Sevgilimle arabada kavga ettik bağırıyoduk ikimizde ve kaza yapacaktık çok hızlı sürüyodu? Sizde böylemisiniz?

Sevgilimle arabada kavga ettik bağırıyoduk ikimizde ve kaza yapacaktık çok hızlı sürüyodu? Sizde böylemisiniz?

yoksa bizmi anormaliz? o hızlı sürdükce ben bagırmanın siddetini artırdım resmen istemeyerek tahrik etmiş oldum. ve pisman oldum :(
Sevgilimle arabada kavga ettik bağırıyoduk ikimizde ve kaza yapacaktık çok hızlı sürüyodu? Sizde böylemisiniz?
Cevapla