Hiçbir kız için hiçbir arkadaşımla aramı bozmam. Ama arkadaşlarımdan herhangi biri için sevgilimle aramı bozabilirim. Arkadaşlarım benim için kırmızı çizgidir. Tabi gönül ister ki her ikisiyle de iyi geçinelim ama aram biriyle bozulacaksa bu kişi sevgilim olur arkadaşım olmaz.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bir bayan arkadaşıma şaka yollu bir tane emoji attığım için sevgilim kıskançlık krizi geçirdi. Sonra tartıştık ayrılmak istedi benden. Zar zor geri topladık barîştık. Sonra kız arkadaşıma durumu anlatıp onu engellemek zorunda kaldım. Benim mesleğim gereği görüştüğüm tanıştığım çevremdeki 10 insandan 7 si kadın. O kadar kıskançtı ki artık tartışmıyordum. Kavga etmekten yorulmuştum. Bu kız kim diyordu. Ben kimse önemsiz biri deyip engelliyordum o arkadaşımı. İş yerimdeki bayan çalışma arkadaşlarımdan dahi inanılmaz kıskanıyordu beni. Ben sevgilimle konuşurken bana bir kadın seslense olay oluyordu. Aklım çıkıyordu artık biri bişiy diyecek de yine aramız bizulacak diye. Beni bütün kadınlardan izole etmeye çalıştı adeta. Muhattap olduğum tek dişi varlığın kendisi olmamı istiyordu.
Çok uzatmayayım. Çok sevdik. Manyakça da sevildik 😂. Ama işte bir gün ansızın bitti. Terketti. Hiç bir sebep yokken terketti. Ben de tek tek onun benden kıskandığı, benden hoşlanan ya da benle samimi olan kim varsa tekrar ekledim. Barıştım hepsiyle. Neredeyse hepsiyle de birlikte fotoğraflar paylaştım sağda solda. Damarina damarına bastım tuzu. Bunları görmüş. Hasedinden çatladı. Kıskançlık krizlerine girdi yine. Aradi beni ağladı durdu. Bir süre daha görüştük yine olmadı. En son bütün sosyal medya hesaplarını sildi gitti. Halen ara sıra yazıyor fake hesaplardan. Merak ediyormuş beni 😂 Ben de evlenene değin sevgilim icin hiç bir arkadaşımı silmemeye yemin ettim bir daha. Elimi verdim. Kolumu alamadım uzun lafın kısası...
Ben onu unutabilir miyim bilmiyorum. Hiç böyle çok sevilmedim ömrü hayatımda. Ama tek bildiğim şey o beni asla unutamayacak. Çünkü onun bu hayattaki ilk göz ağrısıydım, ilk sevgilisiydim. Askerden sonra gidip isteyecektim onu. Okulu bitince de evlenecektik. Olmadı be patron. Ne yapalım. Olmasaydı keşke sonumuz böyle... https://youtu.be/Mu8fY5_MPNM
Merhabalar 🎈 Sevgilimin yeri ayrıdır, arkadaşımın yeri ayrıdır. İkisinin ayrımını bilirim. Ne sevgili dediğim sıfat arkadaş ilişkime karışmasına izin veririm, ne de arkadaşlarımın ilişkime karışmasına izin veririm. Hal böyle olunca sevgili için arkadaşım ile aram bozulmadı. Herkes haddini bildiği sürece sorun yok..
Hayır hiç yaşamadım bu durumu. Arkadaşlarımı mesele yapacak bir sevgili benim için degersizdir Benim seçimlerime her anlamda saygı duymasını bilmeli. Arkadaşlarım hayatımda kökleşmiş insanlardır. Sonradan gelen sevgili onları sollayamaz.
Kendi sevgililerimde olmadı ama arkadaşımın sevgilisi yüzünden benim arkadaşımla aram açıldı, adamın suçu yok da arkadaşım benim üzerimden kendi egosunu tatmin etti bana yapmadığı kalmadı şimdi ona yol verip hayatımdan çıkarmayı düşünüyorum
Real hayatımda olmadı ama burda biri takibimdeki herkesi çıkarmamı söyledi. Ya onlar ya ben dedi sevgilim gibi davranmaya başladı. Ama kimse için kimseden vazgeçmiyeceğim için kendisi çıktı 😂😂