"Sevgilinden ayrıldın mı" diye sürekli sizi deşen arkadaşlarınıza nasıl tepki verirsiniz?

Bazı ilişkiler vardır çok dalgalanır, ayrıl barış hızına yetişemezsin. Ama en nihayetinde bize ne? demeyi beceremeyen arkadaşlar sürekli sorar durur; ayrıldınız mı? Barıştınız mı?
Örneğin parası olan Paris'ten tatil fotoğraflarını atarak cevap veriyor bu merak yumaklarına.
"Sevgilinden ayrıldın mı" diye sürekli sizi deşen arkadaşlarınıza nasıl tepki verirsiniz?
Siz bu tip meraklı arkadaşlarınıza nasıl cevap veriyorsunuz?
Not: Sana ne demek yok :)
"Sevgilinden ayrıldın mı" diye sürekli sizi deşen arkadaşlarınıza nasıl tepki verirsiniz?
Cevapla