiz iftar yaptılar lokantada
Olsun ne var bunu yapmaya hakkin yok
siz bana laf ediyorsunuz ama kızları acile ben götürdüm hem reçeteden ilaçlarıda aldım
Umarım doğru değildir trol sorudur
yo iyide yaptım
Psikopatmisin abicim sen :)))
Niye bu kadar p*lik birisin eline ne geçti?
Ohaaa, ne okudum ben simdi
neden öyle bir şey yaptın peki
lokantaya gittiler bensiz
hm anladım ama bu yaptığın biraz kötü olmuş sonuçta mikrop her şey olabilirdi
İğrenç bir insansın.
niye abartiyorsunuz zaten diş fırçaları ve klozet aynı ortamda zaten sifon çekince mikrop geliyo fırçaya benim yüzümden hastalık kapmadılar
Hasta olmalarını umursamıyorum. Senin zihniyetin iğrenç.
niyeymis
Gerçekten soruyor musun?
bak abi sen buyuksun tuvaletin oldugu yerde firca birakilir mi? Zaten fircalari ordaydi benim yuzumden hasta degiller
Bak hala ne anlatıyor? İnsanların ağzına soktuğu şeyi tuvalete sokmak ne?
Duymalisin
niye onlar duydu mu
Onları hasta etmek iyi biseymi
niye abartiyorsunuz zaten diş fırçaları ve klozet aynı ortamda zaten sifon çekince mikrop geliyo fırçaya benim yüzümden hastalık kapmadılar
Hava değişimiyle 3 kişi birden hasta olmazki
birbirlerine bulastirdirlar
Ama yine de vicdanlı ol
onları ben goturdum acile eczaneyede gittim
İyi bari
senin ben :DD
Sus be