Selam 💫 Daha önce küçük bir hata veya yanlış anlaşılma yüzünden çok büyütüp arkadaşlığınızı bitirdiniz mi veya karşınız da ki kişiyi kaybettiniz mi. Yaşamadıysanız bile böyle bir durum de neler yapardınız.

Selam 💫 Daha önce küçük bir hata veya yanlış anlaşılma yüzünden çok büyütüp arkadaşlığınızı bitirdiniz mi veya karşınız da ki kişiyi kaybettiniz mi. Yaşamadıysanız bile böyle bir durum de neler yapardınız.

Yanlış anlamadım arkamdan iş çevirdiler dediği halde kazık attı namusuma dil uzattı evet kötü şeyler yaptım oda neden özgür olduğum için kısıtlıyordu ama ben kimseye al bunu bana para ver sanki iş yapıyormuşum erkeklerden para alıyormuşum gibi Ailenin yüz karasısın dedi ya işletti o ara ama ben anladım ben onu iyi tanıyorum yanındakini de ben ona şunu demeliydim dedim mi hayır sen nasıl insansın bir dediğin bir dediğini tutmuyor ben olsam böyle mi yapardım sen önce kendi yaptığına bak beni sorgula canım mı demeliydim demedim ben 2013de kararımı verdim tınlamayınca beni orada değiştim bu kadar basit doğruysa zaten bedelini çoktan ödüyor
Daha önce hiç yanlış anlaşılma yüzünden arkadaşlığımı bitirmedim. Bence bunun sebebi doğru iletişim kuramamak. Eğer böyle bir durumla karşılaşsaydım karşımdaki kişiyi anlamaya ya da ben yanlış anlaşılıyorsam kendimi daha iyi ifade etmeye çalışırdım.
Bir iki kere bana yanlış anlaşılmadan dolayı küsen olmuştu. Böyle olunca bende daha fazla üstelemedim. Sonra kendisi ikna olunca barışmıştık.
Hayır.
Cevap
3Cevap
Evet. Bugün 10 soruluk sınavda 7 sini yapıp attım arkadaşa 3 soruyu atmadım diye 3 soruyla mi kazancaksin dedi baya ağır konuştu numarasını sildim bir daha görüşmeyi düşünmüyorum
Yanlış kurulan iletişim yüzünden sevgilim ve arkadaşımdan vazgeçtim. Sağlıklı arkadaşlık kiraladıkları gibi aralarındaki gerginliği bana taşıdılar. Bende yoluma baktım.
Herkes gibi benim de başıma geldi arkadaş eş dost tartışması. Bazıları ile görüşüyorum, bazıları ile hiç görüşmüyorum
Hiç yaşamadım yanlış anlasilmada muhakkak konusup çözdüm
Bilmem ki şimdi bu sözde ne var Allah aşkına mikrokaynak 🤔
genelde çok yanlış anlaşılırım ama tatlıya bağlanıyor sonunda
Evet bitirdim
Evet bitirdim haksızlık gördüğüm yerde durmam
Ewet.. beni bir o anladı o da yanlış anladı😅😅
Hayır, zaten sayılı arkadaşım var.
Yohh
Kankam hala takip etmiyorsun beni sjsjsjs
Bitirdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?