Aşk İlişkileri Ayrılığın hemen arkasından sizinle flörtleşen kişiye tepkiniz ne olur? VolrathTheFallen Takip Et Guru Yaş: 126 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Gelmiş size yürüyor konuştunuz ettiniz öğrendiniz ki ayrılalı daha 1 hafta olmamış tepkiniz ne olur devam mı dersiniz yoksa bir motorun soğusun ondan sonra konuşalım mı? Ayrılığın hemen arkasından sizinle flörtleşen kişiye tepkiniz ne olur? Cevapla Flört Soruları Ayrılık Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı. ben flörtleşmem Kimsenin yara bandı olmam 0 0 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı. Aynısını bana yapacak erkektir. Baştan mesafemi koyarım. 1 1 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Tercih senin Yorumla
LEYYA_GS Takip Et Master Yaş: 34 , eic 63% +1 yıl Kimsenin yara bandı olmak istemem. Taze bir ayrılığın ardından bana geliyorsa benden beklediğini bulamaz. 1 1 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl 😂😂😂 Yorumla
tırttırtıl Takip Et Xper 6 Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl gel baristirayim sizi derim malûm ayrılıkta sevdaya dahil 0 2 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl güzin abla modu on Yorumla tırttırtıl +1 yıl her iki taraflı mi jsj Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ona bagli. Bir de keyifli vakit geciririz hem onun gaziyla belki ii olur dmdmdmnd sonra anlasamazsak bye bye deriz nolms... 0 5 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Hee hayatı yaşa devam 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne yani :D yanlis mi? Herkes kendini akilli saniyo vala ne guzel.. Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Dogru tabi ki herkes garantici ilişki pesınde bak sen kendi dogrularına uyar uymaz gider gitmez zaman gecıyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Erkek vermezse o iliski olmaz zaten. Sen de kendini kandirmaya devam et. Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Hic bir book anlamadım bu cümleden neden ben kendımı kandırıyorum erkek ne veriyor Yorumla
ΙιΙιτh Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Bi tane kadın yüzünden ben kendimi yem edemem. Uğraşamam boş işlerle 0 0 Yorumla
_-_NobodyYs_-_ Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Konuşmak istemem bir şey de demem banane 0 3 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Cocuk gayet düzgün hos tam kriterlerine uygun yol mu verirsin Yorumla _-_NobodyYs_-_ +1 yıl Kriterlerime uygun birisi olması için ayrılır ayrılamaz bir kıza yazan karakterde birisi olmamalı Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Olaylar oyle gelişir bazen neyse Yorumla
İzmitlionur Takip Et Bilge Yaş: 40 , eic 96% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Keyifli ise devam 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. zaten öncesinde bitirmiş derim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Hiçkonuşmam bile 0 5 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl öğrendıgın an keser mısın sohbetı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tabiki keserim boşta kalmış derim Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl yanı her sey cok guzel tam aradaıgın bırı ama bırden kesmek Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bir hafta olmuş ayrılalı sence nekadar saglıklı olur o ilişki ya kıskandırmak için benimleyse ben öyle soru işaretleriyle yapamam direk keserim Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl iyi bakalım Yorumla
meell_cx Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Yara bandına üzülürdüm 0 1 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl üzülme her zaman olmaz o Yorumla
merkürkedisi0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 40% +1 yıl Ay aranıyor derim 0 1 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Hahaha hemen yapıstır Yorumla
Miray_0003 Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 409 cevap paylaştı. Flörtleşmem zaten 0 1 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl Flörtleşmem sadece evlilik Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ben flörtleşmem Kimsenin yara bandı olmam
Aynısını bana yapacak erkektir. Baştan mesafemi koyarım.
Tercih senin
Kimsenin yara bandı olmak istemem. Taze bir ayrılığın ardından bana geliyorsa benden beklediğini bulamaz.
😂😂😂
gel baristirayim sizi derim malûm ayrılıkta sevdaya dahil
güzin abla modu on
her iki taraflı mi jsj
Ona bagli. Bir de keyifli vakit geciririz hem onun gaziyla belki ii olur dmdmdmnd sonra anlasamazsak bye bye deriz nolms...
Hee hayatı yaşa devam 😂
Ne yani :D yanlis mi? Herkes kendini akilli saniyo vala ne guzel..
Dogru tabi ki herkes garantici ilişki pesınde bak sen kendi dogrularına uyar uymaz gider gitmez zaman gecıyor
Erkek vermezse o iliski olmaz zaten. Sen de kendini kandirmaya devam et.
Hic bir book anlamadım bu cümleden neden ben kendımı kandırıyorum erkek ne veriyor
Bi tane kadın yüzünden ben kendimi yem edemem. Uğraşamam boş işlerle
Hemen başlayan kişi herşeyi kafada bitirmiş kişidir.
Konuşmak istemem bir şey de demem banane
Cocuk gayet düzgün hos tam kriterlerine uygun yol mu verirsin
Kriterlerime uygun birisi olması için ayrılır ayrılamaz bir kıza yazan karakterde birisi olmamalı
Olaylar oyle gelişir bazen neyse
Motorunu da alsın gitsin
Keyifli ise devam
zaten öncesinde bitirmiş derim
Hiç
konuşmam bile
öğrendıgın an keser mısın sohbetı
Tabiki keserim boşta kalmış derim
yanı her sey cok guzel tam aradaıgın bırı ama bırden kesmek
Bir hafta olmuş ayrılalı sence nekadar saglıklı olur o ilişki ya kıskandırmak için benimleyse ben öyle soru işaretleriyle yapamam direk keserim
iyi bakalım
Yara bandına üzülürdüm
üzülme her zaman olmaz o
Ay aranıyor derim
Hahaha hemen yapıstır
Flörtleşmem zaten
Flörtleşmem sadece evlilik